Ja maar ik heb de screenshots ook nu gemaakt en ik heb die optie dus niet meer .
Edit hm bij insta staat dit er nog wel. Maar ik heb daar ook hetzelfde als bij Facebook gekregen.
Ja maar ik heb de screenshots ook nu gemaakt en ik heb die optie dus niet meer .
Edit hm bij insta staat dit er nog wel. Maar ik heb daar ook hetzelfde als bij Facebook gekregen.
Oh Facebook kijk ik eigenlijk nooit meer op, behalve voor werk. Gek zeg!
Ik keek ook zo graag die series, ook veel MTV Made, dismissed?? En the hogans natuurlijk en ohja life of Ryan die skateboarder??
Oohjaa hahah, en Punkâd en MTV Cribs
Omg ik was zo verliefd op die ryan.
Room raiders was eigenlijk zoân gek programma. Volledig vreemde mensen die je hele slaapkamer doorzoeken en altijd weer dat uv lampje erbij
Ik merk wel dat ik steeds makkelijker de app sluit als ik weer zoân onscrollbare reclame tegenkom, dus ik denk dat het me wel kan helpen met minder social media gebruiken
0 stemmers
Ik mis de optie âwtfâ
Gaat dit over jou?
Ik heb echt liever een kind in mijn eentje dan met een man waarvan ik denk dat het over een paar jaar uit gaat
Nee.
De context is dat een stel dat ik vaag ken een tweede kind heeft gekregen dat nu een paar maanden oud is en nu zijn ze uit elkaar gegaan.
Veel mensen vonden dat heeeeeeel raar âomdat je geen kind moet nemen als je relatie niet supergoed is en blijkbaar zat het al niet goed anders ga je niet zo kort na het krijgen van een tweede kind uit elkaarâ
En toen bedacht ik deze poll. Zelf denk ik ergens tja, stel je hebt een heel sterke kinderwens en je bent relatief oud en je hebt wel vertrouwen in je partner als ouder etc etc kan ik mij best voorstellen dat je denkt, ik/we proberen het en als het toch niet werkt gaan we uit elkaar en dat regelen we dan ook wel
Ik vond mensen heel streng over deze situatie (die zij verder natuurlijk ook niet helemaal kenden)
Edit: ik kan mij overigens wel in de situatie inleven, want ik wil denk ik een kind en ik heb een partner waar ik gek op ben maar we lopen ook tegen dingen aan (waar we aan werken) doordat we allebei vroeger verneukt zijn. Ik ben bijna 31 en soms denk ik wel van ja fak haha straks lukt het niet om die dingen waar we tegenaan lopen tussen ons âop te lossenâ en als dat over 3 jaar zo blijkt heb ik wel een âprobleemâ mbt de kind kwestie
Je relatie wordt tijdelijk sowieso even flink onder druk gezet als je een klein kind hebt, dus als het al mwa en matig is gaat dat geen wonderen doen.
Daarnaast vind ik het op zich prima dat er meer aandacht is voor gezond uit elkaar gaan en dat scheiden niet het einde van de wereld is, maar ik ga zelf niet inzetten op medium gok waarbij de uitkomst heel goed kan zijn dat ik straks 50 procent van de tijd mijn kleine kind niet zie.
Ja dat. Nul judgement naar ouders die het niet halen en dat standaardgezin is verre van alles. Ik zou er alleen niet op willen voorsorteren omdat je de klok hoort tikken. De break-ups om mij heen met piepjonge kinderen (zijn er vrij veel) waren ook echt niet leuk om aan te zien (veel geruzie, tijdelijk weer bij ouders wonen, co-ouderschap met een heel jong kind dat elke keer overstuur is bij de overdracht). Gaat nu de kinderen ouder zijn een stuk beter, maar als je de breuk ziet aankomen zou ik dat scenario vermijden.
@boonie als het over drie jaar mis loopt ben je 34. Dan heb je toch nog tijd?
Mooie combi met de huidige discussie in het relatieleed topic.
0 stemmers
Dat is altijd mijn eerste gedachte bij dit soort dingen, ach wat zonde
Ik heb dat eigenlijk alleen met hele mooie gebakjes of fancy eten
Oeh ja ik zie wel eens van die beertjes voorbij komen uit Japan en dan denk ik alleen maar âWat zieligâ
Ik heb echt niks met dat soort âschattigeâ dingen en denk alleen maar Jezus wat moet je met die rommel
Lijkt me een gezonde gedachtengang!
Ik kan mij bijna niet voorstellen dat je er voor kiest een kind te nemen met iemand waar je echt al bij weg wil, maar ik kan mij ergens wel voorstellen dat het vaak een stuk vager/onduidelijker is en dat je dat vage gevoel dan mogelijk parkeert maar goed dat wegstoppen van negatieve gevoelens is ook mijn onhandige copingsmechanisme dusss vandaar dat ik mij in zoân situatie wel kan inleven. Zou het verder niet aanraden maar er zijn vast meer mensen die dat doen.
Ja wel tijd maar ook niet echt? Althans, ja misschien wel als ik er dan voor zou kiezen alleen zwanger te worden (geen idee of je dat dan zo geregeld hebt met een donor of dat dat ook een lang traject kan zijn?), maar rouwen om een ex-relatie, een nieuwe partner vinden en daar dan zeker genoeg mee zijn om een samen een kind te willen� Klinkt als een meerjarenplan