Stel je persoonlijke vraag #55

Wow netjes, ik had verwacht met 142 stemmen dat wel iemand een opgevoerde fiets had. Voor mijn gevoel rijden er heel veel rond

Op de laatste dag ben ik áltijd helemaal klaar met vakantie. Maakt ook niet uit of ik een weekend of vijf weken weg ben, die laatste dag wil ik zo graag naar huis. Misschien een soort beschermmechanisme want zodra ik thuis ben heb ik heimwee naar vakantie.

4 likes

Normaal altijd heimwee naar huis, maar heb 10 jaar geleden een groepsreis door het westen van de Verenigde Staten gedaan en dat was zó intens leuk dat ik, toen mijn moeder me ophaalde van Schiphol, huilend in haar armen gestort ben omdat ik het zo vreselijk vond dat de vakantie voorbij was en ik weer naar huis moest. Was denk ik mijn allerbeste vakantie ooit.

3 likes

Haha ja ik ben nu op vakantie en ik ging van airbnb naar hotel en ik mis dan de airbnb en ik voel dan al nostalgie als ik langs de afslag rijd die we dan eerst namen :woozy_face:

6 likes

Ik heb voordat ik op vakantie ga alweer zin om naar huis te gaan haha. Heb altijd extreem heimwee en vind thuiskomen echt het beste gevoel ooit

4 likes

Stel je voor iemand wordt gegijzeld en jij staat erbij. Je kan jezelf ruilen voor de gegijzelde.

Zou jij jezelf opgeven voor iemand?

• Nee nooit
  • Ja als het een kind was
  • Ja als het een oudere was
  • Ja als het een vrouw was
  • Ja als het een man was
  • Ja als het een zwangere vrouw was

0 stemmers

5 likes

Oké niet nooit, maar de uitzondering is als het mijn kind was. De rest jammerdebammer.

51 likes

Voor een onbekende echt niet

8 likes

Ja idk als ze een sympathieke uitstraling hebben zou ik het overwegen denk ik. Ik zou het ook niet enorm erg vinden om te sterven. Liever niet natuurlijk, maar ik vind het niet onoverkomelijk.

1 like

Ja alleen voor mn eigen kind uiteraard

3 likes

Wat :joy: Doodgaan is toch letterlijk onoverkomelijk, daarna ben je dood en kan je niks meer.
Maar snap op zich wel wat je bedoelt eigenlijk. Zou het heel erg vinden voor mijn familie, maar ja ik ben zelf dood dus ik merk er dan niks meer van.

2 likes

Special D

• Ja vond ik kicken man
  • Vond ik niks
  • Wat is dat

0 stemmers

7 likes

Op de blokken in m’n gebleekte low rise G-star spijkerbroek en een crop top en een brede riem met studs in de lokale discotheek op Spedial D…?! Absoluut.

13 likes

Nothing I won’t do staat nog steeds in mijn playlist :man_dancing:

3 likes

Ik heb zo’n hekel aan waar ik woon, ik wil ook nooit terug :grimacing:

1 like

Vind jij mensen die geen kinderen hebben in een bepaald opzicht minder volwassen dan mensen die dat wel hebben?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En nu anoniem:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik zou echt niet weten waarom

18 likes

Meer van: ik ben opgegroeid in een maatschappij die kinderen krijgen erg associeert met je leven op de rit hebben en volwassen zijn. Dus dat zit er wel diep ingebakken. Uiteraard vind ik mensen zonder kinderen niet echt minder volwassen, alleen ik associeer mensen met kinderen wel heel erg met het volwassen leven.

8 likes

Ik wil het niet vinden en ergens vind ik het ook niet, maar ik heb helaas nog wel vaak in mijn hoofd dat je volwassen bent als je een gezin hebt, werk hebt, een auto hebt, etc etc

Dit vind ik zelf ook stom en ik zeg steeds tegen mezelf dat dat niet zo is. Overigens heb ik geen kinderwens, geen werk en geen auto :joy: maar voel me bijna altijd een nep volwassene

3 likes

Ik vind die eerste dag thuis na de vakantie altijd zo lekker, het huis voelt dan altijd een beetje gek en anders, alsof ik weer een beetje moet wennen.

Heb ook echt goede herinneringen aan die dagen van toen ik nog kind was en we dan midden in de nacht thuiskwamen van vakantie en dan weer konden fietsen haha.

Vind vakantie ook echt heel fijn, maar waardeer daarna thuis altijd net wat extra

8 likes