Ik ga 2 x per jaar voor controle, 2 x voor vullingen en dan vaak nog de mondhygiënist. Ik ben angstig voor de tandarts maar ik lig er niet vooraf van wakker ofzo. Meer een normale spanning. Ik benoem wel altijd opnieuw bij de tandarts dat ze alles moeten vertellen wat ze doen.
Ik heb er gewoon nooit zin in. Lig ik daar weer te kwijlen tijdens het dichtmaken van gaatjes. Verder is het altijd hetzelfde. Nee ik flos niet, ja ik weet dat ik tanderosie heb.
Ik haat de tandarts gewoon. Het voelt allemaal niet fijn en het is duur. Maarja wel nodig dus ik doe het toch maar braaf. Blij als ik geweest ben.
Bied jij vaak iets aan waarvan je dan (een beetje) baalt als mensen het aannemen? Bijvoorbeeld dat je roept “ooohh ik kan jullie wel naar Schiphol brengen voor jullie vlucht van 6.00!!” En dan denkt shit als mensen zeggen Ohja super doe maar. En dan bedoel ik sociale dingetjes zoals voor iemand koken, iemands kinderen uit school halen, een lift geven, helpen met iets in huis etc. Geen grote dingen die meer dan een paar uur kosten.
- Ja, ik bied het aan maar hoop dat ze nee zeggen. Als iemand ja zegt baal ik
- Mwha, ik bied het aan maar soms komt het eigenlijk toch onhandig uit en heb ik een beetje spijt
- Nee, als ik zoiets aanbied doe ik het met liefde en plezier
0 stemmers
Ik gooi het er vaak uit voordat ik na heb gedacht over of ik er wel tijd voor heb en of ik er eigenlijk wel zin in heb.
Het is dan wel oprecht, maar ik ben op de dag dat het moet gewoon niet dezelfde persoon als die het voorstelde.
N.a.v. dat ik iemand in een vergadering een banaan zag eten met slierten en al:
Eet jij een banaan met draadjes/slierten erbij?
- Gatver, banaan is melig bejaardenfruit
- Ik eet alleen een banaan ontdaan van alle sliertjes
- Ik eet een banaan gewoon op zonder te kijken
- Ik eet een banaan met schil en al
- Anders…
0 stemmers
Echt vieze bruine plekken haal ik er wel af, maar die slierten boeien mij niet.
Ik heb nooit verstandskiezen gehad, hoeven ze er ook niet uit.
En ik kan het ook niet aan om te zien dat iemand die sliertjes wel in zn mond doet
Mijn verstandskiezen zijn super recht en als normale kiezen boven gekomen, alle vier
Edit om dubbel post te voorkomen:
Stel, je zegt in een groep mensen dat je de naam X echt heel lelijk vindt en iemand in de groep zegt: oh, zo heet mijn kind, trek jij je keutel dan in een poging het ongemak te verminderen? Weinig nuance, maar ben benieuwd
- Ja, ik trek dat ongemak echt niet
- Nee, omdat jouw kind zo heet vind ik niet opeens iets heel anders
0 stemmers
Ik blijf dus altijd bij die mening, maar is dat aso van mij? Moet ik iemand het gevoel geven dat ik het in diens geval wel mooi vind? Vind mezelf soms zo lomp hiermee, haha.
Nooit terugkrabbelen want dan ben je naast (vanuit hun gezien) onaardig of lomp óók nog een leugenaar of een schijtluis die niet achter haar mening blijft staan.
Ik vind het dus ook altijd vet hypocriet en slap als ik het mensen hoor doen, maar omdat ik eigenlijk nooit mensen bij hun standpunt hoor blijven staan vraag ik me wel eens af of ik de sociale memo heb gemist
Ik eet tegenwoordig geen bananen meer want allergisch maar ik weet het niet? Bij mandarijn was ik wel aan het pielen met die witte draadjes
Stel: je hebt longkanker (wss door te veel roken)
- Dan wil ik liever geholpen worden door een arts/verpleegkundige die rookt
- Dan wil ik liever geholpen worden door een arts/verpleegkundige die niet rookt
0 stemmers
Maakt me echt niet uit maar ik vind mensen die roken soms wel echt stinken dus dan maar iemand die niet rookt om dat ongemak te voorkomen
Dat zou me echt geen kut meer uitmaken op dat moment
Hoe diep denk jij te ruiken tijdens je chemo dan?
Echt als Willem Engel mij dan komt bestralen ook prima hoor of Marc Dutroux I don’t care genees me gewoon.
Zou me echt geen hol uitmaken. Lijkt me ook een hele rare vraag om aan je arts te stellen😂
Ik bied wel mijn excuses aan, want ongevoelige kutopmerking, maar ga echt niet ineens zeggen dat ik het nu wel mooi vindt.
Huh waarom zou dat uitmaken?
Stel je hebt een kind op een kinderdagverblijf heb je dan liever leidsters (40+)
- Die zelf ook kinderen hebben
- Die zelf geen kinderen hebben
- Wat een rare vraag dit zou toch niet uit moeten maken
0 stemmers
In theorie boeit het me nul als ik er niks van merk, maar rokers stinken over het algemeen nogal en kan me voorstellen dat dat kut of lastig is om te ruiken als je zelf noodgedwongen moet stoppen?
Wel of geen kinderen merk je als buitenstaander verder weinig van lijkt me.