soms
Alsof lichtverfrisser ook maar iets helpt. Sorry, maar ik ruik liever dat iemand gepoept heeft dan dat ik ruik sat ik iemand gepoept heeft gecombineerd met lavendel/eucalyptus/citrus/bloemen.
Ik heb wel vaak geurstokjes staan, maar dat is vooral omdat ik dat soms cadeau krijg en niet in de rest van m’n huis wil
Een lucifer afstrijken, helpt veel beter tegen de poeplucht dan luchtverfrisser.
En dan ruikt het naar vuur in je wc. Dit heb ik helemáál nooit begrepen haha
Ik heb echt gemerkt dat de geur van luchtverfrisser echt veel langer blijft hangen dan die van poep en je daardoor juist langer mensen herinnerd dat je hebt gepoept hahah
Ja en mensen associëren die geur met poep. Dus extra vies.
Lekker toch juist!
Haha, ja dat wel een beetje. Maar de trekt snel weg, vind ik.
Kennen jullie/Zijn jullie opgegroeid met het volgende kinderliedje:
A ram sam sam, a ram sam sam
Guli guli guli guli guli ram sam sam
A ram sam sam, a ram sam sam
A rafiq, a rafiq
A rafiq, a rafiq
- Ja
- Nee
- Kwam er later pas achter dat dit liedje bestond
0 stemmers
Ik zelf ben dus niet met dit liedje opgegroeid en kwam er recentelijk pas achter dat het bestond, omdat mijn zoontje dit op de opvang heeft geleerd.
Nu ben ik benieuwd of het enkel in bepaalde regio’s bekend is, of dat het toeval is dat ik dit liedje zowel op de peuterspeelzaal als in de kleuterklas van de basisschool niet geleerd/meegekregen heb.
Ik ken het door juf Roos
Voor de mensen die het kinderliedje A Ram Sam Sam sinds hun jeugd kennen:
In welke provincie zijn jullie opgegroeid
- Noord-Holland
- Zuid-Holland
- Noord-Brabant
- Limburg
- Zeeland
- Utrecht
- Overijssel
- Groningen
- Friesland
- Drenthe
- Gelderland
- Flevoland
- Anders, namelijk België
- Anders, namelijk Suriname
- Anders, namelijk de Nederlandse Antillen
- Anders, namelijk
0 stemmers
Ik ken het ook alleen van dochter’s muziekles.
Ik zing dit wel eens met mn dochter en dan steeds sneller en sneller en dan gaat ze helemaal stuk. Is een Marokkaans liedje
Niet per se mee opgegroeid. Ik ken het van de mini disco’s op vakantie.
Weet jij wat het betekent dan ook misschien?
Ik heb dit gezocht op youtube en nu ben ik bang dat creepy kinderliedjes in mn algoritme komen
M’n partner kent het liedje ook en hij komt uit noord Duitsland.
Ik dacht ook echt dat het iets Duits was eigenlijk. Heb het alleen gehoord bij animatieteams op vakantie die dan ook deels in Duits deden. Maar als ik de poll zie blijkbaar niet haha.