Uiteraard, dan zou het anders zijn. Ik weet niet of dat ergens is, maar dat bedoel ik in ieder geval niet in mijn poll. Het is gewoon gratis voor iedereen (of ja je hebt natuurlijk afvalstoffenheffing, maar is niet afhankelijk van gewicht van je bak).
De bakken zijn sowieso van de gemeente dus die mensen die roepen mijn bak niet zo piepen en gewoon je papier erbij doen (ik had al verder gelezen en gezien dat er niet per kilo betaald wordt)
Ik had een account op een startpagina van (een meisjesnaam), maar kan er dus niet opkomen.
Jaaa kindertent! Ik had daar een paardenblog met bewegende banners en ik had een soort manege gebouwd met allemaal paarden incl foto, naam en karakter en dan moesten mensen kiezen op welk paard ze moesten rijden.
Ik zou dat zo graag terug willen zien!
Ik gebruik PF soms nog steeds omdat die website zo overzichtelijk is qua feestjes en welke dj’s waar draaien. En ik vind het ook chill dat alllllll die lijpe partyfoto’s van de zeroes er nog op staan, waarvan mensen zich sowieso niet bewust waren dat dit voor altijd online zou blijven staan
Ja ik heb ook denk ik afgelopen zomer ofzo nog op PF een timetable opgezocht omdat ik die op de site van t festival zelf zo snel niet kon vinden.
Love PF daarvoor hoor
mijn mode-blogspot van toen ik 16 was staat nog steeds online en af en toe kijk ik ernaar om even heel hard te cringen
Wowww en er was vroeger ook zo’n site (weet de naam echt niet meer) waar je spelletjes op kon spelen en ook dingen kon winnen (ik heb een paar keer een kaartje opgestuurd gekregen toen). Herkent iemand dit?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ken er 1 maar misschien bedoel je die niet, extrafris.nl? Ik won daar toen oa een trui
nee maar ben wel laatst voor het eerst in 100 jaar weer op sites als gratisspullen.nl enzo geweest voor gratis samples in ruil voor al je gegevens maar het viel echt tegen
10-jarige ik ging echt lekker op die 50 gratis visitekaartjes enzo
Ilse?
Spele.nl? Dat was echt mijn go to toen ik nog op de basisschool zat.
Daarna heb ik ook nog heel lang zo’n online spel gedaan dat je met 4 anderen n een “kamer” was en ging makeuppen en omkleden etc en er continu nummers van Sugababes en andere hippe meidenartiesten op waren in die kamer? Kan wel iets met ellegirl te maken hebben?
Never forget dat Mark Rutte zijn Nokia was verloren op Dancevalley en dat op Hyves had gezet.
was dat powerbabes? (lol die naam)
Haha ja ik heb sinds ik 12 was geen visitekaartjes meer gehad echt wat moest ik met die troep??
Jaaaa omg ik was hier echt verslaafd aan Zo gemeen dat spel, beetje mensen ditchen en wegpesten
Wel kinderlines, leek er wel erg op. Had zo’n typisch 2001 Harry Potter fanpagina vol flash zooi.
Het heeft nog lang doorgelopen.
Hoe spreek jij deze activiteit uit?
- Káyakken
- Kayákken
0 stemmers
- almere4you
0 stemmers
JA!!! Haha zo leuk dit! Dat ditchen was ik alweer vergeten. Bitches