had jij een
- myspace
- livejournal
- tumblr
- cu2
- sugababes
- hyves
- blogger/blogspot
0 stemmers
ik zit net mn oude tumblr te kijken en ik mis de 10s tumblr-life eigenlijk wel
had jij een
0 stemmers
ik zit net mn oude tumblr te kijken en ik mis de 10s tumblr-life eigenlijk wel
Ik was zo fanatiek met Tumblr. Ging ook wel schandalig veel tijd aan op, maar ik had ook veel volgers en je kon je daar helemaal omringen met mensen die je (soms mega specifieke) interesses deelden. Echt wel verfrissende social media, wat dat betreft.
Heb in mijn studententijd meer getumblrd dan gestudeerd denk ik. Zat tijdens colleges vaak gifjes te maken
Nou vergeet de allergrootste plus niet: geen mensen.
0 stemmers
Mijn kat ging een keertje viral op tumblr omdat het op een foto leek alsof ze maar drie poten heeft. Vervolgens werd ze omgedoopt tot tripod cat en kwamen er reacties op van mensen die een arm of een been misten en van mensen die zelf een tripod hadden en toen durfde ik het niet meer recht te zetten dus toen heb ik m’n account stilletjes dood laten bloeden
hoezo maar 3 ik vond dit echt peak humor toen ik 16 ofzo was
oh wacht en kindertent!! dat was mn allereerste profielwebsite, nog voor cu2. zo oud dit zijn de enige foto’s die ik kon vinden
0 stemmers
Niet iedereen rijdt auto.
Ja ik had een keer zo’n heel deel daarop geHTML-d en toen per ongeluk eroverheen opgeslagen ahah ik weet nog dat ik toen jankend m’n moeder heb opgebeld omdat ik alles kwijt was
Het is toch de keuze voor mensen die beide tot hun beschikking hebben??
Ik ook, heb ze allemaal gebruikt hahahahaha
Omg kindertent dit was zoooo leuk en cool, nooit meer aan gedacht thx!!
weet nog hoe goed ik ging op de lifehack dat als je p p 2 g soort van fluisterde dat het op beatboxen leek : )))
@Vuile_bitch ja kut ik had had niet gedacht dat er zoveel animo zou zijn
Ja hoe denk je anders dat het gaat in Limburg?
Situatie: het is de dag dat de papierbakken aan straat moeten om te laten legen. Jouw bak zit helemaal vol, maar je hebt nog best wat papier/karton liggen.
Andere buren hebben hun container al aan straat gezet en daar zou best wat papier bij kunnen.
Kan je dat doen of is dat aso?
0 stemmers
Zou wel even aanbellen om het uit te leggen maar als ze niet thuis zijn t gewoon doen
Waarom zou dit aso zijn, heeft toch niemand last van? Juist goed om efficiënt te recyclen.
Ja, geen idee ik hoor dus gemixte signalen in mijn omgeving.
Ik zou het überhaupt niet eens door hebben, want ik zie die bak niet als hij aan straat staat (en sowieso lijkt het mij niet dat je hem de hele tijd in de gaten houdt). Maar sommige mensen vinden het echt niet kunnen, want het is niet jouw bak.
Verschilt misschien per gemeente, maar bij ons is de leging gratis, dus als die van ons niet vol is en iemand gooit er wat bij, lekker doen.
Ik zou het snappen dat het aso is als de gemeente het doet op gewicht en jij meer moet betalen omdat de buurman papier/karton in je container heeft gegooit, maar geen idee of dat zo ergens is.