Nee je hebt de foute reclame gezien! Er is er ook een die letterlijk over haar oog en haarkleur gaat.
2 dagen gestemd omdat ik er vanuit ga dat je het niet NU nodig hebt, anders zou ik eerder contact opnemen.
Hoe lang duurt het normaalgesproken voor je reactie krijgt? Ik vind alles na 24 uur heel redelijk als je normaal dezelfde dag je medicijnen klaar hebt liggen. Duurt dan altijd al een dag dan zou ik een dag langer wachten
@Zemraluani ik vind de ad niet meteen (weggehaald?), maar dit is een stuk eruit:
Zij zegt; "Genes are passed down from parents to offspring, often determining traits like hair color, personality and even eye color,” and the camera pans to her blue eyes. “My jeans are blue.”
Gevolgt door de tekst “Sydney Sweeney has great genes.”
Dat is toch exact wat ik zei
Je moet me gewoon op mn blauwe ogen geloven
Iemand die op de fiets in de sportschool op 50 cm naast je uitgebreid en luid bellend verslag doet van z’n vakantie
- Aso
- Kan gewoon
0 stemmers
Heb je weleens een trio (of iets met meer mensen) gehad/gedaan? (anoniem)
- Ja
- Nee
0 stemmers
My bad. Met dat je zei dat ze waarschijnlijk op haar tieten doelen dan het ik dat je enkel die andere ad had gezien, in deze bestaat er geen twijfel mogelijk dat het om haar oogkleur gaat.
Idd ik merk echt enorm verschil. Heb nu zo’n plisse geval en 1 vaste hordeur. Aan de voordeur niks. Het eerste jaar hadden we nog niks en mijn god het was echt een insectenplaag binnen.
Heb jij zin in de herfst?
- Mwah neutraal
- Ja!
- Nee totaal niet
- Een beetje
0 stemmers
De heide bloeit nog niet eens.
Oh wel grappig dat dit bijna 50/50 is. Ik haat verstopte holtes maar dat heb ik al chronisch sinds 2019. Moet ik een keer naar laten kijken zeg pff. De laatste keer echt koorts was in 2020. En toen voelde ik me doodziek. Ook dat rillen en alles erbij.
Voor degene die covid hebben gehad, had jij toen (hoge) koorts?
- Ja
- Nee
- Een beetje verhoging
0 stemmers
Ik heb nooit positief op covid getest maar als ik nu terugdenk was ik in maart 2020 doodziek met hoge koorts, geen stem meer. Ziekelijk veel gehoest. 1 hoopje ellende
Leonardo Dicaprio:
- Een geweldige acteur
- Wat een engerd
- Geen mening
0 stemmers
Ik lees nou weer allemaal van die rare dingen en ik vind hem echt een engnek.
Ik heb echt heel snel koorts. Beetje neusverkoudheid en gelijk boven de 38 graden. Paar dagen slecht geslapen; direct weer koorts. De keren dat ik corona had heb ik meerdere weken af en aan hoge koorts gehad. Ik denk in totaal van 2020-2023 wel minimaal 40 dagen hoge koorts
echt alleen maar omdat het in de herfst niet meer zo achterlijk druk is op m’n werk verder mag het nog heel lang zomer blijven haha
Als acteur goed, als persoon compleet gek
Alleen stront verkouden alle 5 de keren
Was zieker van de vaccinatie voor Corona
Ik was best bang voor corona want risicogroep, ik kan me bij een normale verkoudheid al flink ellendig voelen etc dus altijd vet voorzichtig geweest. En toen ik het eenmaal kreeg… heb ik alleen een paar dagen lopen niezen, verder niks!
Was al wel gevaccineerd dus dat zal wel geholpen hebben.
Heb je vooral geen zin in de herfst omdat dat betekent dat de winter er ook weer aan zit te komen?
- Ja fuck de winter
- Nee
0 stemmers
Ik heb vooral geen zin in de herfst omdat de zomer pas 1 maand is begonnen en we nog 2 maanden hebben, haha? Ik vind het zo raar om altijd zo gefocust te zijn op de toekomst, ik snap dat de pepernoten overmorgen al in de schappen liggen maar de zomer duurt gewoon van eind juni tot eind september.
Oh wow heftig wel joh! Lijkt me echt dood eng. En vervelend ook wel dat je dan als volwassenen een oppas nodig hebt. Sterkte ermee! Want dit is iets wat je je leven lang houdt gok ik?