Heb je ook geen houten lepels om te koken?
Volgens mij is betalen op gewicht alleen voor restafval en niet voor gescheiden afval zoals papier, plastic en GFT. Maar dat weet ik niet zeker.
Wanneer ben je in een land geweest zodat je 'm kunt afvinken?
Als je er met de auto doorheen rijdt
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als je een overstap hebt op een vliegveld, maar wel op het vliegveld moet blijven voor een paar uur
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als je een overstap hebt op een vliegveld en ongeveer 5 uur de tijd hebt om de stad te verkennen
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als je met een cruiseschip in een land bent aangemeerd en dan een paar uur van het schip af gaat
- Ja
- Nee
0 stemmers
Alleen als je ergens hebt overnacht
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben jij Kees?
Nee, ik roer mijn pastawater met een kunststof lepel
Nee Kees haat de zomer juist uit de grond van zijn hart
Is er een ~celebrity van wie je de hotheid echt niet ziet, maar diegene wordt wel zo gezien? Dus niet Jonah Hill ofzo. En puur op uiterlijk, dus niet Brad Pitt is lelijk omdat hij een kut persoon is.
- Kan niemand bedenken
- Kan specifiek iemand bedenken
- Kan er meerdere bedenken
0 stemmers
Alle Ryans iig
Channing Tatum
Edit:
Benedict Cumberbatch
Adam Levine
Alle Hemsworthâs
Richard Gere (nee ook niet toen hij jong was)
Jake Gyllenhaal
Henry Cavill
Oh goeie! Ik vind die nieuwe lange Australiër ook niet heel bijzonder knap, die ook in saltburn zit.
En ik vind Alison Brie dus echt geen mooie vrouw maar dat ligt denk ik aan mij want overal lees je alleen maar hoe mooi zij is haha. Maar ze heeft een afstotelijke uitwerking op mij, iets in haar gezicht irriteert.
Jacob elordi?
Saai, doe mij maar harris dickinsonâ:star_struck:
Jeremy Allen White
Dat vrouwen helemaal loco gingen omdat hij een fotoshoot in een witte onderbroek had gedaan. Verbijsterend.
Pedro Pascal en de ergste: Cilian Murphy
Pedro vind ik echt heel knap (vooral zân neus eigenlijk en vooral in narcos) maar eens met Cillian.
Oh ik vind hem gewoon een oude vent hahah, vind er echt niks aan. Met zoân snor met een gat in het midden ook. Cilian vind ik eruit zien of hij aan het smelten is
Eet jij wel eens spaghetti aglio e olio?
- Ja, dat maak ik thuis
- Ja, dat bestel ik in een restaurant
- Nee, daar vind ik te weinig groen bij zitten
- Nee, dat vind ik zonde om een gerecht met zulke minimale ingrediënten te bestellen
- Nee om een andere reden
0 stemmers
Ik vind dat niet zo lekker
Harry Styles! Ik heb helemaal niks tegen hem, lijkt me echt een prima chill persoon, maar ik snap gewoon niet wat âiedereenâ in hem ziet qua looks?
Ja Zayn was de enige met looks in die band en tegenwoordig is het vreemd genoeg Niall die er van de rest er het beste uitziet.