Stel je persoonlijke vraag #55

Ja sowieso, ik heb dit tijdens mijn menstruatie en dan ben ik echt de trol waar ze wss op incel forums bang voor zijn

Wat ik dan soms ook kut vind is dat het echt zo’n horror purge kots is. Kotsen omdat je misselijk bent vind ik helemaal niet erg, gewoon ff over de baard en je bent er weer.

3 likes

Ik vind het kotsen zelf niet zo erg, maar wel de weg er naartoe. Het misselijk zijn, je maag voelen draaien, het zweten, kokhalzen, samentrekken van je middenrif. Dat vind ik echt ellende. Maar als het er dan uitkomt, lucht het wel op.

Ik neem eigenlijk nooit mijn temperatuur op als ik ziek ben, dus koorts weet ik niet. Ik voel het wel als ik zweet / rillingen heb / spierpijn heb, etc., maar weet niet hoe hoog de koorts dan is.

11 likes

Sowieso met covid.

@issa doe mij maar koorts. Dan slaap ik gewoon de hele tijd. Als ik verkouden ben ben ik echt een kuttere variant van man flu.

2 likes

Ja same inderdaad!

2 likes

Vind jij het vervelend als iemand je een serie of film of boek spoilert?

• Ja ik wil dat zelf ontdekken
  • Nee maakt me niks uit
  • Ligt eraan een film erger dan een boek of andersom
  • Ik maak dit nooit mee

0 stemmers

2 likes

maar ik spoiler mezelf wel eens door het op te zoeken :joy:

16 likes

Oeh ja ik bewaar wel eens programma’s op Videoland ofzo om dan in 1x te kijken en dan denk ik goh waar ken ik die ook al weer van om dan als eerste resultaat te zien dat ze hebben gewonnen ofzo
Dus dat moet ik niet meer doen

Ik vind spoilers geweldig. Maakt voor mij het kijken of lezen veel relaxter op de een of andere manier.

8 likes

Ik realiseer mij net dat we nooit een aanslag voor de gemeentelijke belastingen e.d. hebben gekregen. En we betalen dus ook niks, sinds dit jaar. Heel raar. Wat zou jij doen?

• Geen actie ondernemen, maar wel het verwachte maandbedrag elke maand even opzij zetten
  • Meteen morgen bellen en het fiksen
  • Lekker laten, zie wel wat er gebeurt

0 stemmers

1 like

Normaal zou ik zeggen wacht het af en zet het voor de zekerheid opzij maar bij belasting zou ik te bang zijn om als fraudeur aangemerkt te worden🥲

2 likes

oh die komen zeker nog :joy: vooral van sommige waterschappen kan je zo pas na 2 jaar iets van horen

9 likes

Ja ik heb dat dus ook haha. Maar mijn vriend zegt gewoon opzij zetten, komt vanzelf wel.

1 like

Ik val 9/10x flauw en ga dan spastisch liggen doen op de grond waardoor ik in mn eigen kots lig en urine los laat en weet ik het. Daardoor word ik al naar als ik denk dat ik moet kotsen omdat ik weet dat dat er dan aan komt :smiling_face_with_tear:

1 like

Nee joh, ik heb met die dingen gewerkt en ze zullen je niet als fraudeur aanmerken als ze het niet versturen. Zou het wel opzij zetten.

3 likes

Wow is dit een aandoening? Heftig wel!

1 like

Ik herken dit als een bloeddrukval net voor/tijdens het overgeven. Ik heb het niet zo erg als Fishing, maar moet mezelf wel met alle macht omhoog houden en maak idd ook allemaal spastische bewegingen.

Spoilers boeien mij nul, vind ook dat sommige mensen daar te spastisch over doen. Helemaal over programma’s als b&b vol liefde ofzo. Ik lees die gewoon allemaal, juist leuk om te weten wat voor grappige dingen er nog komen. Bij de clou verklappen van een spannende film oid kan ik het me wel meer voorstellen dat dat vervelend is.

Maar ik ben ook wel raar want ik lees ook weleens alvast de laatste bladzijden van een boek als ik hem nog niet uit heb :sweat_smile: mijn man vindt dat echt heeeel raar maar ik ben dan gewoon nieuwsgierig ofzo.

Edit: oh ik lees nu dat het hier in een ander topic al over gaat, ben toch niet zo origineel

14 likes

Ik moest 3 jaar in 1 jaar betalen dus ze vergeten je niet snel helaas :joy:

1 like

Mijn ervaring is dat het nog wel komt, ook nog na een verhuis etc. Ik zou het geld opzij zetten.
Het is niet dat je korting krijgt voor braaf gedrag als je er zelf achteraan gaat, en daarom zou ik dat niet doen. Levert je niks op.

En je mag altijd in termijnen betalen, ook als het nog van langer geleden is.

5 likes

Wel gewoon de rust dat je financiën kloppen toch? In plaats van dat je een gegokte hoeveelheid geld opzij zet voor als ergens de komende jaren betaald moet worden.

24 likes