Stel je persoonlijke vraag #55

Haha ja precies dit. Die dagen vind ik ook leuk maar die andere 88 dagen van de winter of herfst zijn gewoon kut.

6 likes

er is dus ook deze dat ze letterlijk genes hebben staan
slechte reclame trouwens een niet passende spijkerbroek maar goed

3 likes
Met het OV duurt het 3 uur en met de auto 30 minuten om naar je werk te komen
  • Ik pak het OV
  • Ik pak de auto.

0 stemmers

1 like

Ga niet drie uur lang ook weer in de trein naar huis. Geen zin in na een lange werkdag.
Anders ben je 6 uur per dag onderweg naar je werk ipv een uurtje

1 like

Als je sowieso een auto tot je beschikking hebt is het toch van de zotte om 2x3u met de trein te gaan?

1 like

Wat voor OV is dit ook, komt iemand je halen in een kruiwagen of wat.

54 likes

Nou in een ander topic niet, dus vandaar dat ik dacht, wie kiest nou bewust het OV als het zo veel korter is met de auto :lying_face:

Deze vergelijking in het originele topic sloeg nergens op, want het was 20 min enkele reis met de auto en een uur en een kwartier met het ov. Maar dat werd ineens gek afgerond naar 20 minuten auto of 3 uur ov.

(ik snap nog steeds dat je dan liever de auto pakt, maar ik zou een leuke baan er niet voor laten schieten)

5 likes

Ik kies al de auto bij het verschil van 11 min <> 50 min :smiling_face_with_tear:
Plus de flexibiliteit dat ik kan gaan wanneer ik wil. Plus dat ik niet 18min hoef wachten (bij de OV optie overstaptijd).
Plus geen zin in de bus die uit valt, te laat komt of te vroeg etc…

10 likes

herfsthaters incoming!

welke rage meme gebruikte jij weleens?

image

• forever alone
  • like a sir
  • trollface
  • cereal guy
  • fuck yeah
  • derpina
  • me gusta
  • no
  • rage guy/fuuuuuuu
  • lol
  • y u no
  • mother of god
  • challenge accepted
  • okay
  • fap guy
  • ik ben te oud voor dit
  • ik ben te jong voor dit

0 stemmers

4 likes

had jij een

• myspace
  • livejournal
  • tumblr
  • cu2
  • sugababes
  • hyves
  • blogger/blogspot

0 stemmers

ik zit net mn oude tumblr te kijken en ik mis de 10s tumblr-life eigenlijk wel

6 likes

Ik was zo fanatiek met Tumblr. Ging ook wel schandalig veel tijd aan op, maar ik had ook veel volgers en je kon je daar helemaal omringen met mensen die je (soms mega specifieke) interesses deelden. Echt wel verfrissende social media, wat dat betreft.

Heb in mijn studententijd meer getumblrd dan gestudeerd denk ik. Zat tijdens colleges vaak gifjes te maken :joy:

7 likes

Nou vergeet de allergrootste plus niet: geen mensen.

5 likes
  • pp2g
  • partyflock

0 stemmers

1 like

Mijn kat ging een keertje viral op tumblr omdat het op een foto leek alsof ze maar drie poten heeft. Vervolgens werd ze omgedoopt tot tripod cat en kwamen er reacties op van mensen die een arm of een been misten en van mensen die zelf een tripod hadden en toen durfde ik het niet meer recht te zetten :joy: dus toen heb ik m’n account stilletjes dood laten bloeden

54 likes

hoezo maar 3 ik vond dit echt peak humor toen ik 16 ofzo was

15 likes

oh wacht en kindertent!! dat was mn allereerste profielwebsite, nog voor cu2. zo oud dit zijn de enige foto’s die ik kon vinden

IMG_4121

IMG_4120

• dit had ik!!
  • had ik niet
  • nee ken het ook niet

0 stemmers

Niet iedereen rijdt auto.

Ja ik had een keer zo’n heel deel daarop geHTML-d en toen per ongeluk eroverheen opgeslagen ahah ik weet nog dat ik toen jankend m’n moeder heb opgebeld omdat ik alles kwijt was

7 likes

Het is toch de keuze voor mensen die beide tot hun beschikking hebben??

5 likes