Stel je persoonlijke vraag #55

oh die komen zeker nog :joy: vooral van sommige waterschappen kan je zo pas na 2 jaar iets van horen

9 likes

Ja ik heb dat dus ook haha. Maar mijn vriend zegt gewoon opzij zetten, komt vanzelf wel.

1 like

Ik val 9/10x flauw en ga dan spastisch liggen doen op de grond waardoor ik in mn eigen kots lig en urine los laat en weet ik het. Daardoor word ik al naar als ik denk dat ik moet kotsen omdat ik weet dat dat er dan aan komt :smiling_face_with_tear:

1 like

Nee joh, ik heb met die dingen gewerkt en ze zullen je niet als fraudeur aanmerken als ze het niet versturen. Zou het wel opzij zetten.

3 likes

Wow is dit een aandoening? Heftig wel!

1 like

Ik herken dit als een bloeddrukval net voor/tijdens het overgeven. Ik heb het niet zo erg als Fishing, maar moet mezelf wel met alle macht omhoog houden en maak idd ook allemaal spastische bewegingen.

Spoilers boeien mij nul, vind ook dat sommige mensen daar te spastisch over doen. Helemaal over programma’s als b&b vol liefde ofzo. Ik lees die gewoon allemaal, juist leuk om te weten wat voor grappige dingen er nog komen. Bij de clou verklappen van een spannende film oid kan ik het me wel meer voorstellen dat dat vervelend is.

Maar ik ben ook wel raar want ik lees ook weleens alvast de laatste bladzijden van een boek als ik hem nog niet uit heb :sweat_smile: mijn man vindt dat echt heeeel raar maar ik ben dan gewoon nieuwsgierig ofzo.

Edit: oh ik lees nu dat het hier in een ander topic al over gaat, ben toch niet zo origineel

14 likes

Je gaat het sowieso wel betalen, dus ik zou erachteraan gaan om de verrassing te voorkomen (is bij ons ook echt veel geld). Ik kreeg recent een aanslag voor 2 maanden, drie jaar geleden vanwege een fout in hun systeem.

2 likes

Ik moest 3 jaar in 1 jaar betalen dus ze vergeten je niet snel helaas :joy:

1 like

Mijn ervaring is dat het nog wel komt, ook nog na een verhuis etc. Ik zou het geld opzij zetten.
Het is niet dat je korting krijgt voor braaf gedrag als je er zelf achteraan gaat, en daarom zou ik dat niet doen. Levert je niks op.

En je mag altijd in termijnen betalen, ook als het nog van langer geleden is.

5 likes

Wel gewoon de rust dat je financiën kloppen toch? In plaats van dat je een gegokte hoeveelheid geld opzij zet voor als ergens de komende jaren betaald moet worden.

24 likes

Dat misschien wel, maar je kunt in principe gewoon berekenen wat de lasten zouden zijn, zijn vaste bedragen en vaste percentages vd woz.

Welke hordeur/insectenwerend iets vind jij het fijnste voor een achterdeur die veel gebruikt wordt:

• Plissédeur
  • Vaste hordeur
  • Rolhor (zonder plisse)
  • Lamellen hordeur (4 of meer losse flappen)
  • Magneethordeur (2 flappen die met magneten vastklikken)
  • Kattenstaarten
  • Draadgordijn
  • ik weet iets beters, namelijk…

0 stemmers

Gewoon niks, elke hor of gordijn is irritant als je er vaak doorheen moet.

8 likes

Vliegen in je huis zijn nog irritanter

14 likes

Echt helemaal niet mee eens, wat vliegen in huis boeit mij niks.

Vind jij het feministisch om als vrouw de drankjes bij een date te betalen?

• Ja
  • Nee neutraal
  • Nee juist niet feministisch
  • Nee maar ik date met vrouwen

0 stemmers

2 likes

Gebruik je de woorden ‘juno’ en ‘july’ voor de maanden juni en juli?

• Ja regelmatig met plezier
  • Ja regelmatig maar met (lichte) tegenzin
  • Af en toe maar wel met plezier
  • Af en toe met (lichte) tegenzin
  • Nee gebruik ik nooit

0 stemmers

1 like

PLEZIER :rofl:

Ishetal1juno.nl

4 likes

Vorm van flauwvallen aldus de neuroloog. M’n ouders dachten dat het epilepsie was, omdat het ook met dat vage schokken en tong bijten en urine loslaten enz gepaard ging/gaat. Maar neuroloog gaf aan dat het flauwvallen is.
En enige rotte er aan is dat je altijd oppas nodig hebt als je ziek bent :sweat_smile:, want als je naar te val komt of met je hoofd op de stenen ligt te bonken ofzo is niet zo fijn de dagen erna

2 likes

Vriend van me heeft zo’n magneetdeur en ik ben echt fan. Heel bevredigend dat geluidje als 'ie weer dichtgaat achter je. En je hebt geen vrije handen nodig om hem open te doen. Ook ideaal met zijn hond, die kan er gewoon zelf door, niemand hoeft het open te maken voor hem

7 likes