Stel je persoonlijke vraag #55

16 likes
Dit vind ik
  • Neutraal / geen mening
  • Vreemd
  • Een briljant idee!
  • Anders
  • Ik weet het niet

0 stemmers

4 likes

Gebruik jij de uitspraak “in de loop van de middag” weleens? En zo ja, hoe laat bedoel je dan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

14:00 - 15:00

Vind 16:00 meer richting einde middag al

35 likes

Ik zie het verschil niet zo tussen een AI model en een zwaar bewerkt model waar ook al weinig authentiek aan is.

8 likes

Dit inderdaad. Eerder is ‘na de lunch’.

2 likes

Hoe ga jij op vakantie?

• Ik begin dagen van te voren al met wassen (en weet dat ik bepaalde kleding niet meer kan dragen), spullen kopen die ik nodig heb, maak een paklijst en begin ruim van tevoren met het inpakken van de koffers, etc
  • Ik sta de avond van tevoren nog te wassen en zit dan met vochtige kleding in de auto (en eerst nog langs de winkel omdat ik toch nog iets nodig heb)
  • Iets er tussenin, ik begin niet zo ver van tevoren maar ben ook niet zo verstrooid dat ik gehaast met natte kleding weg moet. Ik red het allemaal net

0 stemmers

Vergeet jij vaak dingen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Ik zet een week voordat we gaan een klapkrat in de keuken. Alles waarvan ik denk dat ik het vergeet, gooi ik vast in het krat. Hierdoor zelden iets vergeten :blush:

9 likes

Al mijn kleding is wel gewassen, maar ik zit vaak tot diep in de nacht huilend op mijn bed tussen mijn gehele kledingkast inclusief galajurken en andere outfits die ik nooit draag voor het geval dat.

36 likes
Wat is jouw favoriete authentieke Italiaanse pasta?
  • Tagliatelle al RagĂč di Carne (klassieke Bolognese)
  • Pasta al Pesto Genovese
  • Pappardelle ai Funghi Porcini
  • Spaghetti alla Carbonara
  • Spaghetti Cacio e Pepe
  • Bucatini all’Amatriciana
  • Spaghetti alla Puttanesca
  • Pasta Aglio, Olio e Peperoncino
  • Spaghettini all’Assassina
  • Orecchiette alle Cime di Rapa
  • Ravioli Ricotta e Spinaci
  • Tortellini in Brodo
  • Cannelloni met Spinazie en Ricotta
  • Malloreddus alla Campidanese
  • Strozzapreti con Frutti di Mare

0 stemmers

2 likes

Allebei tegelijkertijd

3 likes

Is pasta al limone niet zo’n klassieker? Want als die er tussen had gestaan had ik die gekozen. :drooling_face:

4 likes

Ik heb mijn best gedaan om zo veel mogelijk er in te zetten, helaas mist er soms wel iets.

2 likes

Deze ontwikkeling beangstigd mij omdat dit mijn werk is. Er zijn al meerdere grote merken die AI aan het testen zijn. Zo heeft Mango onlangs een complete AI gegenereerde campagne uitgebracht. Het meisje lijkt levensecht.

Ja dit, elke keer weer

1 like

Ja kleding wel gewassen, maar ben vaak nog heel de nacht nog bezig met inpakken of schoonmaken.

Ik onderschat altijd weer hoe lang inpakken duurt en begin dus altijd te laat. Ik ben dan ook ‘hyped’ dus slaap sowieso slecht de avond van tevoren.

7 likes

Oh het was ook geen kritiek ofzo! Vroeg me oprecht af of dat misschien meer een modern gerecht is en geen klassieker. Ik dacht van wel, maar weet het niet zeker.

Toen ik nog alleen woonde was ik type was vochtig in de koffer en dan meteen uithangen als ik op bestemming aankwam en tot het laatste moment als een kip zonder kop door huis rennen om alles maar in te pakken en dan toch de helft vergeten. Sinds ik samenwoon en het inpakken samen met mijn man doe gaat het stukken beter en zit ik tussen de super georganiseerde en de chaotische in. Denk dat het chaotische er ook nooit helemaal uitgaat (ADHD Olé), maar ben al blij met de stappen die ik gezet heb inmiddels. Ga nu ook een stuk relaxter op vakantie, wat ook wel fijn is, haha.

Ik draag mijn vakantiekleren niet in Nederland dus ik kan dat gewoon zo mn koffer in schuiven op het laatste moment zonder dat iets nat is

7 likes

O ik ben hier echt door gefascineerd, waarom niet?

17 likes