Stel je persoonlijke vraag #55

Als je alleen woont, eet je dan voor de tv/scherm met filmpje oid?

• Ja
  • Vaker wel dan niet
  • Vaker niet dan wel
  • Nooit

0 stemmers

Ik woon dus nu tijdelijk alleen en ik vind het echt moeilijk (oke, ik probeer het niet eens) om geen scherm aan te hebben tijdens mijn dag. Vind achtergrondgeluid gewoon fijn en eet nu elke dag voor de tv. Vind ik ook niet erg, maar deed dat nooit toen wij samen woonden.

4 likes

Jammer

3 likes

Ja en dan lopen ze weg ondanks een verbod die kant op te gaan, ik had vroeger een vriendin die van alles wilde en niks mocht die ging gewoon liften en zwart rijden met de trein totdat ze was waar ze wilde zijn. Kijk ik keur niks goed en ik moet er niks van hebben maar je pakt ze op die leeftijd niet meer onder de arm wilde ik maar zeggen

1 like

Ik heb sowieso nauwelijks ooit naar schermen gekeken tijdens het eten enzo, maar dingen doen zonder achtergrondgeluiden op heb ik pas sinds een paar maanden bewust in mijn leven geïmplementeerd en ik vind het echt confronterend (en een beetje verontrustend) hoeveel beter ik me voel sinds ik daarmee begonnen ben. Ik geloof dat, ik sinds ik mijn eerste mp3-speler als twaalfjarige kreeg, twintig jaar lang nooit iets wat langer dan vijf minuten duurde in mijn eentje zonder muziek/een podcast/een luisterboek op de achtergrond heb gedaan. :smiling_face_with_tear:

5 likes

Love dit :smile:

2 likes

Kotsen

• Neutraal
  • Beetje onprettig
  • Heel onprettig
  • Beetje prettig
  • Heel prettig

0 stemmers

1 like

Reden voor totale paniek, zowel zelf kotsen als anderen die kotsen

14 likes

Vooral de extreme misselijkheid vooraf is heel vervelend.

9 likes

Heel grappig

3 likes

Dit vind ik dus zo raar!!! Hoe kan je nou bang zijn voor een lichamelijke functie? Het is zo opluchtend.

3 likes

Ja wou dat ik er een uitleg voor had. Vind vooral ook die angst voor anderen die kotsen, ook als dat van drank is en echt niet op mij overspringt volkomen onnodig

5 likes

Maar ben je dan bang dat je van hen ziek wordt? Of dat zij stikken in hun kots of nog iets anders?

Sorry ben altijd al een kotser geweest dus voor mij is dit een andere wereld.

3 likes

Onprettig gevoel, maar achteraf vaak meteen een opluchting

9 likes

Ik vind het idee/concept wel een beetje prettig maar de enige keren dat ik moet kotsen ben ik zodanig ziek dat het altijd bovenop nog meer lichamelijke ongemakken komt waardoor het een hel is

5 likes

ja sowieso opluchtend, misselijkheid is mijn grootste plaag en vijand al vanaf kind en kotsen lost dat op

maar ik vind het ook een chill gevoel dat je je volledig moet overgeven aan je lichaam, t voelt bijna grounding soms? als een geestelijke ontlading ofzo, tijdens overgeven kan je toch niet nadenken of piekeren of wat dan ook, je wordt helemaal overgenomen door je lichamelijke functies

13 likes

Ja precies. Tenzij je ook aan de schijt bent, dan is het niet meer grounding maar gewoon kut.

5 likes

ik heb 1 keer zieke voedselvergiftiging double dragon stylo gehad, gecombineerd met een helse kater én de eerste dag van mn ongesteldheid

heb me nog nooit zo wanhopig gevoeld denk ik, ergste paar dagen van mn leven op lichamelijk gebied

4 likes

Als je een beetje misselijk bent door brakheid oid en dan een keer kotst, wat mega oplucht, is het best prettig ja? Met een voedselvergiftiging 500 keer achter elkaar kotsen met van die spastische nakrampen is echt de hel

9 likes

Ik kots eigenlijk alleen tijdens ultra’s (lol, niet elke ultra) vaak is dan door de warmte ofzo, en dan is het gewoon prettig om te kotsen want dan ben je niet meer misselijk en voel ik me gelijk beter en kan ik gewoon door ipv last van mijn maag hebben.

4 likes

Ik zit onder een steen maar wat is een ultra :see_no_evil:

Zelf kotsen als ik thuis ben en op de juiste plek in huis ben: wel prima. Andere mensen die over hun nek gaan: ik vergeet het nooit meer en kan er 20 jaar later nog misselijk van worden. Ik kan me nog precies herinneren hoe het eruit zag toen een ander meisje bij het animatieteam op de camping over haar nek ging, ik was toen zelf max vijf ofzo.

2 likes