Ik zou echt dolgraag weer 5/6 jaar willen zijn en gewoon de hele dag lekker spelen, op school spelenderwijs leren (had echt de beste juf ooit in groep 2 dus die wil ik dan weer) en de enige zorg is of mn Barbiehuis wel cool genoeg is.
Niet opnieuw kind (want dat wil zeggen terug in contact met mijn toxic familie haha), maar ik zou wel heel graag met de kennis en ervaring die ik nu heb terug 20 willen zijn.
Ik moest een keer een betoog houden met het onderwerp âvrouwenâ (wie de fuck had dat bedacht???). Je moest zowel voor als tegen voorbereiden, de docente trok op het moment zelf dan wat het moest zijn en uiteraard werd het tegen. Ik heb oprecht geen idee meer wat ik heb gezegd want dit was 10 jaar geleden, maar het zal ongetwijfeld een soort collectie van uitgekauwde misogyne grappen zijn geweest want ik weet nog wel dat ik geen inhoudelijk argument kon bedenken dat ik mijn strot uit kon krijgen. Volgens mij was het cijfer ook erg middelmatig (ik ben letterlijk geboren om te lullen dus dat viel best uit de toon)
Het is dus niet altijd waardevol :â)
Ik dacht dat het overdreven was, maar het huis van een collega van mij (ze zat er net een week in na een volledige renovatie van een jaar ) is een paar maanden geleden afgefikt door een accu van een elektrische fiets. Dus nu wil ik die dingen zo ver mogelijk bij me vandaan (wat niet lukt haha want woon in een appartementencomplex met schuurtjes beneden)
Vind jij dat mensen in de Randstad zich vaak verheven voelen boven mensen die buiten de Randstad wonen?
- Ja en ik woon in de Randstad
- Ja en ik woon buiten de Randstad
- Nee en ik woon in de Randstad
- Nee en ik woon buiten de Randstad
0 stemmers
Maar wat is het alternatief als je geen schuur of garage hebt?
Ik woon in een eenvoudige rijwoning, zonder garage of schuur. Mijn fiets staat altijd tegen de gevel geparkeerd, maar laden moet ik binnen doen. Mijn vriend en ik laden beiden in de keuken op het aanrecht, omdat dat de verste plek in huis is van de deur, dus mocht het daar in brand vliegen dan kunnen we van gelijk waar in het huis nog veilig naar buiten. Ook is er een extra brandalarm in de keuken.
Niet elektrisch rijden is voor mij geen optie meer i.v.m. afstanden en de hoeveelheid wind hier (kust).
Wat er hier al genoemd is, een speciale kluis die de brand binnen houdt als t wel uit de hand loopt
Op welke manier verheven?
Wat ik inderdaad al eerder zei, een speciale kluis die de impact van een ontploffing minimaliseert.
En je hoeft je van mij niet te verantwoorden waarom je het wel in de keuken oplaad. Ik merk alleen dat veel mensen (en dat is logisch hoor) geen idee hebben welke impact het kan hebben.
Het is helaas niet even een kaarsje die iets in de fik zet en waar je een emmer water over gooit en klaar.
Mocht je echt interesse hebben zoek dan een op brandwerende accukluis. Dan zie je wat ik bedoel.
Omg ik realiseer mij nu pas dat ik niet zomaar veilig ben ondanks dat ik niet zoân ding heb
Er zijn ook brandwerende accutassen, die nemen wat minder ruimte in dan een kluis.
Ik vind zoân tas ook fijn als ik op een hete dag naar het strand ga bijvoorbeeld, dan heb ik die accu toch liever in zoân speciale tas dan los mee met 30+ graden.
Stel, je bent getrouwd, maar hebt een affaire en raakt zwanger van je affaire partner. Je eigen partner komt erachter en jullie gaan uit elkaar.
Hou je een babyshower / gender reveal voor je affaire baby?
- Ja tuurlijk, trots op mezelf
- Nee ongepast in dit scenario
0 stemmers
Ik vind genderreveals/babyshowers en super stom concept en heb het niet bij mân kinderen gedaan en zou het dus ook niet voor mân bastaard organiseren. Als ik daar wel het type voor was zou ik het wel doen. Neem aan dat ik immers blij ben met het kind anders zou ik er niet bewust voor kiezen?
Zou een parentreveal organiseren
Zolang ze niet op een vluchtroute staan mogen die fietsen ook geparkeerd staan.
Dan kan je straks ook scootmobielen afschaffen, want die kunnen ook in de fik vliegen
Heb wel met MvG te doen hoor. Wat een slap in the face is dit
Ja toch, dat je officieel nog getrouwd bent en dan overal borden met âwelkom bij de babyshower van vreemdgaande vrouw en haar affaire manâ.
Zou echt gaan slaan haha
Over wie gaat dit?
Michael van Gerwen, de darter. Zn vrouw ging vreemd met een ander en is daar dus ook zwanger van geraakt en houdt nu een babyshower om het er ff in te wrijven.
Oh thanks! Dat was langs me heen gegaan!