Stem veranderd want met 2 is toch niet jongleren?
Op zich wel natuurlijk want je moet ergens beginnen
Mijn oma kon het met 5 in de lucht en tegen een muurtje aan met nog meer als iemand anders de ballen er tussen gooide. Echt coole skill
Pfoe!! Wel heel tof kan me voorstellen dat je daar als kleinkind ook trots over kunt vertellen op het schoolplein!
Echt een domme poll sorry, maar ben benieuwd
Als jij aan je partner zou vragen of diegene een labubu voor je wil kopen, zou die dat doen?
- Wat is een labubu? Ik weet dat niet
- Ja hoor zonder mopperen
- Ja maar hij/zij zou me er wel mee plagen
- Als ik het heeelll lief vraag misschien
- Nee sowieso niet dat gaat hij/zij nooit doen
- Heb het al gekregen
0 stemmers
Ik moet hem dan eerst een foto laten zien. Denk niet dat hij weet wat dat is.
Hij weet niet wat dat is maar als ik zou zeggen hier word ik heel blij van dat zorgt hij dat ik het krijg
(Tot het hier zo werd besproken wist ik ook niet wat het was haha en nu zie ik ze overal)
Ik vroeg het hem en zijn antwoord: Ja wil ik wel kopen hoor. Nu? Want dan rijden we even langs zo’n winkel.
Mijn dochter heeft er een paar en en we zijn in een land waar ze om de paar meter liggen (nep), dus dat verklaart het wel.
Oh wel echt goed dat je het huis zo schoon achter laat. Ik pas nu op katten en die mensen vonden het niet nodig om het overvolle wc prullenbakje te legen En wel meer dingen dat ik denk, uhh.
Ja why not hij zou er twee kopen zelfs denk ik
I’m your gal:
Ossengal
Ik heb een lafufu weliswaar
Anders, namelijk: tyfusbende met organizers.
Hadden jullie vroeger een specifieke kotskom die dus enkel werd gebruikt als iemand moest overgeven?
- Ja
- Nee je moest overgeven in een kom die ook voor andere dingen werd gebruikt
- Nee je moest maar naar de wc rennen
0 stemmers
Noemden jullie dit ook de kotskom?
- Ja
- Nee anders
0 stemmers
Nee, het was ‘de bak’.
Als ik dan ziek was zei mijn pa altijd ‘ik ga de bak naast je bed zetten’.
kotsemmertje
De kotsbak was een afschuwelijke neon mintgroene bak in de vorm van een hartje
Ik heb nooit echt stress vanwege het pakken. Waar ik wel altijd van in de stress schiet is bij het achterlaten van een opgeruimd huis met een lege wasmand. Sta vaak nog tot 5 minuten voor vertrek de laatste afwas te doen!
Geniet er dan wel dubbel van bij het thuiskomen, dat het dan zo netjes is!
Ooh, haha, heb net bijna hetzelfde gepost, maar lees nu pas dit berichtje! Ben dus ook heel erg van het opruimen voor vertrek!
Leef ik nu zo onder een steen? Moest googelen wat een labubu was!
Ja hier ook een emmer. Lifehack: een klein beetje water in de emmer doen voor je begint. Dat wast gemakkelijker uit.