Stel je persoonlijke vraag #55

Ik ook, heb ze allemaal gebruikt hahahahaha

3 likes

Omg kindertent :sob::sob::sob::sob: dit was zoooo leuk en cool, nooit meer aan gedacht thx!!

4 likes

@Gelatelli y u no put more options??? FFFFUUUUUUU

11 likes

weet nog hoe goed ik ging op de lifehack dat als je p p 2 g soort van fluisterde dat het op beatboxen leek : )))

@Vuile_bitch ja kut ik had had niet gedacht dat er zoveel animo zou zijn
:troll:

2 likes

Ja hoe denk je anders dat het gaat in Limburg?

1 like

Situatie: het is de dag dat de papierbakken aan straat moeten om te laten legen. Jouw bak zit helemaal vol, maar je hebt nog best wat papier/karton liggen.
Andere buren hebben hun container al aan straat gezet en daar zou best wat papier bij kunnen.

Kan je dat doen of is dat aso?

• Kan gewoon
  • Is aso
  • Anders

0 stemmers

Zou wel even aanbellen om het uit te leggen maar als ze niet thuis zijn t gewoon doen

4 likes

Waarom zou dit aso zijn, heeft toch niemand last van? Juist goed om efficiƫnt te recyclen.

16 likes

Ja, geen idee ik hoor dus gemixte signalen in mijn omgeving.
Ik zou het überhaupt niet eens door hebben, want ik zie die bak niet als hij aan straat staat (en sowieso lijkt het mij niet dat je hem de hele tijd in de gaten houdt). Maar sommige mensen vinden het echt niet kunnen, want het is niet jouw bak. :sweat_smile:

Verschilt misschien per gemeente, maar bij ons is de leging gratis, dus als die van ons niet vol is en iemand gooit er wat bij, lekker doen.
Ik zou het snappen dat het aso is als de gemeente het doet op gewicht en jij meer moet betalen omdat de buurman papier/karton in je container heeft gegooit, maar geen idee of dat zo ergens is.

5 likes

Uiteraard, dan zou het anders zijn. Ik weet niet of dat ergens is, maar dat bedoel ik in ieder geval niet in mijn poll. Het is gewoon gratis voor iedereen (of ja je hebt natuurlijk afvalstoffenheffing, maar is niet afhankelijk van gewicht van je bak).

2 likes

De bakken zijn sowieso van de gemeente dus die mensen die roepen mijn bak niet zo piepen en gewoon je papier erbij doen (ik had al verder gelezen en gezien dat er niet per kilo betaald wordt)

2 likes

Ik had een account op een startpagina van (een meisjesnaam), maar kan er dus niet opkomen.

1 like

Jaaa kindertent! Ik had daar een paardenblog met bewegende banners en ik had een soort manege gebouwd met allemaal paarden incl foto, naam en karakter en dan moesten mensen kiezen op welk paard ze moesten rijden.

Ik zou dat zo graag terug willen zien!

4 likes

Ik gebruik PF soms nog steeds omdat die website zo overzichtelijk is qua feestjes en welke dj’s waar draaien. En ik vind het ook chill dat alllllll die lijpe partyfoto’s van de zeroes er nog op staan, waarvan mensen zich sowieso niet bewust waren dat dit voor altijd online zou blijven staan :joy:

6 likes

Ja ik heb ook denk ik afgelopen zomer ofzo nog op PF een timetable opgezocht omdat ik die op de site van t festival zelf zo snel niet kon vinden.
Love PF daarvoor hoor

3 likes

mijn mode-blogspot van toen ik 16 was staat nog steeds online en af en toe kijk ik ernaar om even heel hard te cringen :smiley:

3 likes

Wowww en er was vroeger ook zo’n site (weet de naam echt niet meer) waar je spelletjes op kon spelen en ook dingen kon winnen (ik heb een paar keer een kaartje opgestuurd gekregen toen). Herkent iemand dit?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

nee maar ben wel laatst voor het eerst in 100 jaar weer op sites als gratisspullen.nl enzo geweest voor gratis samples in ruil voor al je gegevens maar het viel echt tegen

10-jarige ik ging echt lekker op die 50 gratis visitekaartjes enzo

12 likes

Ilse?

2 likes