Ik moet nu direct aan @Kwal denken want jij slaapt toch standaard met sokken aan? (Waarom weet ik dit haha) maar ik slaap vaak beter met sokken aan heb ik gemerkt. En dan doe ik in de zomer toch vaak als ik wakker word in de nacht weer uit.
Heb jij snel last van koude voeten?
- Nee
- Ja
- Ik weet het niet
0 stemmers
Heb jij het gevoel dat vrouwen vaker last hebben van koude voeten dan mannen?
- Ja
- Nee
- Ik heb geen idee
0 stemmers
Mn vriend heeft gewoon nooit koude voeten
Is het bij jou druk of komkommertijd op werk?
- Druk, juist omdat mensen op vakantie zijn
- Druk, ondanks dat mensen op vakantie zijn
- Komkommertijd
- Neutraal/niet anders dan normaal
- Geen idee en boeit mij nul want ik heb lekker vakantie
- nvt
0 stemmers
Is feitelijk ook zo, bij vrouwen gaat het bloed meer naar de organen las ik ergens.
Je weet ook gewoon 99% zeker dat diegene dat expres heeft gedaan in de hoop dat het wordt gedeeld. Of diegene is zooo makkelijk met geld dat je er niet over nadenkt en dus helemaal vergeet aan te bieden wat extra te betalen. Ik had zo’n collega die van te voren vroeg of we gingen splitten, als het antwoord ja was nam hij het duurste, megaveel bijgerechten, cocktails alles. Als het antwoord nee was nam hij maar 1 ding ofzo. Fuck diegene, die mag diens eigen whisky voor 38 euro betalen doei.
Extreem komkommertijd, echt niks te doen gewoon
Heb je wel eens ontslag genomen? Meerkeuze, dus je kan het voor elke ervaring invullen.
- Ja, toen had ik een andere baan
- Ja, toen ging ik iets doen waar ik tijd voor nodig had (reizen, mantelzorg, whatever)
- Ja, toen wilde ik gewoon niet meer daar werken maar had ik niet per se iets anders
- Ja, op staande voet
- Nee
0 stemmers
Sorry ben nvt vergeten
- nvt
- Ja, ik kon niet meer werken door omstandigheden
0 stemmers
Onze wijk is opeens helemaal een 30 kilometerzone geworden (het was overal eerst gewoon 50)
In een 30 kilometerzone rij je:
- Maximaal 30
- Tussen de 30 en de 40
- Niet harder dan 50
- Ik rij geen auto
0 stemmers
Volgen mij heeft driekwart van het bedrijf zn out of office aanstaan, echt niet normaal
Ja hier ook, het lijkt ook wel een stuk erger dan andere jaren? Weet niet of het net zo valt dat iedereen nu weg is maar zo lijkt het wel.
Als je een baan hebt waarbij je thuis kan werken, doe je dan weleens wat anders onder werktijd als het rustig is?
En dan bedoel ik niet iets kleins zoals de vaatwasser uitruimen of de was ophangen maar echt iets zoals sporten, naar de kapper, een film kijken etc. waarbij je langere tijd aaneengesloten niet aan het werk bent.
- Ja en doe dat ook echt onder werktijd (dus noteer het niet als vrije uren of haal de uren in)
- Ja maar dan doe ik dat als pauze/haal de uren in/noteer het als vrije uren etc.
- Nee dat doe ik nooit
- Anders
0 stemmers
Het is super rustig en er is geen kip op kantoor dus wat dat betreft echt komkommertijd. Maar ik heb het superdruk omdat ik heel veel lange termijn klussen met opzet in deze weken gepland heb omdat ik er normaal nooit aan toe kom.
Iedereen gaat bij ons onder werktijd naar de kapper, kinderen ophalen, naar zwemles, fysio, rondje hardlopen etc etc. Er wordt nu zelfs standaard bij de dagstart gevraagd of er iemand nog iets heeft die dag
Ik zag heel even iets in het nieuws voorbijkomen en heb even thoughts & prayers voor mijn collega’s gedaan en daarna nog een wijntje in de zon genomen
Zoeken jullie nog personeel? Klinkt als precies de baan die ik nodig heb
Oh ik ben echt de enige die max 50 stemt zie ik. Heb niet eens een auto nu, maar bij mij was toen ook zo’n wijk eerst 50 en toen 30, dan zit het zo in je systeem om gewoon 40 - 50 te rijden.
Ja ik moet er ook echt mijn best op doen hoor, je rijdt zo boven de 40
Liggen zulke Himalaya’s van drempels dat je er met net aan 10 misschien overheen kan haha.
Als ik werk had waarbij ik dat kon doen, zou ik het wel doen. Maar ik kan dat ook bij thuiswerken (helaas) niet.