Stel je persoonlijke vraag #55

Nee niet alleen maar, maar bijv stedentrips of iets neem ik niet veel mee en dat heb ik wel ‘extra’ bijv shirtje, blousje, een trui. Als ik ga backpacken ook weinig mee en ook hele andere kleding dan werk dus nee heb dat echt nooit dat ik denk ‘oh moet speciaal gaan wassen voor de vakantie’

Mijn baby “loopt achter” maar dat benoemen ze (gelukkig) niet elke keer letterlijk zo bij het consultatiebureau.

Vind het sowieso raar. Want wat is voor- of achterlopen? Elk kind heeft zijn eigen ontwikkeling.

11 likes

Die richtlijnen zijn vaak de minimum normen die een kind moet beheersen. Als het dat niet doet, is dat vaak een teken om het extra in de gaten te houden. Dat is dus iets anders dan een gemiddelde ontwikkeling.

10 likes

Nou ja, het is toch niet per se slecht als het kindje wat achterloopt, maar ze moeten toch ergens mee vergelijken om eventuele echte problemen tijdig te signaleren. Kan me wel voorstellen dat het stom voelt hoor.

2 likes

Ik ben echt geen cleanfreak, maar ik word echt naar bij de gedachte aan ondergoed direct uit de winkel/verpakking aan te trekken :nauseated_face: Alles dat huid aanraakt gaat sowieso eerst de was in.

7 likes

Bij mij benadrukken ze juist hoe gemiddeld m’n kinderen zijn, haha.

3 likes

Is dit diva gedrag van een Zappelin presentatrice?

• Ja kan niet
  • Nee is logisch dat ze zo niet kan werken

0 stemmers

3 likes

Peuters staan er nou niet per se om bekend dat ze zo lekker stil blijven zitten dus als dit echt zo gegaan is vind ik het heel bijzonder

10 likes

Ik ben het ook niet eens met de “kinderen klimmen nou eenmaal op het podium” maar denk niet dat dit nou de juiste manier van handelen was.

48 likes

Optie Travelorganizers, maar de helft van de “organizers” zijn canvas tassen en herbruikbare plastic tassen van de supermarkt.

9 likes

Stel je hebt op werk twee beeldschermen en eentje is een beetje onscherp. Je kunt het wel lezen maar ideaal is het niet. Je hebt alles al geprobeerd: instellingen van het beeldscherm, je laptop, gevraagd aan een collega, gevraagd aan IT maar het blijft zo. Wat doe je nu?

• Ik laat het zo
  • Ik probeer nog een paar dingen maar let me er uiteindelijk bij neer/ik gebruik toch maar een scherm/ik gebruik vanaf nu nog een scherm
  • Ik probeer nog een paar dingen net zo lang tot het niet meer gaat en ga dan vragen om een nieuw beeldscherm
  • Ik vraag nu om een nieuw beeldscherm want kan dit niet meer aan

0 stemmers

Vraag me wel af in hoeverre dit het hele verhaal is, of t echt een gillend kind is wat echt op het podium rent en de ouders geen controle over hebben. Zou ik ook gek van worden. Maarja, ik ben dan ook geen kinderzangeres haha, dus mss moet je dan iets meer geduld hebben.

11 likes

Hahah nu je het zegt! Nooit echt bij stil gestaan, maar besef nu dat vrienden en familie met baby bijna allemaal zeggen: “ja qua ontwikkeling gaat het heel goed, kan al dit en dat, en loopt al (een beetje) voor.”

2 likes

Op de heenweg met organizers en op de terugweg/halverwege een teringbende

2 likes

Nou dit dus. En sommige ouders zijn van die types dat alles wat hun kind doet maar geweldig is of dat ze zeggen maar het is een kind.

Als het kind over snoeren, boxen, apparatuur etc klimt dan kan dat ook nog eens gevaarlijk zijn.

1 like

Juicechannel staat ook niet bepaald bekend om hun factchecking en deelt vooral berichten als ‘deze bn’er is kut omdat ze niet naar me lachte tijdens het boodschappen doen’ dus als we hierop afgaan wil ik Fenna nog wel het voordeel van de twijfel geven.

5 likes

Nou ze klinkt verder niet heeel gezellie:

In een klachtenmail aan omroep AvroTros (verantwoordelijk voor Zin in zappelin ) schrijft BazarMedia in augustus vorig jaar onder meer: ‘De verhalen van mensen om ons heen stapelen zich op. Ze walste over onze afspraken heen. Haar divagedrag dat iedereen voor haar moest werken, opbouwen etc. was groot. (…) Haar gedrag richting anderen, het snauwen en schreeuwen, zijn de voornaamste redenen dat we onze samenwerking stoppen.’

Ook schrijft de producent dat medewerkers getuige waren van het ‘helemaal verrot schelden’ van haar agent. De producent zou naar eigen zeggen ook zelf last hebben gehad van haar gedrag, blijkt uit de e-mail. ‘Ze maakt je af. Kleineert. Gesprekken met haar maakten me fysiek misselijk en ziek.’

Het afblazen van de nieuwe theatertour is volgens de producent geen makkelijk besluit. ‘Zakelijk is het niet slim, maar dat weegt niet op tegen de menselijke gevoelens.’ Het productiehuis noemt haar onder meer een ‘tikkende tijdbom’.

Kun jij jongleren?

• Ja
  • Nee
  • Nog nooit geprobeerd

0 stemmers

Met hoeveel items?

• 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Meer dan 5
  • Ik kan niet jongleren

0 stemmers

3 likes

omg ik las de hele tijd frenna, snapte al niet wat een kind van 3 daar doet en waarom je hem misgenderde

20 likes

Ik vond het heel kut maar toch denk ik dat heel veel mensen dit kunnen. Kwestie van tijd en geduld.

2 likes