Stel je persoonlijke vraag #55

Relatieadvies van Nick Cannon

• Ja handig!
  • No thank you!

0 stemmers

3 likes

Heeft hij een nieuwe show?

3 likes

Je zoon is 17, smoorverliefd op een 12 jaar oudere vrouw in India die hij online heeft leren kennen. Hij is nog nooit alleen op reis of het land uit geweest. Laat je hem die kant op reizen?

• Ja, oud en volwassen genoeg
  • Ja, al vind ik het eigenlijk geen prettig idee
  • Ja, maar ik reis mee en blijf in een hotel in de buurt
  • Ja, ik kan hem om deze leeftijd niet tegenhouden
  • Nee, hij gaat niet

0 stemmers

Inspiratie: The Nevermets op NPO

1 like

Nee, natuurlijk niet

7 likes

Podcast

2 likes

Alle alarmbellen gaan af joh

2 likes

Dit lijkt me nu al een waanzinnig vermakelijk programma

5 likes

Vind je het soms fijn om een blauwe plek te hebben? Een soort “lekkere” pijn / leuk om te zien?

• Nee waar héb je het over
  • Ja ik snap wat je bedoelt

0 stemmers

haha ik doe ook aan kick- en thaiboksen dus dan voelt het ook als een soort van bevestiging dat ik hard heb gewerkt (ik ben gewoon tering slecht en de helft van mijn blauwe plekken komt door mijn eigen fouten)

5 likes

Ja ik voel me dus ook altijd heel badass als ik blauwe plekken heb van mijn sport!

3 likes

Nou ja, leuk… ik merk ze vaak gewoon niet eens meer op, zit standaard onder, ben zo iemand die al 10 jaar in dezelfde woning woont en nog steeds bochten te kort neemt en tegen de deurpost aanknalt of tegen de rand van het bed dat ook al eeuwig op dezelfde plek staat en zo. Blauwe plekken zijn gewoon deel van mij, net als mijn moedervlekken en littekens

9 likes

Nee, met korstjes heb ik dat wel :sweat_smile:

7 likes

Ik vind blauwe plekken dus echt mooi, dit zei ik laatst nog tegen wat vriendinnen :joy:
Echt kunstwerkjes met al die verschillende kleuren.

1 like

Mijn benen zitten altijd wel onder. Vaak merk ik pas later op dat ik ze heb. Alleen die op mijn schenen zijn vaak wel pijnlijk

1 like

Deze heb ik gezien idd. Ik ging van 'ach, wel mooi dat zijn ouders vertrouwen hebben naar ‘wtf’. Helemaal toen de meid zo begon te drammen over dat trouwen. Al is dat laatste weer verklaarbaar omdat het in haarl cultuur op jonge leeftijd al gedaan wordt. Ik weet het niet zo goed, werd er op gegeven moment ongemakkelijk van.

2 likes

Ik had een keer een gigantische blauwe plek op mijn bil (van de fiets gevallen) en die heb ik echt gedocumenteerd, elke dag was het weer een nieuw abstract kunstwerk

4 likes

Werken in de vakantieperiode

• Mijn werkdruk is minder in deze periode
  • Mijn werkdruk is gelijk
  • Mijn werkdruk is hoger
  • Ik werk de hele schoolvakantieperiode niet
  • Anders

0 stemmers

3 weken op vakantie geweest en alsnog niks gemist, gebeurt geen moer in dit bedrijf😂
Ergens wel lekker maar dit wordt wel echt een lange zomer dan.

Elk jaar wordt ervoor gezegd dat het rustig wordt en dat we werk kunnen doen waar we normaal niet aan toekomen. Elk jaar zetten clienten voor hun vakantie werk uit en bedenken rechtbanken dat begin september stukken binnen moeten zijn.

2 likes

Ik ken iemand die dit had met iemand uit Amerika en uiteindelijk hebben ze nog best lang een relatie op afstand gehad. Hoeft niet altijd fout te zijn natuurlijk, al zou ik echt niet blij zijn als moeder, vooral door het leeftijdsverschil en de alarmbellen die afgaan.

Maar als hij mij kan overtuigen dat dit echt goed zit, dan kan ik me een situatie indenken dat ik mee ga om haar te ontmoeten. Maar no way dat hij alleen zou gaan!

3 likes