Stel je persoonlijke vraag #55

Keek jij wel eens The Osbournes?

• Ik heb wel eens een random aflevering gezien
  • Ik heb alles gekeken
  • Nee

0 stemmers

Ik heb wel eens wat gezien maar niet veel. Vond het wel heel vermakelijk.

1 like

Niet alles gekeken maar als ze van die marathonuitzendingen hadden op MTV ging het wel hard!

24 likes

niet alles gezien maar wel veel, voelde als een chaotisch warm bad om te kijken als lowkey rare tiener met een rot thuissituatie :black_heart: ik wil het al jaren terugkijken maar kon het nooit ergens vinden, maar zie nu dat sinds een paar maanden alle seizoenen op youtube staan!

9 likes

Het wordt steeds gekker

1 like

Ik heb in die tijd alles opgenomen op videobanden :sweat_smile:

5 likes

Niet alles, maar best wel veel eigenlijk. Ik had destijds een eigen tv’tje op mijn kamer en ik keek echt alles wat op mtv (en Nickelodeon) kwam, haha. Ook zoveel Room Raiders en Pimp my ride gezien.

11 likes

Ja en mijn favoriet op dat moment, I used to be fat. De enige uitzondering die ik maakte was om op tmf het programma van Johnny de Mol te kijken, met zo’n vogel ofzo?

1 like

aanmaak

1 like

Moet af en toe random denken aan die aflevering dat er een ham over de schutting werd gegooid

5 likes

Zo inderdaad die scène staat me misschien nog wel het meeste bij van die hele serie, de burenruzie. Ik dacht dat het een kalkoen was maar je hebt helemaal gelijk het was een ham :smiley: heel goed dat dat nu weer wat opslagruimte in mijn brein kan blijven bezetten.

3 likes

Zie nu dat de aflevering season 1, episode 4 is. Op youtube te zien.

1 like

Als je een snoepje eet dat eruit ziet als een chilipepertje, verwacht je dan dat er echt chilipeper in zit en dat het dus een heel pittig (en vies) snoepje is? :joy:

• Ja duh, compleet logisch en te verwachten dat er chili in snoep zit
  • Nee, ik denk oohh is een normaal snoepje in gewoon een grappig vormpje
  • Anders namelijk

0 stemmers

3 likes

Toevallig van Venco? Ik vind die echt heel lekker

3 likes

Meta geeft me twee opties om Instagram en Facebook nog verder te kunnen gebruiken. Welke zou jij kiezen?

• Betaal 8 euro per maand om de apps te blijven gebruiken zonder ads/zonder dat je data gebruikt wordt voor gepersonaliseerde ads
  • Gratis gebruik maar je data wordt gebruikt voor gepersonaliseerde ads
  • Ik verwijder de apps en gebruik ze niet meer
  • Ik heb sowieso geen insta/facebook

0 stemmers

De ads waren toch al gepersonaliseerd en niks op internet is gratis. Voor sites als Facebook, Insta, YouTube, Google etc betaal je hoe dan ook met je gegevens.

5 likes

Je kan dat gepersonaliseerd ook nog uitzetten, maar dan krijg je af en toe een reclameblok van een paar seconden waar je niet voorbij kan scrollen

3 likes

Nee dat kan dus niet meer sinds gisteren, iig bij Instagram. Ik stond wel op het punt de app te verwijderen maarja ik ben zwak.

2 likes

Ik heb dit aangevinkt. Misschien scheelt dat nog iets.

3 likes

Die optie is er niet meer, op instagram hetzelfde.

1 like

Maar dit is een screenshot dat ik nu heb gemaakt. Als je die onderste optie aanvinkt krijg je daarna nog een keuze. Tenminste, ik net een uur geleden…

1 like