Ah ja snap ik, slim!
Volgen jullie online de tracking van Madleen?
- Ja
- Nee
- Wat?
0 stemmers
Voor de wat stemmers: Madleen Gaza flotilla live tracker: Greta Thunberg, crew near Gaza | Gaza News | Al Jazeera
Zoveel wat stemmers
Ik wist dat de boot onderweg was maar geen idee wat de naam was
Inmiddels up to date en volgend!
Ken hem alleen als Flotilla
- Ja, bij de eerste
- Ja, bij alle kinderen
- Ja, maar van iemand anders dan mijn partner (familielid/vriend of vriendin)
- Ja, maar niet van goud
- Nee, en dat hoefde ook niet van mij
- Nee, ik weet niet wat het is
- Nee, ik ben alleenstaande moeder
- Ik ben geen moeder
- Anders
0 stemmers
- Ja
- Nee
- Alleen als mijn partner dit niet kent
0 stemmers
- Boos zijn
- Dankbaar zijn
- Anders
0 stemmers
Ik kreeg oorbellen en een hangertje voor m’n ketting. Had van mij niet gehoeven maar ik vond het wel heel lief.
Ja af en toe als ik een globaal overzicht wil. Vind t lastig te bepalen welke/of hij veel artikelen mist dus als ik echt een serieuze search nodig heb (voor onderzoek oid) doe ik het wel zelf via PubMed. Niet dat ik geen artikelen mist
Ga jij vandaag wat doen?
- Doe ik al
- Nee
- Ja later
- Mogelijk
0 stemmers
Werken, dus niet wat speciaals ofzo
Al gedaan (even naar het strand geweest, dus ook niet iets heel spannends of uitgebreids, haha)
Nouja ligt eraan waar je woont toch?
Is het strand (in Nederland/belgie) voor jou een uitgebreid/niet gewoon tripje?
- Ja dat is echt een dagje uit voor mij
- Nee is voor mij alledaags of niet speciaal
0 stemmers
Half België en Duitsland rondom Eindhoven proberen te ontwijken (kom van vliegveld af). Niet per se heel druk maar ugh ze rijden zo anders en vooral zo slooooom. Nu de rest van de dag bijkomen van mijn irritaties.
zilverdag in schoonhoven!
als je op een fietspad moet lopen
- loop ik links
- loop ik rechts
- hier denk ik niet bij na/komt nooit voor
0 stemmers
Ik ben nu toevallig vlak bij zee. Woon er zelf niet in de buurt maar zou er ook zeker geen dagje uit van maken. Max een uurtje wandelen en even in het zand zitten vind ik wel genoeg.
Het was me nu al veel te druk.
ik ben wekelijks op het strand maar ik blijf het elke keer bijzonder vinden, de zee is buiten, een voor mij imposante en rustgevende entiteit, altijd anders, het licht is altijd anders, de duinen zijn qua begroeiing in de lente/zomer altijd anders, mijn eigen bui en hoe ik me verhoud tot zandzeeduindier is altijd anders.
beetje sentimenteel misschien maar ik zou echt niet zonder het strand en de duinen kunnen denk ik (tenzij ik naast een berg zou wonen) 🥹 en hoe meer ik er ben hoe meer ik er wil zijn
Dit had ik geschreven kunnen hebben. Dat ik zo dicht bij zee woon dat ik er zo heen kan lopen is echt de beste keuze ooit geweest.
wat heerlijk, ik hoop dat ook voor mezelf in de toekomst ik datete een tijdje iemand die zo dicht bij woonde, hebben zoveel avondwandelingen gemaakt toen! voelde elke keer weer als vakantie bijna.