Stel je persoonlijke vraag #55

Nee, met korstjes heb ik dat wel :sweat_smile:

7 likes

Ik vind blauwe plekken dus echt mooi, dit zei ik laatst nog tegen wat vriendinnen :joy:
Echt kunstwerkjes met al die verschillende kleuren.

1 like

Mijn benen zitten altijd wel onder. Vaak merk ik pas later op dat ik ze heb. Alleen die op mijn schenen zijn vaak wel pijnlijk

1 like

Deze heb ik gezien idd. Ik ging van 'ach, wel mooi dat zijn ouders vertrouwen hebben naar ‘wtf’. Helemaal toen de meid zo begon te drammen over dat trouwen. Al is dat laatste weer verklaarbaar omdat het in haarl cultuur op jonge leeftijd al gedaan wordt. Ik weet het niet zo goed, werd er op gegeven moment ongemakkelijk van.

2 likes

Ik had een keer een gigantische blauwe plek op mijn bil (van de fiets gevallen) en die heb ik echt gedocumenteerd, elke dag was het weer een nieuw abstract kunstwerk

4 likes

Werken in de vakantieperiode

• Mijn werkdruk is minder in deze periode
  • Mijn werkdruk is gelijk
  • Mijn werkdruk is hoger
  • Ik werk de hele schoolvakantieperiode niet
  • Anders

0 stemmers

3 weken op vakantie geweest en alsnog niks gemist, gebeurt geen moer in dit bedrijf😂
Ergens wel lekker maar dit wordt wel echt een lange zomer dan.

Elk jaar wordt ervoor gezegd dat het rustig wordt en dat we werk kunnen doen waar we normaal niet aan toekomen. Elk jaar zetten clienten voor hun vakantie werk uit en bedenken rechtbanken dat begin september stukken binnen moeten zijn.

2 likes

Ik ken iemand die dit had met iemand uit Amerika en uiteindelijk hebben ze nog best lang een relatie op afstand gehad. Hoeft niet altijd fout te zijn natuurlijk, al zou ik echt niet blij zijn als moeder, vooral door het leeftijdsverschil en de alarmbellen die afgaan.

Maar als hij mij kan overtuigen dat dit echt goed zit, dan kan ik me een situatie indenken dat ik mee ga om haar te ontmoeten. Maar no way dat hij alleen zou gaan!

3 likes

Ze is toch negen jaar ouder? 26 dacht ik

2 likes

Ja!!! En ik vind het hele genezingsproces ook erg leuk om mee te maken. Dat het gewoon elke dag weer een beetje geneest, daar kan ik echt van genieten.

1 like

Maar wat wil je doen dan, hem vastbinden? Mijn kind is bepaald geen avonturier dus ik maak me hierover geen zorgen maar volgend jaar is de 17e verjaardag en behalve goede gesprekken en goed voorlichten zie ik niet goed hoe ik zo’n reis kan verbieden

1 like

Nee precies, daarom zou ik er wel een open gesprek over willen voeren en als hij per se wil gaan, ga ik wel mee.

Oh zo bedoel je, ik dacht dat ie helemaal niet mocht gaan (waar ik me als moeder helemaal in kan vinden) en dan zit ik naar mijn puber te kijken en denk ‘geen idee hoe ik dat tegen zou moeten houden behalve opsluiten’

Ik zie echt allerlei manieren om te verhinderen dat een minderjarige afreist naar een tien jaar oudere vrouw wiens familie wil dat ze direct trouwen. Zou niet gezelliger worden in huis, maar dit lijkt me een top moment om een hele duidelijke grens te stellen.

66 likes

Al moet ik hem aangeven bij douane van Schiphol, ik zou echt alles doen om hem hier te houden.

35 likes

Maar een jaar later (maand? misschien wordt hij al snel 18) kan je het al niet meer verbieden. Dan laat ik hem liever minderjarig gaan en dat ik er dan bij ben…

Jullie zijn gek hoor😂 Deze liefde zou ik absoluut niet faciliteren.

Edit: De doorsnee 18-jarige moet ook behoorlijk wat uren bij de appie draaien om een ticket te kopen. Ik zou haar ouders laten weten dat ik erop tegen ben. En als ik je alleen niet ervan kan weerhouden heb je nog ooms en tantes. Nog los van dat ik eigenlijk denk dat een paar goede gesprekken genoeg moeten zijn.

31 likes

Ik zou nog eerder een vliegticket kopen zodat ze hem in Nederland kan bezoeken dan dat ik mijn kind alleen die kant op laat gaan.

2 likes

Ja, ik weet niet hoor maar op mijn 18e was ik niet opeens een vrije vogel. Misschien ook een cultuurding, maar mijn familie had nog best wel grip op me in die net-volwassen periode.

13 likes