Stel je persoonlijke vraag #55

Wow dit is oprecht een goede, vind dit altijd zo kut om nadien drie keer door zo’n emmer heen te moeten.

1 like

Vuilniszak erin, ben je zo klaar.

2 likes

‘Wil je een teiltje naast je bed?’ Was het bij mij :joy:

7 likes

Dat lijkt me juist meer gedoe, in mijn geval moet ik die zak dan of in de prullenbak in de keuken bewaren of naar een ondergrondse container brengen. Dan liever emmer leegkiepen in de wc.

8 likes

Oh ja, dan is het niet handig.
Ah die geur uit zo’n emmer, bah. En ik zit nu lekker van een ontbijtje te genieten in mn hotel :laughing:

1 like

Wij deden het in de bak waar we altijd pannekoeken mix in maakte :smiley: hahaa

1 like

Oude oranje popcorn bak waarschijnlijk van het WK ofzo. Namen we ook mee op vakantie als kotsbakje, gezien wij allemaal autoziek werden

4 likes

Heb ook ooit de tip gekregen om er behalve water ook een scheutje allesreiniger bij te doen tegen de geur.

4 likes

Gevalletje you can’t eat at everybody’s house😬

23 likes

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit in een bak heb overgegeven, ik kreeg de chipskom wel eens mee naar bed maar die is nooit gebruikt. Ik heb 1 keer in bed gespuugd en verder vooral vaak in de wastafel :face_vomiting:

Mijn dochter heeft een toegewijde kotsbak, een schaal met kerstpatroon uit het kerstpakket van mijn man :sweat_smile:

1 like

Wordt er in jouw winkelcentrum (dorp/stad) buiten muziek afgespeeld?

Hier wel en vind het zoooo irritant?? Mijn oma woont midden in het centrum en die hoort het dus de hele godganse dag. Met kerst en sint is het helemaal erg, dan staan er 10 nummers op repeat.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Wat een luxe. Wij moesten rennen voor ons leven naar de wc. En als je het niet haalde, stond er een boze moeder klaar met schoonmaakzooi zodat je je eigen zooi kon opruimen.

1 like

Gatver en dan? Zelf die zak uitspoelen of is het een verrassing voor de medewerker van het afvalbedrijf?

Kijk ik probeer iedereens leven zo eenvoudig mogelijk te maken hè, maar als je vieze dingen zelfs niet meer in de vuilnisbak mag dumpen… Waar dan wel? :sob:

18 likes

De wc?

2 likes

Ja maar braaksel toch hartstikke vloeibaar en ideaal voor het riool.

3 likes

Daar heb ik het niet over, ik heb het over “verrassing voor medewerker van afvalbedrijf”

1 like

Ik zie dan voor me dat iemand die zak op de loopband tussen het andere afval wegtrekt en denkt gezellig :face_vomiting: Haha

1 like

Ik ben echt benieuwd hoe jij denkt dat het afvalverwerkingsproces gaat

53 likes

Mijn moeder deed altijd een beetje bleek onder in die emmer en nu moet ik kokhalzen als ik bleek ruik :cry:

1 like