Stel je persoonlijke vraag #55

Misschien vind ik herfst nog wel erger. In de winter heb ik al geaccepteerd dat het koud en donker is. In de herfst voel je dat zo aankomen: steeds kortere dagen en kouder.

En bonus minpunten voor de vieze kruisspinnen overal, waarom zo enorm worden en een reuzenweb maken, aanstellers.

6 likes

Ik kan echt wel huilen als ik denk aan dat de dagen weer korter gaan worden :sob::nauseated_face::sob::nauseated_face:

30 likes

Van die mensen die het leuk vinden om op 21
juni aan te kondigen dat de herfst er aan komt en de dagen korter worden, ha ha. :speaking_head:

6 likes

En blij zijn dat het de hele fucking tijd regent zodat ze ook in de zomer onder een kleedje op de bank kunnen :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

16 likes

Lekker Gilmore Girls kijken met uitzicht op een plastic herfsttafereel van Action.

20 likes

Heb gelijk een kuthumeur

8 likes

Maar hoezo denken mensen dit altijd.
Mensen die van herfst houden, houden niet direct van regen/wind of onder een kleedje op de bank.Ik houd van de prachtige kleuren van de herfst en bijvoorbeeld de dagen met volop zon erbij met een licht koud briesje.

20 likes

Omdat het herfsttopic daar altijd volledig over gaat. Plastic meuk, pompoenmokken en kleedjes

19 likes

Ik geef je wel gelijk dat het daar wel vol mee staat. Maar oa @DonnieDarko (en meerderen dus) posten ook elk jaar mooie foto’s van de natuur.

2 likes

Ik vind het vooral grappig hoe er altijd geromantiseerd wordt over de ‘perfecte’ herfst/winterdag. Een herfstdag met mooie kleuren, volop zon en een briesje. Een winterdag met een strakblauwe lucht, temperatuur rond het vriespunt en mooie ijsbloemen op het raam.
Vaak is het gewoon kut, grijs, nat, guur en zijn die perfecte dagen in de minderheid en zit iedereen in no time in een winterdepressie :smiling_face_with_three_hearts:

62 likes

Haha ja precies dit. Die dagen vind ik ook leuk maar die andere 88 dagen van de winter of herfst zijn gewoon kut.

6 likes

er is dus ook deze dat ze letterlijk genes hebben staan
slechte reclame trouwens een niet passende spijkerbroek maar goed

3 likes
Met het OV duurt het 3 uur en met de auto 30 minuten om naar je werk te komen
  • Ik pak het OV
  • Ik pak de auto.

0 stemmers

1 like

Ga niet drie uur lang ook weer in de trein naar huis. Geen zin in na een lange werkdag.
Anders ben je 6 uur per dag onderweg naar je werk ipv een uurtje

1 like

Als je sowieso een auto tot je beschikking hebt is het toch van de zotte om 2x3u met de trein te gaan?

1 like

Wat voor OV is dit ook, komt iemand je halen in een kruiwagen of wat.

51 likes

Nou in een ander topic niet, dus vandaar dat ik dacht, wie kiest nou bewust het OV als het zo veel korter is met de auto :lying_face:

Deze vergelijking in het originele topic sloeg nergens op, want het was 20 min enkele reis met de auto en een uur en een kwartier met het ov. Maar dat werd ineens gek afgerond naar 20 minuten auto of 3 uur ov.

(ik snap nog steeds dat je dan liever de auto pakt, maar ik zou een leuke baan er niet voor laten schieten)

4 likes

Ik kies al de auto bij het verschil van 11 min <> 50 min :smiling_face_with_tear:
Plus de flexibiliteit dat ik kan gaan wanneer ik wil. Plus dat ik niet 18min hoef wachten (bij de OV optie overstaptijd).
Plus geen zin in de bus die uit valt, te laat komt of te vroeg etc…

10 likes

herfsthaters incoming!

welke rage meme gebruikte jij weleens?

image

• forever alone
  • like a sir
  • trollface
  • cereal guy
  • fuck yeah
  • derpina
  • me gusta
  • no