Hahaha is het ook, maar ik kan er ook wel begrip voor opbrengen. Nog naast dat je niet weet hoe het daar binnenshuis ging.
Als een vriendin van mij een relatie zou hebben met een darter, zou ik er zeker wel begrip voor kunnen opbrengen als ze vreemd gaat🤣
Een eetgelegenheid waar het publiek met witte servetten zwaait
- Heb ik ervaren
- Heb ik niet ervaren
- Wil ik ervaren
- Wil ik niet ervaren
0 stemmers
En het was verschrikkelijk
Ik vind dat er op insta altijd zo wanhopig uit zien
Maar wel tijdens een Franse bruiloft waar het een traditie was. Dus misschien bedoel je dat niet en is er een random trend die ik gemist heb want vond er niets wanhopigs aan verder.
Ja, bij mij ook bij een jubileum in tijdens dat ene nummer. Dus weet niet of je daar op doelt. Ik heb geen tiktok, dus mij ontgaat nog wel eens wat.
Weer eens wat anders. Lijkt me wel gezellig
Ja het heeft iets heel treurigs hè haha, op de manier dat André Rieu op het Vrijthof dat ook heeft.
Ik dacht dat dat van mama mia was
Je hebt teveel salaris ontvangen:
- Je houdt het geld en geeft het uit
- Je geeft dit aan op je werk
- Je zet het geld apart en wacht of ze er iets over zeggen
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Heb ooit ontslag genomen bij een gemeente om voor onbepaalde tijd op reis te gaan. Vervolgens bleven ze maanden lang mijn salaris doorbetalen ondanks dat ik dit al meerdere malen gemeld had. Vervolgens moest ik nog drie keer vragen om een rekeningnummer zodat ik het kon terugbetalen
De kans dat werk daar uiteindelijk niet achter komt lijkt me heel klein, bovendien heb ik er geen recht op dus hier heb je het terug
Ze kunnen het ook nog jaren erna terugvragen (tot aan verjaring) dus ik geef het liever maar meteen terug
Haha heb dit ook gehad, ook bij een gemeente. Ik kreeg maar doorbetaald nadat ik gestopt was en heb dit ook aangegeven. Vervolgens kreeg ik bericht dat ik x bedrag terug kon storten, alsnog minder dan ik had ontvangen. Toen heb ik van het restant een designer tas gekocht
Ja volgens mij bedoelen we hetzelfde inderdaad.
@Luzarl oh zou kunnen! Heb die film wel ooit gezien, maar herinner me dit dan weer niet.
Het zou me waarschijnlijk niet eens opvallen want ik controleer mijn loonstrook eigenlijk nooit.
Ik kijk nooit naar mijn loonstrook maar het zou me wel opvallen als ik een hoger bedrag dan normaal op mijn rekening zou krijgen.
Maar als je 1000 euro meer ontvangt valt je dat toch wel op hoop ik
Dit. Door ORT en onregelmatig werken kan m’n salaris wel paar honderd euro verschillen elke maand. Ik controleer het eigenlijk nooit.