Ik vind het zonde van het geld, ik zie het anders dan jij, kan toch.
Ja tuurlijk. Ik denk dat het een goed alternatief is voor subsidies, snap het niet zo goed om hierop te gaan pikken dat het zonde zou zijn.
Kaboem nl? Daar moest ik ineens aan denken. Had je ook spelletjes en een eigen website. Of was dit de opvolger van kindertent?
Alleen aso als het zoveel is dat de deksel niet meer dicht kan want dan wordt ie in mijn gemeente niet geleegd. Dan zit je als buurman dus met een te volle vak nog 2 extra weken
Uiteraard, maar dan zou ik niet zeggen āer is nog ruimteā haha. Dan is hij gewoon vol.
Wat doe jij in de vaatwasser?
- Pannen
- Messen (koksmes)
- Houten dingen
- Bierglazen/wijnglazen
- Ik heb geen vaatwasser
- Ik doe al deze dingen niet in de vaatwasser
0 stemmers
Sommige pannen wel, andere pannen niet
Ja dat was het!
Tip van flip, was je wijnglazen hiermee af. Echt een gamechanger.
Ik koop niks wat niet in de vaatwasser mag
Alleen bepaalde dure messen (alleen soms ook yolo), kwetsbare glazen en mijn gietijzeren pan niet. De rest wordt aan zān lot overgelaten.
Wijnglazen wel, bierglazen niet
Alleen pannen soms niet als ze teveel ruimte innemen en ik daardoor een aanrecht vol vaat over houdt. Dan was ik de gene die de minste moeite kost met de hand af
- Heb jij een rechtsbijstandverzekering?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik woon in een land waar ik in de basis alle verzekeringen heb die nodig zijn, met de luxe geen idee te hebben of rechtsbitjtjrj daarbij zit inbegrepen
Alleen mān plaatstalen pannen natuurlijk niet en ik weet dat ik gietijzer en mān cruesetpannen ook niet zou moeten doen⦠maarja koksmessen, houten snijplanken en de microplaneraps doen we met de hand.
Ik heb geen bier-of wijnglazen en ook geen houten dingen anders gingen die er ook gewoon in
Oja idd ook niet alle pannen
Met koorts kun je thuisblijven en pitten tot het overgaat. Met verstopte holtes is elke minuut van je dag de hel.