Stel je persoonlijke vraag #55

In het verlengde van deze. Kennen jullie deze ook?

-Fli Fli
-Fla Fla
-Fli-fla Fli-fla
-Fli-fla-flo Fli-fla-flo
-Fiste Fiste
-Cumeladi cumeladi cumeladi fiste Cumeladi cumeladi cumeladi fiste
-O no-o-o-no-ne fiste o no-o-o-no-ne fiste
-Ine mine dessa mine oe a poeha de mine ine mine dessa mine oe a poeha de mine
-Dessa mine salamine oe a poeha dessa mine salamine oe a poeha
-Bibibliodedodebobobedidedadewade - shedidedade tse en toe
-Bibibliodedodebobobedidedadewade - shedidedade tse en toe

Dat zong mijn moeder vroeger altijd voor mij en heel af en toe heb ik het nog random in m’n hoofd.

• Ja ken ik en kan ik ook zelf zingen
  • Ja ken ik maar kan ik niet zelf zingen
  • Nee nooit van gehoord

0 stemmers

Edit: voor wie even los wil gaan op muziek heb ik dit prachtige filmpje zojuist gevonden

2 likes

Dit is toch ook het deuntje van ā€˜de pizzahut, de pizzahut, Kentucky fried chicken en de pizzahut. Macdonalds macdonalds’ … nouja en zo verder

3 likes

Je bent gaan eten met mensen (geen vrienden, soort van collega’s). Jij hebt betaald, geen afspraken gemaakt over de verdeling maar je ziet als je betaald dat iemand echt voor heel veel geld gedronken heeft (o.a 2 whiskey a 19,00 per glas) laat je diegene meer betalen? Of de rekening gewoon delen door het aantal personen (3)

• Delen door aantal personen.
  • Whiskey persoon moet meer betalen.

0 stemmers

Jaaaaa, deze leerde mijn broer in groep 8.
Hij is 6 jaar ouder dan ik, dus ik vond dit echt megacool haha. Keek echt tegen ā€˜m op.

Dat soort mensen zijn eigenlijk al bij voorbaat af als zij het niet voorschieten en proactief aanbieden meer te betalen.

65 likes

Mag alleen als de rest zich ook aan het volgieten is met dure drank.

5 likes

JA! En mijn vader leerde onze elke avond een stukje van de tekst, haha. Hij zei altijd dat hij het zelf verzonnen had

2 likes

Ik vraag me dan altijd af waarom je per se zo’n vreselijk duur drankje bestelt in relatief onbekend gezelschap en dan een ander laat voorschieten
Helemaal als er niks is afgesproken over hoe te splitten

7 likes

ik stemde ā€˜beetje gek’ en toen realiseerde ik me dat mijn zus haar kind dezelfde 2e naam gaf als mijn oudste heeft zonder het er met mij over te hebben en daar vond ik op dat moment precies niks van, en eigenlijk had ik het al verwacht, dus never mind :joy:

En nog even een polletje erbij.

Gekookt ei.

• Nee bedankt geef mijn portie maar aan Fikkie
  • alles zo goed als vloeibaar
  • eigeel vloeibaar, eiwit gestold
  • eigeel half vloeibaar
  • niks mag vloeibaar zijn
  • je moet er een raam mee kunnen ingooien

0 stemmers

1 like

Lekker snot ei

2 likes

eww

1 like

Foto maken van de bon en open tikkie sturen.

6 likes

Gaat ook vaak mis. Helemaal met gedeelde dingen als brood, salades, aardappels, water voor de hele tafel. Mis je alsnog 40 piek. (Mijn eigen trauma van open tikkies bij groepen, mij niet meer bellen bij het voorschieten van dit soort shit)

9 likes

Oja snap ik, wel gierig van die mensen dan. Als ik dit met vriendinnen doe krijg ik vaak juist iets te veel omdat iedereen voor de zekerheid naar boven afrondt maar niet iedereen is vast zo lief helaas.

5 likes

Sokken aan in bed

• Nooit
  • Altijd
  • Ik vergeet ze wel eens uit te doen en doe dit in de nacht alsnog
  • Alleen als het heel koud is

0 stemmers

1 like

Net als Fred heb ik hier geen goede ervaring mee. Keer voor (grote) groep collega’s voorgeschoten, miste uiteindelijk bijna 60 euro.

Mensen vergeten toch nog gauw die koffie achteraf, dat ze toch twee wijntjes hadden ipv 1 etc.

1 like

Wtf :exploding_head:

5 likes

Dit ging om 3 personen, dan heb je dat probleem denk ik minder snel

1 like

Ja bij vrienden werken open tikkies heel anders dan bij vage kennissen idd :rofl: gekkigheid

1 like

Met sokken aan naar bed en als mijn voeten genoeg zijn opgewarmd doe ik ze uit voor ik in slaap val

8 likes