Gewoon zo af en toe vind ik het heerlijk. Maar dan wel de filet o fish, absoluut geen big mac ofzo
Nog steeds als we naar Frankrijk op vakantie gaan gaat mijn vader de week van te voren af en toe bellen met de beste route.
Ga je over Maastricht of Breda? Ik zou over Maastricht gaan, dan rijdt je het langst tol vrij en hoef je niet over Parijs met die caravan.
En dan een dag later: als je voorbij Nancy bent, is er een leuke stop. Was vroeger altijd een van de schoonste.
En ik antwoord elke keer: we zien waar Google ons brengt pap
.
Een dag na aankomst, en hoe ben je nou gereden dan? ![]()
![]()
![]()
Ik vind dit juist heel lief ![]()
Ik ook hoor haha. Maar ik ben wel gestopt met doen alsof ik er iets mee doe haha. Dat vond ik ook lullig op den duur
Echt benieuwd naar de verhalen van de wonderkinderen die met 2 jaar brachiosaurus zeggen
Luik reden wij ook vaak langs op de terugweg naar huis en dan zag je altijd allemaal rook van fabrieken en in mijn beleving overal hijskraan silhouetten en m’n vader zei altijd Luik de meest stinkende stad was, dus ik heb super lang geloofd dat Luik een soort post apocalyptische berg brandende aarde was.
Moet er misschien toch maar eens heen, kan alleen maar meevallen.
12 jaar, tijdens een busreis naar, jawel Frankrijk
(Parijs)
Vroeger was voor ons zo’n voorverpakte driehoekige sandwich (gewoon van een tankstation denk ik ook) een geweldige traktatie op de terugweg haha
Ik ben 32 en ik noem alle dinosaurussen Dino(saurus) voor als iemand benieuwd was, sowieso jij @Karl_Lagerfeld
Waarom leren ze die kinderen allemaal dingen over Dino’s, dat snap ik nooit want het is echt een non-onderwerp zodra je boven de 5 (tenzij je een special interest hebt en niet zo cool bent) maar er hangen hele winkels vol met dino kinder kleding.
Altijd als ik op TikTok video’s zie van mensen die schoonmaken erger ik me kapot aan dat ze een oppervlakte (tafel, kast name it) schoonmaken met een nat doekje en dan VERVOLGENS ALLE SPULLEN ER TERUG OP ZETTEN TERWIJL HET NOG NAT IS?
Doe jij dit ook?
- Ja schijt aan wie heeft er tijd om het eerst te drogen
- Nee ik maak het eerst droog/wacht eerst totdat het droog is
- Ik maak niet schoon/geen ervaring mee
0 stemmers
A.u.b. als iemand weet waar de dino fascinatie op die leeftijd vandaan komt let me know, ik ben ook totaal blindsided. Is er ergens een lobby?
Zondag bijna 4 uur in de auto gezeten voor een dagje Dinoland met @Alocasia en haar dochter, en it was worth it.
Vorige zomer waren we er ook en sindsdien heeft m’n dochter het er meerdere keren per week over. Tot het punt dat de gastouder, de peuterspeelzaal, m’n zus allemaal vroegen of we niet gewoon nog een x konden gaan omdat ze er zo vaak naar vroeg.
Ja zeg, ben al blij dat mijn kind met 3 behoorlijk praat.
Niet ik die een dino obsessie had maar amper de namen kon onthouden … bij mij kwam het door dino babies, kent iemand dit nog?
Ik heb er pas een krantenartikel over gelezen (volgens mij bij m’n schoonouders in de Stentor ofzo). En daar werd beweerd dat de fascinatie iets te maken heeft met dat ze eigenlijk best eng en indrukwekkend zijn, maar omdat ze al superlang geleden zijn uitgestorven zijn is het veilig en een soort van magisch.
Ik hoop wel dat de magie bij m’n zoon een beetje gaat verdwijnen. Want ik vind het zelf niet interessant en hij is dan zo’n irritante professor kleuter. Van hem kan ik het tot in bepaalde mate hebben, maar vind het stiekem strontvervelend als kinderen zo zijn.
O, ik heb hier een foto van het artikel, m’n schoonmoeder had t doorgestuurd.
Er zat een mcdonalds in de praxis, dus tijdens de verbouwing werden mijn zusje en ik wel eens zoetgehouden met een happymeal
LINDA IS EEN MEISJE EN HAAR MONDJE STAAT NOOIT STIL, ZE VERVEELT THOMAS MET VERHALEN WAT IE EIGENLIJK NIET WIL.
Nav deze Subwaytakes
https://youtube.com/shorts/N0I5bZYUYUk?si=-2SpbDmzVUog_lOU
Is het prima om iemand te ghosten? (Specifiek bij daten)
- Nee echt laf/gemeen
- Nee niet zo netjes
- Neutraal
- Ligt aan de situatie
- Ja hoor prima
- Ja heel goed juist
0 stemmers
Dinobabies maken elke keer van alles mee, dinobabies zijn okeee