Stel je persoonlijke vraag #55

Een ex van toen ik 15 was, we zitten in dezelfde vriendengroep. Toen ook al, waren eerst vrienden voordat we samen kwamen. Nu is zijn huidige partner al jarenlang één van mijn beste vriendinnen.

1 like

Nou dit ja! Ik blijf altijd geïnteresseerd en hoop dat het goed met diegene gaat, en ik vind het leuk om af en toe te horen hoe met zus en zo gaat. Maar diegene is geen vriend: je deelt een geschiedenis en dat blijft een bijzonder iets, maar ik bel ze absoluut niet op om mijn hart te luchten of om iets leuks te gaan doen met ze.

4 likes

Ik had de mooiste knikkers, want was het meest verwende kind in de klas. Maar ik zei dus altijd van te voren WE SPELEN NIET OM TE HOUDEN en dan kreeg ik mn knikkers altijd terug. Wilde niet dat een set incompleet raakte.

• Ik was zoals jij
  • Ik speelde wel om het echie

0 stemmers

1 like

Stel jij bent aan het bevallen en je hebt ontzettend veel pijn vanwege ontsluitingsweeen. Je partner staat rechtop er naast en zegt dat hij ooit wel eens videos heeft gezien en daar zaten ze ook zich niet zo aan te stellen! Dus jij als vrouw moet je niet zo aanstellen!

• Geen probleem het is een man
  • Ik zou hem dumpen
  • Wat een ongelofelijke lul, ik weetniet wat ik daarna zal besluiten
  • Ik zou bij hem blijven en jarenlamg gefrusteerd met een klootzak zitten

0 stemmers

Wat ik zag, die arme vrouw zat gebogen naast het ziekenhuisbed te kermen van de pijn op de grond. Ik ben nooit bevallen maar zo’n man zou ik direct verlaten

1 like

Lijkt het je leuk als je vriend model is en dus op alle foto’s fantastisch en knap terwijl jij er heel erg gemiddeld/mwah uitziet op jullie foto’s samen?

• Good 4 him
  • Boeit me niet
  • Nee zou ik niet leuk vinden

0 stemmers

Heb gestemd op dumpen maar honestly als je een kind krijgt met zo’n man ben je zegmaar al 44 stappen te ver.

58 likes

Dit komt alleen zelden voor, andersom wel. Zoveel lelijke mannen met mooie vrouwen.

1 like
  • Er zijn meer mooie vrouwen met lelijke mannen
  • Er zijn meer lelijke vrouwen met mooie mannen
  • Nouja ongeveer gelijk

0 stemmers

2 likes

Ik bedoelde Wout en Elize, influencers. Zij op elke foto met net een awkward blik en hij als een soort professional ernaast haha.

Maar hij heeft wel echt een walgelijke persoonlijkheid dus zij is wel leuker in totaal. Alleen op foto’s dus heel erg niet.

13 likes

Ah ja oke, MAAK EEN BETERE POLL AAN :triumph:
Lol nee heb mezelf nooit verdiept in die lui

3 likes

Volgens mij speelden ik wel voor knikkers, maar bracht ik wel altijd per acuut de regel “met voet” in als ik dreigde te gaan verliezen. :nerd_face:

7 likes

Het was mij nog niet eens zo opgevallen maar vond t echt zo on point toen iemand hier zei ja zij kijkt steeds naar hem en hij kijkt steeds weg van de camera alsof hij bezig is met een professionele shoot voor werk ipv trouwfoto’s met z’n vrouw.

5 likes

Mijn vriend is geen model maar wel fotogeniek en ik NIET. dus alle foto’s van ons zien eruit alsof hij op stap is met zijn debielo buurvrouw helaas

17 likes

Bij mijne is het dus andersom: op foto’s is hij niet zo goed maar IRL moet ik het soms aanzien dat mensen gewoon waar ik bij sta low key zitten te flirten met mijn man!? Helemaal giechelig doen als ze tegen hem praten enzo of net wat te lang naar hem kijken als een verliefde puber, wtf haha. En hij is echt niet bijzonder knap of modellerig ofzo, we zijn allebei vrij average denk ik? Maar blijkbaar heeft hij wat. Dit klinkt echt alsof ik het niet zie maar obviously wel, anders was hij niet mijn man en vader van mijn kinderen. Ik vind hem heel sexy maar op foto’s is hij een soort verlepte kogelvis.

8 likes

Ik kijk ook standaard boos, m’n vriend is fotograaf (niet voor portretten), en maakt van onze vakantiefoto’s nu een reportage met al mijn boze hoofden :rage:

10 likes

Mijne had laatst een foto van mij aan collegas laten zien en toen was de reactie: oh… En: wel jammer dat ze niet exotisch (:roll_eyes::yawning_face::face_vomiting:) is.

En verder ja ben ik ook altijd degene die lelijk op de foto staat. Helemaal leuk als ie dat dan doet als WhatsApp profielfoto.

2 likes

Huh, wat een rare opmerking? Sowieso krijg ik ook spontaan eczeem van de opmerking exotisch, ook al veel te vaak gehoord alsof ik een wandelende fruitschaal ben.

Is de jammer dat je niet exotisch opmerking dan omdat je niet een mand met bananen op je hoofd hebt of hoe moet ik die opmerking zien?

8 likes

Oooh, ik heb het dus nog nooit gehoord, mijn man krijgt nooit zo een opmerking, alleen maar andersom. Hoogstens de ‘jullie krijgen vast mooie kindjes’ winner. Maar zo klinkt de opmerking al minder erg, nog stom trouwens.

Heb jij dingen afgeplakt in huis?

• Ja, laptopcamera
  • Ja, ramen (= dus geen gordijn of whatever)
  • Ja, spionnetje
  • Ja, telefooncamera
  • Ja, spiegel
  • Ja, lampje van tv of iets anders
  • Ja, nog iets anders
  • Nee

0 stemmers

1 like

Het badkamerraam want als ik op straat kan kijken zien ze mij ook staan

3 likes