Omg ja, dat was ik helemaal vergeten. Die verdieping stonk ook altijd helemaal naar frituurvet
Zooo herkenbaar haha!
Ja op Burger King maar een dikke vette nee voor McDo, die 2 kan je echt niet over dezelfde kam scheren.
Wie zijn gekker?
- Fanatieke hondenmensen
- Fanatieke kattenmensen
0 stemmers
Ik vind hondeneigenaren soms echt koekoek in hoe intens ze omgaan met zoân dier, maar ik heb wel een kat die letterlijk over me heen loopt dus ik ben niet de juiste graadmeter
Ik ben dit weekend gaan logeren in Zaandam en daar was zo een heeeel gezellig wijkje aan het water. Iets verder liep het VOL echt horden vol toeristen. Er is daar precies een klein dorpje ook nagemaakt ? Net de de decoratie van een pretpark. Fascinerende stad wel. Is het voor de rest zo lelijk ?
ja man ik zie echt overal van die hitsige loerende oogjes wegschieten echt bah
Ik zou Luik ook niet per se vergelijken met Zaandam/Almere/Buikslotermeerplein. Voor mij is Luik vele malen triester. En Almere vind ik best leuk trouwens (onpopulaire mening)
Ik lees hier echt voor het eerst de afkorting âMcdoâ. Ik ga naar:
- M(a)cdo
- De Mac
- McDonaldâs
- Ik noem het anders / ga hier nooit heen
0 stemmers
Maccie
Volgens mij had ik dat gisteren getypt maar ik zeg dat normaal niet hoor. Had alleen geen zin om het uit te typen haha. In het dagelijks leven zeg ik Maccie.
Restaurant de gouden boogjes als je fancy wil doen
Ik denk dat je als honden eigenaar ook wel een beetje fanatiek moet zijn want een hond is echt veel werk qua zorg en opvoeding en altijd wat mee moeten. En dat eindeloze uitlaten en dan poep van straat schrapen is ook humbling denk ik en je moet aaaaaltijd wat regelen als je weggaat of zelf niet kan. Ik kreeg een baby rond de tijd dat mijn vader zijn eerste hond (puppy) kreeg en ik vond dat shockerend veel op elkaar lijken . Echt wel anders dan een kat die je elke dag brokjes geeft en ff zân bak schept, verder altijd alleen thuis kunt laten etc. Ik denk dat je mede daarom ook echt een andere relatie met een hond hebt.
Maar goed couldnât be me.
Ja, honden staan dichterbij kinderen dan katten, wat dat betreft. Katten zitten weer dichterbij planten in dat spectrum.
Ik heb dit hier eerder gezegd, maar mijn zusje heeft en een puppy en een baby (2x) gehad en die zegt ook dat de puppy meer werk was dan de baby. Nu zijn er denk ik weinig honden vaker bij de dierenarts geweest dan die van haar, ook als pup, maar nog steeds veel werk!
Mickey D of de Mac
Volgens mij zeggen ze in België/Frankrijk Mcdo !
Dat dorpje was dan waarschijnlijk de zaanse schans. En als je aan het water zat en uitkeek naar dat dorpje was je denk ik in zaandijk? Dat is inderdaad wel mooi.
Zaanstad (gemeente) heeft best leuke dorpjes, pittoresk.
Maar de stad Zaandam zelf?! Not so much
Ik snap deze vraag ĂŒberhaupt niet. Wanneer ben je dan in jouw ogen âfanatiekâ als eigenaar en dus gek? Heb liever eigenaren die heel erg met hun huisdier bezig zijn dan mensen die een hond hebben en denken dat die wel genoeg heeft aan 3x hetzelfde ommetje op een dag en ook weinig rekening houden met de verdere behoeftes van zoân dier.
Maastricht is ook leuk! Geen idee of je per se over de grens wil.
Ik denk misschien meer de cringe dingen die je kan doen? Ben echt blij dat niemand kan horen hoe ik thuis tegen mijn katten praat. Ik noem mezelf en mijn vriend ook mama en papa als ik het tegen ze heb. De random kattenaccessoires zijn ook al mijn huis ingeslopen (kattenonderzetters). Ik heb een (design)tas gekocht omdat er een kat op stond en die draag ik met liefde (heb er zelfs 2 bedenk ik me nu). Een kattensjaal. Ik heb alles in me om te escaleren naar full on kattenvrouwtje. Maar moet zeggen dat ik ook heel erg van honden houd, maar ik uit praktische overwegingen geen hond heb. Anders zou dat denk ik minstens zo erg zijn.