ja ik ook ze konden zoooo mooi zijn en met verschillende texturen! ik ga binnenkort knikkeren met de knikkers van een vriendin maar dan wil ik eerst basken in nostalgie en alleen maar kijken en voelen
Ik had gewoon een washand zonder touwtje volgens mij maar eigenlijk vond ik er ook niet zoveel aan en snapte ik de regels ook nooit helemaal. Knikkers zijn wel mooi.
Bij ons was het het allerleukste om met een mooie bonk voor je te gaan zitten en dan gingen andere kinderen vanaf een streep op 5 meter afstand die knikker proberen te raken. De eerste die hem raakte had de bonk dan gewonnen.
Als je echt een hele mooie had, gingen mensen met hun eigen bonken proberen hem te raken omdat die natuurlijk meer raakkans hebben. Kon je echt heel rijk van worden. Soms had je pech en raakte iemand hem al meteen met de eerste lelijke knikker.
Gokken voor kinderen eigenlijk, maar wat een adrenaline. Ook de bron van heel veel schoolpleindrama
Zodra het pauze was naar buiten rennen zodat je een echte kuuk had (waren er maar een paar op het schoolplein), anders moest je naar de hoekjes/scheurtjes tussen de tegels. Hard werken om knikker queen te worden
Ik had hetzelfde ja! Ik kreeg ook 0,6 en ik twijfel of het klopt. Ik koop te veel en douche veel te lang. Het wordt blijkbaar gecompenseerd met dat ik geen auto heb, vrijwel nooit vlieg en geen zuivel eet door allergie. Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het zo weinig is. Ik dacht eigenlijk een beetje dat vrijwel iedereen in de ārijkereā landen wel boven de 1 zat, gewoon om hoe het leven en de maatschappij is ingericht.
Een houten sigarendoos.
Heb jij nog contact met een ex?
- Ja, regelmatig
- Ja, maar heel af en toe
- Nee, nooit
- Andersā¦
0 stemmers
En op welke manier?
- Vriendschappelijk
- Friends with benefits
- Puur omdat het moet (bijv kinderen etc)
- Alleen met speciale gelegenheden
0 stemmers
Met 1 ex omdat we een kind hebben samen. Met de rest geen contact en terecht
In āt openbaar ten huwelijk gevraagd worden?
- Ja leuk wil ik
- Ja leuk ben ik ik
- Liever niet
- Verschrikkelijk
0 stemmers
Ben as we speak met hem op vakantie haha
Hij is toentertijd in mān vriendengroep geĆÆnfiltreerd en nu gaat hij dus ieder jaar mee op vriendenweekend
Eén ex appt me 1x per jaar om te vragen hoe het gaat. Ik zoek dat contact niet zelf op, maar ben altijd wel geïnteresseerd hoe het met hem is, omdat we veel samen hebben meegemaakt. Absoluut geen vriend, meer een kennis uit ander leven
Toevallig van de week nog een bericht gestuurd naar mijn ex. Ik moest aan hem denken omdat ik naar een band luisterde waar hij mee kwam aanzetten.
Dus even leuk contact gehad.
Ik was 15 toen ik eat met hem had.
Ik spreek mijn ex (bijna 4 jaar uit elkaar) regelmatig op Instagram, vaak over onze katten of over zijn gezondheid.
We waren 8 jaar samen en in jaar 6 kreeg hij kanker, daar leeft hij nu nog altijd mee.
Lol ik zag een andere ex drie jaar geleden op de maandag na ADE in Bret (dat ik hier was hahahaha lang verhaal rare actie) en hij appte mij daarna iets in de trant van āvond het echt kut je te zien, was meteen chagrijnig nadat je weg wasā
(Met die gast was het toen al 7 of 8 jaar uit)
Een ex van toen ik 15 was, we zitten in dezelfde vriendengroep. Toen ook al, waren eerst vrienden voordat we samen kwamen. Nu is zijn huidige partner al jarenlang ƩƩn van mijn beste vriendinnen.
Nou dit ja! Ik blijf altijd geĆÆnteresseerd en hoop dat het goed met diegene gaat, en ik vind het leuk om af en toe te horen hoe met zus en zo gaat. Maar diegene is geen vriend: je deelt een geschiedenis en dat blijft een bijzonder iets, maar ik bel ze absoluut niet op om mijn hart te luchten of om iets leuks te gaan doen met ze.
Ik had de mooiste knikkers, want was het meest verwende kind in de klas. Maar ik zei dus altijd van te voren WE SPELEN NIET OM TE HOUDEN en dan kreeg ik mn knikkers altijd terug. Wilde niet dat een set incompleet raakte.
- Ik was zoals jij
- Ik speelde wel om het echie
0 stemmers
Stel jij bent aan het bevallen en je hebt ontzettend veel pijn vanwege ontsluitingsweeen. Je partner staat rechtop er naast en zegt dat hij ooit wel eens videos heeft gezien en daar zaten ze ook zich niet zo aan te stellen! Dus jij als vrouw moet je niet zo aanstellen!
- Geen probleem het is een man
- Ik zou hem dumpen
- Wat een ongelofelijke lul, ik weetniet wat ik daarna zal besluiten
- Ik zou bij hem blijven en jarenlamg gefrusteerd met een klootzak zitten
0 stemmers
Wat ik zag, die arme vrouw zat gebogen naast het ziekenhuisbed te kermen van de pijn op de grond. Ik ben nooit bevallen maar zoān man zou ik direct verlaten
Lijkt het je leuk als je vriend model is en dus op alle fotoās fantastisch en knap terwijl jij er heel erg gemiddeld/mwah uitziet op jullie fotoās samen?
- Good 4 him
- Boeit me niet
- Nee zou ik niet leuk vinden
0 stemmers