Eerder een soort van barbiepop met rare formaten?
Verbaast me idd dat er nog geen roker zich meldt die het niet ruikt!
Ik rook ook niet meer, maar ik besef me nu pas hoe erg het stinkt als je net gerookt hebt. Toen rook ik het wel als anderen net gerookt hadden, maar in mijn beleving was het niet zó erg behalve wanneer ik die dag nog niet had gerookt dan vond ik het wel erger. Maar ze zeggen toch ook dat roken je reuk- en smaak aantast dus misschien heeft dat er ook mee te maken, naast dat je zelf al altijd op een bepaald niveau naar rook ruikt
Ja het tast echt bij iedereen reuk en smaak aan, ik kon het altijd wel ruiken trouwens maar niet zo intens als nu. Al helemaal niet toen je nog in cafés binnen mocht roken en je als niet-roker ook gedesensitiseerd werd na een goede paar uur in een bruine kroeg. Rookte toen ik jonger was ook stiekem en dan lette ik er heel erg op (handschoenen aan met roken, veel handen wassen, parfum op). En dat hielp wel, maar soms rook je ook gewoon naar een rookbom gemengd met Dior Addict haha.
Een mogelijke aanslag op het Eurovisie songfestival in 2020 door fucking Luxemburgers?
- Hahhahaha toch mooi
- Nee heel serieuze zaak dit
0 stemmers
Als roker merkte ik vooral “verse” rook. Oude rook niet. Had ik net gerookt? Pepermuntjes, wat deo, handen wassen, niemand die het ruikt!!
Pas toen ik stopte kwam ik er achter hoe erg die lucht is, en merkte ik op dat ik zelfs in de bus het kon merken dat er een roker op dezelfde stoel had gezeten. Ik had daarvoor echt geen flauw idee.
Nu al jarenlang geen roker meer, en ik merk de geur wel minder dan toen ik net gestopt was, maar zeer zeker nog heel duidelijk.
Net als je ze vergeten bent
Ja toch fucking grappig dat het Eurovisie niet eens doorging dat jaar haha, zelfs als ze niet opgepakt waren, waren er geen slachtoffers gevallen.
Hoe noem jij dit?
- Ranja
- Limonade
- Nog iets anders
0 stemmers
Siroop
Vroeger werd het in mijn omgeving gewoon aanmaak genoemd
Siroop of grenadine
Aanmaaklimonade
Siroop!
Die plastic flessen met oranje of rode noem ik dan wel weer ranja
Limonadesiroop
Ik kan op mijn werk aan de katten ruiken wie er rookt en ook aan het papierwerk soms
lengleng
Ik ga minder dan 1 keer per jaar naar de tandarts en ik heb alle verstandskiezen nog. Die komen er ook nooit uit omdat ze te diep zitten. Ik vergeet altijd een controleafspraak te maken. Dat doe ik gelijk maar ff.