Ligt aan het merk. Coca Cola: Regular of Light, Pepsi: Max, Afri Cola: Zero, Fritz Kola: Super Zero
(Edit: en ja, ik ben een colasnob die geen huismerk cola drinkt)
Ligt aan het merk. Coca Cola: Regular of Light, Pepsi: Max, Afri Cola: Zero, Fritz Kola: Super Zero
(Edit: en ja, ik ben een colasnob die geen huismerk cola drinkt)
Ik vind Fritz Kola denk ik de lekkerste, dat doet me denken aan kindercola van vroeger toen ik nog geen echte cola mocht drinken haha.
Fritz Kola
Stel je maakt zo’n puzzel, ben je klaar nu je de oplossingszin hebt gevonden?
0 stemmers
Oh grappig ik vind huismerk zero het allerlekkerst maakt me niet uit van welke winkel (dat lieg ik want River hebben ze veranderd en dat is rommel geworden)
eigenlijk een soort biologische cola (slechte combo) die ze hadden bij de ekoplaza en de wietboot in utrecht
volgens mij was het deze

het was iets van cola met een beetje citroensmaak ofzo erdoor
Ik vind dat echt een onderwerp dat ouders opdringen. Vooral met die debiele benamingen (die dan in elk boek weer anders zijn)
Ik vind kinderen die alle dino’s kennen altijd een beetje irritant. Zijn vaak ook wel rgk’tjes.
Je weet gewoon dat een ouder dat iets te hard heeft zitten oefenen en dan kijk hoe slim hij is!!
Haha mijn kind wist heel klein alle automerken want opa ging dan met ze naar buiten en dan moesten ze steeds alles benoemen
Inmiddels is echt al die kennis verloren gegaan hoor ![]()
Over RGK gesproken, ik moet ff jouw oordeel hebben als RGK uitvinder.
Zijn dit RGK schoenen? Die linkse dus
En voor de rest:
0 stemmers
Heb jij New Balance sneakers?
0 stemmers
Vind dat 530 model ook echt zo’n Marieke rgk schoen
Ziet eruit als (fake) timberlands, das toch geen RGK? Of als ze niet geel zijn wel?
Ok, dat zijn inderdaad onweerlegbaar RGK-schoenen
Ik ga mijn geld terugeisen van mijn lasik-arts
Ik ken dat hele lied nog uit m’n hoofd ![]()
is het ook hoor
Dit doet me eraan denken dat er vroeger een Mac in de C&A zat in Rotterdam. Vond ik ook zoo cool haha
Oh dat was en is nog steeds echt mijn nachtmerrie ![]()
Cola zero smaakt voor mij ook naar cola met citroen en daarom lust ik het niet!
Wat is het beste snoepmerk?
0 stemmers
Hier moet je iets van kiezen. Je kan geen merken toevoegen door te reageren op deze vraag.
Heb jij het idee dat er op zulke voelbaar ~tropische dagen er extra veel vervelende mannen op straat zijn/geen remming hebben?
0 stemmers