Vind jij trouwfoto’s leuk om te bekijken?
- Ja van iedereen
- Alleen die van mijzelf
- Alleen die van mijzelf en vrienden/fam
- Alleen van vrienden/fam
- Nee allemaal supersaai
0 stemmers
Vind jij trouwfoto’s leuk om te bekijken?
0 stemmers
Ik vind de stijl van gemiddelde bruiloftsfoto’s/bruiloften in het algemeen echt nmsvpe, ik zit er daardoor meestal eigenlijk stiekem op te cringen zelfde met zwangerschaps/newborn shoots. Zo gladjes allemaal
Mijn eigen trouwalbum kijk ik ook nooit naar
Vakantiefoto’s zijn wel nog erger vind ik
Echt mijn lievelings
Nouja een paar. Geen hele albums.
Echt? Ik vind het zo saaaaaai, honderden van dezelfde foto’s en dan verhalen over dingen waar je niet bij was echt lange avonden zijn dat
? Dit was in de 90s een ding, nu toch niet meer
Nee, nu krijg je dagelijks 10 semi-dezelfde foto’s in de familieapp
Mijn God hier ook, 26 onscherpe foto’s van de omgeving. Als ik dat wil zien dan google ik wel
Ja dat was mooi geweest als het daar was gebleven
In mijn omgeving in elk geval niet
Mijn vader stuurt me 1000 close-ups van mijn moeder elke dag als ze op vakantie zijn. Vind het wel schattig, maar na hun vakantie geeft mijn camerarol wel de indruk dat ik een ongezonde obsessie met mijn moeder heb.
Mijn oom en tante houden een Polarsteps bij maar ipv 1 bericht per dag/stad oid maken ze een bericht per activiteit die dag.
‘even een tussenstop om ons broodje op te eten’ (foto van boterham en picknicktafel)
‘we hebben een heerlijk ijsje gehaald in random dorp’ (8 fotos van een ijsje)
Vind het eigenlijk wel aandoenlijk. Beter dan mijn andere oom die een film van een half uur(!) in elkaar had gezet van zijn reis, inclusief fotos en filmpjes van minstens 30 tempels die allemaal op elkaar lijken. Dit was ook de oom van de schnitzelgate, als iemand die forum lore nog weet.
Je gaat naar de dokter voor je knie of kuit. De dokter vraagt je broek uit te doen en te gaan liggen voor onderzoek. Doe je je sokken uit?
0 stemmers
Ik heb altijd sneakersokken aan dus ik ga er dan vanuit dat ze genoeg kunnen zien
Polarsteps is nu echt een hype onder boomers volgens mij.
Mijn moeder heeft van haar laatste reizen steeds verskagen gemaakt, en ze krijgt echt op elk bericht meerdere likes/reacties van boomerfamilieleden en vrienden.
Anders, namelijk ik vraag aan de dokter of ik mijn sokken uit moet doen, ik zou namelijk echt geen idee hebben.
Ben jij iemand die meteen gaat googelen als er tijdens een gesprek iets wordt besproken wat uitgezocht zou kunnen worden? Dus stel er is een gesprek over honden en jullie vragen je af of een hond nou 4 poten heeft of 6 poten, ben jij dan iemand die meteen de telefoon erbij pakt om het op te zoeken?
0 stemmers
Bij mij doen juist veel mensen van rond de 27 het! Is best leuk overigens, maar ik houd het wel bij 1 post per dag
Speelt het strand/de zee een rol in jouw leven?
0 stemmers
Niet vaak, behalve bij mijn vriend en ik vind dat eigenlijk best jammer. Het is zo’n gespreksdoder