Stel je persoonlijke vraag #55

eigenlijk een soort biologische cola (slechte combo) die ze hadden bij de ekoplaza en de wietboot in utrecht
volgens mij was het deze
image
het was iets van cola met een beetje citroensmaak ofzo erdoor

2 likes

Ik vind dat echt een onderwerp dat ouders opdringen. Vooral met die debiele benamingen (die dan in elk boek weer anders zijn)

7 likes

Ik vind kinderen die alle dino’s kennen altijd een beetje irritant. Zijn vaak ook wel rgk’tjes.
Je weet gewoon dat een ouder dat iets te hard heeft zitten oefenen en dan kijk hoe slim hij is!!

25 likes

Haha mijn kind wist heel klein alle automerken want opa ging dan met ze naar buiten en dan moesten ze steeds alles benoemen

Inmiddels is echt al die kennis verloren gegaan hoor :sweat_smile:

3 likes

Over RGK gesproken, ik moet ff jouw oordeel hebben als RGK uitvinder.

Zijn dit RGK schoenen? Die linkse dus

En voor de rest:

• Ja zijn ze
  • Nee dit is geen RGK schoen

0 stemmers

2 likes

Heb jij New Balance sneakers?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind dat 530 model ook echt zo’n Marieke rgk schoen

7 likes

Ziet eruit als (fake) timberlands, das toch geen RGK? Of als ze niet geel zijn wel?

3 likes

Ok, dat zijn inderdaad onweerlegbaar RGK-schoenen :rofl: Ik ga mijn geld terugeisen van mijn lasik-arts

4 likes

Ik ken dat hele lied nog uit m’n hoofd :rofl:

2 likes

is het ook hoor

7 likes

Dit doet me eraan denken dat er vroeger een Mac in de C&A zat in Rotterdam. Vond ik ook zoo cool haha

15 likes

Oh dat was en is nog steeds echt mijn nachtmerrie :joy:

Ik ben onlangs nog in Luik geweest juist omdat het zo fascinerend lelijk is.

Ik raad iedereen dan ook het boek ā€œTreurtripsā€ van Mark van Wonderen aan. Die heeft in meerdere steden en plaatsen die mooi van lelijkheid zijn routes uitgestippeld met de mooiste hoogtepunten. Denk aan Zaandam, Buikslotermeerplein, Almere, IJmuiden.

Luik is ook zo’n stad.

15 likes

Cola zero smaakt voor mij ook naar cola met citroen en daarom lust ik het niet!

1 like

Wat is het beste snoepmerk?

• Haribo
  • Katja
  • Trolli
  • Redband
  • Lookolook
  • Moam

0 stemmers

Hier moet je iets van kiezen. Je kan geen merken toevoegen door te reageren op deze vraag.

1 like

Heb jij het idee dat er op zulke voelbaar ~tropische dagen er extra veel vervelende mannen op straat zijn/geen remming hebben?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee ik kom niet buiten

0 stemmers

2 likes

Ik vertrek morgen op vakantie en heb zoals altijd buikpijn.

• Herken ik
  • Herken ik niet

0 stemmers

Op vakantie moet ik ook vervolgens ook altijd de eerste 1 a 2 dagen acclimatiseren en ben ik ook niet te genieten

deel 2
  • Herken ik
  • Herken ik niet

0 stemmers

Van Maoam die pinballs met dat zure poeder erin :heart_eyes:
En al dat kleefspul met colasmaak

2 likes

Jaa daar dacht ik ook aan! Zo lekker :star_struck:

1 like

Altijd als ik ergens naartoe ga op vakantie en net aankom, wil ik me meteen weer omkeren en naar huis gaan. Vind de plek/appartement/huis etc. heel stom en moet echt acclimatiseren.
En aan het eind van de vakantie ben ik helemaal gehecht aan de plek en wil ik niet meer naar huis.

8 likes