Stel je persoonlijke vraag #55

Heb je deze melding ooit gezien in gmail?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik heb nog nooit een handrem gebruikt en ben er nog steeds

Wij nederlanders zijn ook wel echt extreem kundige fietsers tov veel andere landen😂

4 likes

Het verschil zit waarschijnlijk meer in het gebrek aan bergen.

9 likes

Haha ja sowieso. Nederland is zo vlak. Je kan niet van een berg vallen ofzo. Dusja een helm lijkt dan nogal overdreven.

1 like

Dit is een level wat ik echt nooit ga halen met mijn 978 ongeopende mails

3 likes

Aangezien ik nu nog in de fietsen vraag polls zit:

Heb jij een opgevoerde elektrische fiets?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb geen (elektrische) fiets

0 stemmers

1 like
  • Heimwee naar thuis/huis
  • Heimwee naar de plek/vakantie

0 stemmers

Je bent op vakantie en het is je laatste dag ofzo
Heb jij eerder heimwee naar huis of naar je vakantie gelegenheid? Er is geen “ligt eraan waar of wat” gewoon waar je eerste gevoel naar uit gaat

Ik heb een soort pathologisch gevoel voor nostalgie waarbij ik 2 weken ergens kan zitten waar ik alles haat en dan na afloop thuis denk: :pleading_face:

43 likes

Ik heb altijd veel zin om naar huis te gaan. Morgen is mn laatste volle dag en eigenlijk heb ik wel zin om morgen al te vertrekken. Maar we maken een tussenstop dus dat kan niet. Wat ook prima is, want ook betaald voor 14 dagen natuurlijk :sweat_smile:
Behalve mijn eigen ouders is dit een echt familieding, haha.

5 likes

Ik heb op het moment echt dikke heimwee naar thuis omdat ik ziek ben op vakantie (maar ja, toen m’n vriend vroeg wat ik thuis dan heb of kan doen wat ik hier mis kon ik dat ook niet bedenken dus tis puur sentiment)

IMG_2158

Zou mn droom zijn

17 likes

Dan val ik met 7000+ nog mee

3 likes

Dat heb ik ook heel erg haha.

Ik voel me ook zooo nostalgisch als ik langs mijn vorige appartement loop terwijl het ontzettend kut was en ik zo blij was toen ik eindelijk ging verhuizen :joy:

5 likes

Wat dacht je van afscheid nemen van je hotelkamer :broken_heart:

2 likes

Wow netjes, ik had verwacht met 142 stemmen dat wel iemand een opgevoerde fiets had. Voor mijn gevoel rijden er heel veel rond

Op de laatste dag ben ik áltijd helemaal klaar met vakantie. Maakt ook niet uit of ik een weekend of vijf weken weg ben, die laatste dag wil ik zo graag naar huis. Misschien een soort beschermmechanisme want zodra ik thuis ben heb ik heimwee naar vakantie.

4 likes

Normaal altijd heimwee naar huis, maar heb 10 jaar geleden een groepsreis door het westen van de Verenigde Staten gedaan en dat was zó intens leuk dat ik, toen mijn moeder me ophaalde van Schiphol, huilend in haar armen gestort ben omdat ik het zo vreselijk vond dat de vakantie voorbij was en ik weer naar huis moest. Was denk ik mijn allerbeste vakantie ooit.

3 likes

Haha ja ik ben nu op vakantie en ik ging van airbnb naar hotel en ik mis dan de airbnb en ik voel dan al nostalgie als ik langs de afslag rijd die we dan eerst namen :woozy_face:

6 likes

Ik heb voordat ik op vakantie ga alweer zin om naar huis te gaan haha. Heb altijd extreem heimwee en vind thuiskomen echt het beste gevoel ooit

4 likes