Stel je persoonlijke vraag #55

haha ik vind dat soort dingen altijd zielig. dan denk ik: ahhh het oor van die arme panda :’( oid

2 likes

Dat is idd een meerjarenplan, en een met gigantische potentie om niet eens te slagen, kan ik je verzekeren :joy:

Stel je belt je vader en (buiten jouw kennis duh) hij is dan bezig seks te hebben, maar stopt om op te nemen. Dit vind jij:

• Lief
  • Walgelijk
  • Fijn dat ik prioriteit #1 ben
  • Neutraal

0 stemmers

Dat deed Hulk Hogan tijdens z’n sekstape, moest eraan denken omdat ie nu dood is. Rip I guess.

1 like

Ik vind het niet per se walgelijk maar bel gewoon terug na de seks. Het is niet dringend hoor.

2 likes

Zolang hij in ons gesprek niet aangeeft van ‘’ Ja, sorry ik was ff aan t seksen maar ben gestopt om op te nemen’’ vind ik het eigenlijk neutraal of misschien wel fijn dat ik idd wel een nr1 prioriteit ben.

Maar als hij dit wel aangeeft had ik liever gehad dat ie me wegdrukt.

11 likes

Ik ga er vanuit datik die info niet heb (ook achteraf niet krijg) dus zou waarschijnlijk denken: wow fijn dat ie in 1x opneemt

2 likes

Ik bel hem alleen als er echt iets is dus als hij dan toevallig ziet dat ik bel snap ik wel dat hij opneemt, maar als hij dan zou zeggen dat ie lag te nöken zou ik ter plekke sterven.

11 likes

Ik denk in ieder geval dat er véél meer mensen dan ze zelf zouden toegeven in precies die situatie aan kinderen beginnen.

13 likes

Ik zou willen dat ik het niet walgelijk zou vinden, maar moet nog huilen van binnen als ik denk aan de x dat ik de handcrème van mijn moeders nachtkastje royaal op m’n handen had gedaan om erachter te komen dat het glijmiddel was :sob:

25 likes

Ik neem zelf best vaak de telefoon op tijdens seks en ben dan vervolgens niet meer in de stemming :smile:

1 like

Maar waarom? Denk je dan dat er iets spoed heeft of gewoon zonder reden?

12 likes

Haha vanuit professioneel oogpunt kan ik met honderd procent zekerheid zeggen dat dit waar is. :skull: Hoe vaak ik wel geen mensen met psychische problemen zie door relatieperikelen, die doodleuk drie maanden later komen voor verwijzing fertiliteitspoli, omdat het al een jaar niet lukt om zwanger te worden. Ik zal het nooit begrijpen, but who am I to judge. :smiley:

3 likes

:sparkles: lijm baby’s :sparkles:

SPOILER: ze lijmen vaak in the end niet zo veel/lang/goed!

2 likes

Nee en dan zie ik ze weer en dan denk ik: ja dit had ik je op een briefje kunnen geven. Maar again: who am I to judge.

1 like

Snap vanuit professioneel oogpunt dat jij niet (mag) judgen, maar ik judge zeker wel hoor.
Echt kom op, het is geen Labubu (:joy:) die je aanschaft als 'lijm’middel. Het is een echt wezen, met gevoelens en gedachtes.
Kan het niet begrijpen.

4 likes

Ik judge intern natuurlijk ook wel, haha, ben ook maar een mens, en zal ook wel aftasten of er ruimte is om te bespreken of het nu een goed moment is voor een baby en of het überhaupt verstandig is, maarja als ze dan zeggen: we hebben er goed over nagedacht en “hij is veranderd”, dan is het wat het is he.

4 likes

Maar het is ook wel simpel gedacht dat mensen echt een kind nemen dan om hun relatie te redden, ik vraag mij echt af hoeveel mensen denken dat dát de oplossing is. Ja misschien als een van de twee partners “zeurt” dat hen een kind wil dat de ander dan “toegeeft” om de relatie te “redden”? Dat zal heus ook gebeuren en klinkt heel dom. Maar relaties zelf zijn heel complex (of kunnen dat zijn) en een kinderwens en gevoelens daar omtrent ook (of kunnen dat zijn) etc. Misschien ligt het aan mij hoor maar ik kan mij gewoon niet voorstellen dat al die dingen en wat er bij komt kijken voor de meeste mensen altijd glashelder zijn?

6 likes

Ben bang dat er meer mensen wel zo handelen dan je hoopt.

@Krabsalade nee, snap ik hoor! Je kan zo weinig. Het blijft matuurlijk hun eigen beslissing.

2 likes

Hele rare uitingsvorm van fomo! Maar ik zet ook vaak gewoon mijn telefoon op stil hoor, anders zou het echt een enorme buzzkill kunnen worden. Nou ja, dat is het dus soms al.

1 like

Lijkt me rot! Slim om je telefoon op stil te zetten dan ja.

2 likes