Knap dat je dat kan ik vind juist dat overgeven aan je lichaam zo moeilijk. Alsof ik dan kortsluiting heb want ik weet dat overgeven een functie heeft, het waarschijnlijk zorgt voor opluchting maar ik vind het zo goor en ik word dan angstig van het idee dat het zo vies is en dat je dan ziekig bent en niks kunt en ga dan nadenken hoe snel houdt het op. Wanneer begint het straks stik ik en allemaal irrationele dingen en dan word ik weer chagrijnig dat ik zo paniekerig doe om niks want het is iets lichamelijks en ugh. Maar ik denk in the end dat het is dat je totaal geen controle hebt en het zo ranzig is maakt dat ik overgeven heel naar vind.
Jaren geen koorts gehad tot afgelopen februari. Toen had ik een of andere horror griep. Een week 40 graden koorts gehad. Nog een paar dagen daarna niet fit. Toen precies 1.5e week beter gevoeld en toen lag ik er weer een week af met 40 graden
Alleen de misselijkheid of erge hoofdpijn vooraf zijn niet zo leuk. Het kotsen zelf heb ik geen probleem mee
Same, ik slaap zelfs met een luisterboek. Sinds kort probeer ik op âlege momentenâ als op de fiets zitten, naar de supermarkt lopen etc geen oortjes in te hebben en ik voel echt dat ik daarvan ontspan
Ik denk wel dat als je in de spiegel kijkt nĂĄ het kotsen, je er echt op je aller-aller-kutste uit ziet. Rode waterige ogen, snot uit je neus en kots op je kin en meestal half opgedroogd plat haar, omdat ik wel gedoucht heb, maar het niet aan kon mân haren fatsoenlijk te drogen ivm algehele malaise door migraine danwel een kater.
Ohhhhh nee ik heb echt diepe angst voor misselijk zijn, voelen en worden (emetofobie). Ik ben dan vooral bang als ik in een sociale situatie zit, ik wil gewoon alleen thuis misselijk zijn en overgeven en niet ergens anders. Daarnaast heel het gevoel is verschrikkelijk.
De grap is wel dat ik soms zo bang ben dat mijn lichamelijke reactie letterlijk misselijkheid is
Kotsen is wel chill als je misselijk bent en het oplucht. Geeft ook wel ff zo het gevoel van âhehe lekker dat is er even uit!â.
Maar dat je daarna nog even zoân momentje hebt dat je mond nog niet gespoeld is en er allemaal kots tussen je tanden en in je neus zit vind ik wel echt heel vies
Ik heb trouwens ook wel eens gehad dat ik op een dag 10x moest overgeven en de opluchting dan maar een paar minuten duurde. Dan begin je die opluchting na een tijdje ook niet meer te geloven.
Ik vermoed nu dat ik gewoon echt clean kots, gaat altijd precies heen waar ik wil en niet waar ik niet wil.
Ik wandel veel buiten en sinds ik mijn draadloze oortjes heb luister ik altijd naar muziek of een luisterboek, of soms gewoon puur noise cancelling. Vind dat echt heerlijk, maar ik doe nu ook vaak bewust op delen mijn oortjes uit. Merkte echt een paar maanden terug toen ze ineens leeg waren van wow, ik heb die stadse geluiden ook gewoon gemist? Echt raar om te beseffen dat je uit gewoonte dan standaard die oortjes in doet en je in je eigen wereldje bevindt. Dan opeens in de Bijenkorf staat en je hyperbewust bent van alle geluiden die je hebt gemist die zo een warenhuis maken. Soort hoorgasme.
Ja sowieso, ik heb dit tijdens mijn menstruatie en dan ben ik echt de trol waar ze wss op incel forums bang voor zijn
Wat ik dan soms ook kut vind is dat het echt zoân horror purge kots is. Kotsen omdat je misselijk bent vind ik helemaal niet erg, gewoon ff over de baard en je bent er weer.
Ik vind het kotsen zelf niet zo erg, maar wel de weg er naartoe. Het misselijk zijn, je maag voelen draaien, het zweten, kokhalzen, samentrekken van je middenrif. Dat vind ik echt ellende. Maar als het er dan uitkomt, lucht het wel op.
Ik neem eigenlijk nooit mijn temperatuur op als ik ziek ben, dus koorts weet ik niet. Ik voel het wel als ik zweet / rillingen heb / spierpijn heb, etc., maar weet niet hoe hoog de koorts dan is.
Sowieso met covid.
@issa doe mij maar koorts. Dan slaap ik gewoon de hele tijd. Als ik verkouden ben ben ik echt een kuttere variant van man flu.
Ja same inderdaad!
Vind jij het vervelend als iemand je een serie of film of boek spoilert?
- Ja ik wil dat zelf ontdekken
- Nee maakt me niks uit
- Ligt eraan een film erger dan een boek of andersom
- Ik maak dit nooit mee
0 stemmers
maar ik spoiler mezelf wel eens door het op te zoeken
Oeh ja ik bewaar wel eens programmaâs op Videoland ofzo om dan in 1x te kijken en dan denk ik goh waar ken ik die ook al weer van om dan als eerste resultaat te zien dat ze hebben gewonnen ofzo
Dus dat moet ik niet meer doen
Ik vind spoilers geweldig. Maakt voor mij het kijken of lezen veel relaxter op de een of andere manier.
Dacht dat ik koorts erg vond tot ik een keelontsteking kreeg. Dacht oprecht dat ik dood ging. Stond buiten te spugen bij de apotheek en verginggggg van de pijn, de hel gewoon echt.
100x liever nog eens bevallen.
Ik realiseer mij net dat we nooit een aanslag voor de gemeentelijke belastingen e.d. hebben gekregen. En we betalen dus ook niks, sinds dit jaar. Heel raar. Wat zou jij doen?
- Geen actie ondernemen, maar wel het verwachte maandbedrag elke maand even opzij zetten
- Meteen morgen bellen en het fiksen
- Lekker laten, zie wel wat er gebeurt
0 stemmers
Normaal zou ik zeggen wacht het af en zet het voor de zekerheid opzij maar bij belasting zou ik te bang zijn om als fraudeur aangemerkt te wordenđ„Č