Ik ben zelf pmâer en ben mijn werk echt anders (beter vind ik) gaan doen sinds ik zelf moeder ben. Ik heb meer inzicht in hoe babyâs âwerkenâ en kan beter aansluiten bij wat er thuis gebeurt en wat belangrijk is voor een baby of jong kind.
Ik herken overigens echt wel wat @chachaloco zegt bij sommige collegaâs, dat ze zelf oudere kinderen hebben en dan wel oordelend kunnen zijn naar hoe ouders van de jonge kinderen die ze op de groep hebben dingen aanpakken.
En @Zemraluani ja hoe ontprikkel je dan is een goeie vraag, ik zit daar dus zelf middenin en ja dat is echt zwaar. Ik zorg 24/7 voor kleine kinderen en ben soms ook echt jaloers op mijn vriend die op werkdagen âlekkerâ achter de computer zit en tussen volwassenen leeft. Heb nu nog verlof want net een baby gekregen maar ik kijk er daardoor ook niet per se naar uit om weer te gaan werken want dan verandert er eigenlijk weinig, behalve dat ik op veel meer kinderen tegelijk moet passen en een werk-tshirtje aanheb. Ohja en dat ik niet ook nog een huishouden hoef te runnen tussendoor, dat is dan 's avonds pas weer