Ik heb ook besloten nooit weer naar een babyshower te gaan. ![]()
Stomme geprakte ontbijtkoek in luier-spelletjes…
Ik heb ook besloten nooit weer naar een babyshower te gaan. ![]()
Stomme geprakte ontbijtkoek in luier-spelletjes…
Doet me eraan denken dat je vroeger altijd zo’n programma voor tieners die dna gingen debatteren. Lagerhuis ofzo, zegt dat iemand wat?
Het Lagerhuis ken ik wel, was vroeger altijd op tv, met gewone mensen die dan gingen debatteren. Maar dat was wel met volwassenen.
Dit was zo leuk! Je had jongeren en volwassen variant
Ja echt top dat je als kind bij voorbaat al door iedereen met de nek wordt aangekeken omdat je ontstaan bent uit een buitenechtelijke relatie. Je moeder wél blij met je is maar dat van haar hele omgeving niet mag zijn? Echt een goede basis van je leven.
Ja is mijn herinnering toch goed! Was echt een tof programma.
What. Alsof moeders niet blij zijn met hun kind zonder babyshower in de media. Ook naar haar man toe is dat toch gigantisch lullig en pijnlijk.
Ja! Dit was ook landelijk, ik heb hier nog aan meegedaan. Was echt super leuk om te doen. En ook aan het NK debatteren want ik zat in de debatclub haha.
En naast leuk, heb je er waarschijnlijk ook hele goede vaardigheden aan over gehouden!
En het nationaal jeugddebat? Daar heb ik aan mee gedaan, mocht ik in een groepje debatteren in de tweede kamer met Ivo Opstelten
Ha wat leuk, ik ook! En serieus dat we de voorbereidingen namen haha
Ik vond debatteren in het begin altijd leuk maar ik kan niet tegen mn verlies dus als de andere partij dreigde te winnen werd ik kwaad hahaha
Ja ik vind het ranzig gedrag sorry haha
Maar die vrouw is ook een enorme tokkie dus snap dat het bij haar past
Als een vriendin van mij een relatie zou hebben met een darter, zou ik er zeker wel begrip voor kunnen opbrengen als ze vreemd gaat🤣
Een eetgelegenheid waar het publiek met witte servetten zwaait
0 stemmers
En het was verschrikkelijk
Maar wel tijdens een Franse bruiloft waar het een traditie was. Dus misschien bedoel je dat niet en is er een random trend die ik gemist heb want vond er niets wanhopigs aan verder.
Ja, bij mij ook bij een jubileum in
tijdens dat ene nummer. Dus weet niet of je daar op doelt. Ik heb geen tiktok, dus mij ontgaat nog wel eens wat.
Weer eens wat anders. Lijkt me wel gezellig ![]()
Ja het heeft iets heel treurigs hè haha, op de manier dat André Rieu op het Vrijthof dat ook heeft.