Stel je persoonlijke vraag #55

Appelmoes door de mayo❤️

8 likes

Want dat kan alleen maar als het een bewuste, weloverwogen en goed geplande daad is?

1 like

Denk ook wel dat de meesten van onze generatie een makkelijker, of in ieder geval comfortabeler leven hebben gehad dan de generatie erboven (ja ja er zijn altijd uitzonderingen). Of iig dan de generatie dáárboven.
Mijn ouders moesten al veel volwassener zijn in hun jeugd dan ik, dus ik denk niet dat zij zich rond hun 30e nog een nepvolwassene voelden. Moet het eens vragen eigenlijk.

4 likes

Nee natuurlijk niet, maar ik associeer volwassen zijn toch eerder met bewuste keuzes maken, nadenken over gevolgen, etc. Dat vind ik niet per se overeenkomen met “oepsie” zwanger

4 likes

Ik heb een keer van een heel jong stel met al 4 kinderen gehoord dat ze het zonder condoom hadden gedaan “om te kijken wat er gebeurt hihi” en toen gebeurde een tweeling 🫠

8 likes

Millennials zijn juist een generatie die het voor het eerst in een lange tijd slechter heeft (in financieel opzicht althans) dan de generatie van hun ouders

11 likes

Of om andere, verstandige redenen!

Een gezin stichten heeft niets met volwassen zijn te maken.

3 likes

Ben of ken jij iemand die naar Project X Haren ging?

• Ja, ik was er zelf bij
  • Ja, ik ken iemand (of meer) die er bij was
  • Nee
  • Ik weet niet wat dit is

0 stemmers

2 likes

Ja nu wel, maar ik bedoel meer de kindertijd.

6 likes

Bedoel je toen ze onze leeftijd hadden of nu?

Weet jij je BSN nummer uit je hoofd?

• Ja
  • Nee
  • Ik vul dit nooit ergens in

0 stemmers

2 likes

Ik zag een oud klasgenoot op tv, die dingen naar politieagenten aan het gooien was :smiling_face_with_tear:

4 likes

Toen ze onze leeftijd hadden

2 likes

Ik heb echt een heel makkelijk bsn, zoiets als 123456777. Echt een flex dat ik hem dus al sinds ik me kan herinneren uit mijn hoofd ken :sunglasses:

3 likes

Ik heb ergens gewerkt waar je moest inloggen met je bsn dus dan ga je hem wel onthouden

5 likes

Begin jij een bericht wel eens met ‘Ha’. Bijvoorbeeld: ‘Ha Jan, ik heb je bericht ontvangen’

• Nee, nooit
  • Ha, wat een leuke vraag, ja bijna altijd
  • Soms, informeel

0 stemmers

Vind je dat een stomme groet?

• Ja, komt irritant/suf over
  • Nee, prima als ik zo’n groet krijg

0 stemmers

Ik doe dit dus vaak en vind het ook leuk haha

Ik gebruikte wel vaak “dag Jan”, maar kreeg toen ooit te horen van iemand dat dat klinkt alsof je Sinterklaas bent. Toen maar snel mee gestopt :grimacing:

19 likes

Om dit te ontwijken gebruik ik in mails meestal goedemorgen / goedemiddag. Laatste tijd schrijf ik ook weleens gewoon alleen “Hallo,” zonder naam haha

Gebruik jij nog weleens de aanhef ‘geachte’?

• Nee
  • Ja, op mijn werk
  • Ja, maar alleen voor sollicitatiebrieven oid
  • Ja, voor andere dingen

0 stemmers

2 likes

No shame in my appelmoes game.

5 likes

Ongeveer maar moet het dus altijd checken :frowning:

2 likes