Ik wil dit ook graag leren maar ik snap echt niet hoe mensen het doen. Ik doe het gewoon niet goed, er komt geen geluid uit bij mij. Ik heb mijn leven prima geleefd zonder dit te kunnen en ga er ook niet veel aan hebben, maar toch wil ik het gewoon kunnen.
Ik gebruik zo’n extensie op mijn laptop, waarmee je alle video’s van alle sites kan versnellen.
B&B kijk ik zelfs met 2,5x snelheid
Op een burger. Telt dat?
Stel je hebt het het gemaakt in de onderwereld en dan krijg je de bijnaam Dikke Tina
- Ja ik zou best wel balen ja
- Nee zou me niet uitmaken heb miljoenen verdiend
0 stemmers
Vind het erger als ze bij Opsporing Verzocht zeggen dat ik een raar loopje heb
Laat me ijskoud ze mogen me noemen hoe ze willen
Ik lach wel terwijl ik mn centjes tel
Ik maak ze ijskoud.
Ja inderdaad. Je bent een crimi of je bent het niet
Laatst werd er iemand gezocht met kenmerk ‘bolle ogen’
Hahha ja dat denk ik dus elke keer als ze het over Bolle Jos hebben. Hoe kut is dat
Wat chill! Welke extensie is dit?
Vind jij dat alleen queer personen op de boot mogen staan tijdens de canal parade?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja en ook alleen échte biseksuelen, niet Bonnie.
Vinden jullie dat Splinter Chabot níét het commentaar moet doen?
- Jaaaa wat een saaie lul is dat
- Ja eens!
0 stemmers
Ik vind dit niet per se oplichting, want zo’n lage prijs is vaak too good to be true. Maar wel misleiding inderdaad
Ja eens, heb het idee dat het een heterofeest is geworden. Ook door mensen zoals Mascha en Bonnie.
Nou Mascha deed tenminste nog aan trio’s met vrouwen erbij, dus dat is wel praktiserend bi zijn. Maar gregor moet aan de wal blijven ja!!!
Ooh dat wist ik niet! Nou vooruit, Mascha wel.
Edit: ligt het aan mij of heeft Bonnie uberhaupt niks over de pride gedeeld. Prima verder maar misschien moet ze die pridevlag veranderen voor een baby emoji
Een stuk van een paar jaar geleden, maar nog steeds wel relevant.