Stel je persoonlijke vraag #55

Zondag bijna 4 uur in de auto gezeten voor een dagje Dinoland met @Alocasia en haar dochter, en it was worth it.
Vorige zomer waren we er ook en sindsdien heeft m’n dochter het er meerdere keren per week over. Tot het punt dat de gastouder, de peuterspeelzaal, m’n zus allemaal vroegen of we niet gewoon nog een x konden gaan omdat ze er zo vaak naar vroeg.

6 likes

Ja zeg, ben al blij dat mijn kind met 3 behoorlijk praat.

2 likes

Niet ik die een dino obsessie had maar amper de namen kon onthouden … bij mij kwam het door dino babies, kent iemand dit nog?

11 likes

Ik heb er pas een krantenartikel over gelezen (volgens mij bij m’n schoonouders in de Stentor ofzo). En daar werd beweerd dat de fascinatie iets te maken heeft met dat ze eigenlijk best eng en indrukwekkend zijn, maar omdat ze al superlang geleden zijn uitgestorven zijn is het veilig en een soort van magisch.

Ik hoop wel dat de magie bij m’n zoon een beetje gaat verdwijnen. Want ik vind het zelf niet interessant en hij is dan zo’n irritante professor kleuter. Van hem kan ik het tot in bepaalde mate hebben, maar vind het stiekem strontvervelend als kinderen zo zijn.

O, ik heb hier een foto van het artikel, m’n schoonmoeder had t doorgestuurd.

4 likes

Er zat een mcdonalds in de praxis, dus tijdens de verbouwing werden mijn zusje en ik wel eens zoetgehouden met een happymeal

3 likes

LINDA IS EEN MEISJE EN HAAR MONDJE STAAT NOOIT STIL, ZE VERVEELT THOMAS MET VERHALEN WAT IE EIGENLIJK NIET WIL.

32 likes

Nav deze Subwaytakes

https://youtube.com/shorts/N0I5bZYUYUk?si=-2SpbDmzVUog_lOU

Is het prima om iemand te ghosten? (Specifiek bij daten)

• Nee echt laf/gemeen
  • Nee niet zo netjes
  • Neutraal
  • Ligt aan de situatie
  • Ja hoor prima
  • Ja heel goed juist

0 stemmers

2 likes

Dinobabies maken elke keer van alles mee, dinobabies zijn okeee

16 likes

ik vind dat je in de meeste gevallen mag ghosten nádat je iig één keer hebt gezegd ‘~hey dit wordt m niet, succes nog met je leven doei’. Als ze dan daarna nog appen is het prima om te ghosten. Of in het geval dat een gesprek was zonder date nog, of een koffietje samen gedaan ofzo prima.

Maar vind het persoonlijk wel stom als mensen ghosten omdat ze iemand niet gewoon willen zeggen dat ze er geen zin meer in hebben, dat vind ik vervelende mensen. Zo slappig.

27 likes

Nou helemaal dit, wees een grote meid en zeg dat je het niet ziet zitten, andersom ga je ook lopen janken als iemand je negeert vanuit het niks

5 likes

Ja exact, maar als iemand gewoon appt “dit wordt m niet vanuit mij” en je erna ghost heeft die persoon wel gelijk vind ik. Dan hoef je niet nog vragen te beantwoorden over waarom/jammer/diegenes mening erover. Klaar is klaar, en nu sssssssst. Mag je ook gewoon blokkeren, is makkelijker.

2 likes

Nouja als je dat gewoon oefent doen ze het uiteindelijk wel. Ik heb wel wat beters te doen, maar soms vinden mensen het leuk om te doen alsof ze wonderkinderen hebben. Ik zag laatst ook een video van zogenaamd een enorm intelligent kind maar dat was gewoon allemaal geoefend. Dat je kind een woord in een boek herkent betekent niet dat ze kunnen lezen, maar vooral dat je een boek vaak heb voorgelezen (bijvoorbeeld). Ik ken ook iemand die het hilarisch vond om z’n kind alle presidenten van de VS te leren op z’n vierde. :woman_shrugging:

5 likes

Ik vind dino’s echt fantastisch en fascinerend maar mijn kinderen boeit het matig. :roll_eyes:

2 likes

Ik vind alles voor een date prima om een gesprek zonder tekst en uitleg niet meer voort te zetten. Ja tenzij dat toevallig twee uur voor de afgesproken date is. Maar in die fase daarvoor ben ik niemand tekst en uitleg verschuldigd en andersom ook niet iets waar ik recht op heb of wat ik verwacht van een ander.

Zeker, maar die eerste mededeling moet wel gedaan worden

Welke cola is jouw favoriet?

• Regular
  • Zero
  • Light
  • Met een smaakje zoals vanille of kers
  • Decaf
  • Ik drink geen cola

0 stemmers

1 like

Ligt aan het merk. Coca Cola: Regular of Light, Pepsi: Max, Afri Cola: Zero, Fritz Kola: Super Zero

(Edit: en ja, ik ben een colasnob die geen huismerk cola drinkt)

4 likes

Ik vind Fritz Kola denk ik de lekkerste, dat doet me denken aan kindercola van vroeger toen ik nog geen echte cola mocht drinken haha.

5 likes

Fritz Kola

1 like

Stel je maakt zo’n puzzel, ben je klaar nu je de oplossingszin hebt gevonden?

• Ja
  • Nee, ik wil de hele puzzel afmaken
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Oh grappig ik vind huismerk zero het allerlekkerst maakt me niet uit van welke winkel (dat lieg ik want River hebben ze veranderd en dat is rommel geworden)

5 likes