Stel je persoonlijke vraag #55

besef wat voor privilege je hebt als je een (flink) verschil in salaris gewoon niet doorhebt :joy:

28 likes

Ik heb dit een jaar lang gehad… alleen niet gemerkt :sob: en ben het nu aan het terugbetalen

1 like

Ja kga echt niet elk uurtje tellen wat onder die ORT procenten valt😂… ben je lang bezig aangezien nachtwerk niet gezien wordt als een hele nachtdienst (helaas) kan inderdaad paar 100 eur schelen.

5 likes

Nou wat @Canaria zegt. Ik zit ook met ort, dus zou niet snel aan de bel trekken wanneer er verschil is.

3 likes

Ah ok
Ik verdien elke vier weken hetzelfde dus dan is het anders inderdaad

2 likes

Ik heb ook elke maand een ander salaris maar ik kijk wel altijd naar mijn loonstrook. Om het te controleren, maar ook omdat ik budgetteren en administratie bijhouden oprecht leuk vind haha

1 like

Les lacs du Connemara! In mijn omgeving (België) is dat traditie op huwelijken e.d.

4 likes

Ik krijg ook ORT maar dat zou nooit 1000 euro zijn haha.
Kijk wel elke maand even op mijn loonstrook!

Ik heb het een keer gehad. Toen had ik het vrolijk uitgegeven. Maand daarna was het verrekend en krijg ik dus minder salaris. :sweat_smile: Dus ik denk dat ik het de volgende keer apart zou zetten.

2 likes

Relatieadvies van Nick Cannon

• Ja handig!
  • No thank you!

0 stemmers

3 likes

Heeft hij een nieuwe show?

3 likes

Je zoon is 17, smoorverliefd op een 12 jaar oudere vrouw in India die hij online heeft leren kennen. Hij is nog nooit alleen op reis of het land uit geweest. Laat je hem die kant op reizen?

• Ja, oud en volwassen genoeg
  • Ja, al vind ik het eigenlijk geen prettig idee
  • Ja, maar ik reis mee en blijf in een hotel in de buurt
  • Ja, ik kan hem om deze leeftijd niet tegenhouden
  • Nee, hij gaat niet

0 stemmers

Inspiratie: The Nevermets op NPO

1 like

Nee, natuurlijk niet

7 likes

Podcast

2 likes

Alle alarmbellen gaan af joh

2 likes

Dit lijkt me nu al een waanzinnig vermakelijk programma

5 likes

Vind je het soms fijn om een blauwe plek te hebben? Een soort “lekkere” pijn / leuk om te zien?

• Nee waar héb je het over
  • Ja ik snap wat je bedoelt

0 stemmers

haha ik doe ook aan kick- en thaiboksen dus dan voelt het ook als een soort van bevestiging dat ik hard heb gewerkt (ik ben gewoon tering slecht en de helft van mijn blauwe plekken komt door mijn eigen fouten)

5 likes

Ja ik voel me dus ook altijd heel badass als ik blauwe plekken heb van mijn sport!

2 likes

Nou ja, leuk… ik merk ze vaak gewoon niet eens meer op, zit standaard onder, ben zo iemand die al 10 jaar in dezelfde woning woont en nog steeds bochten te kort neemt en tegen de deurpost aanknalt of tegen de rand van het bed dat ook al eeuwig op dezelfde plek staat en zo. Blauwe plekken zijn gewoon deel van mij, net als mijn moedervlekken en littekens

9 likes