Stel je persoonlijke vraag #55

dat is ZO LEKKER en dan vooral als je daarna naakt in bed gaat liggen, raam open, de stad rustig, en je de eerste verfrissende wind van de dag voelt

daar leef ik voor :pray::pray::pray:

32 likes

Haha same, met het beste effect als je bed ook nog net verschoond is :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Heb 1 buurvrouw en die heeft een latrelatie en haar vriend heeft het grotere huis, dus zij is er sowieso 4/5 dagen per week niet :pray: Echt de burenjackpot die vrouw

5 likes

Heerlijk! :pray:t4: Mijne zijn te aanwezig helaas.

Er schiet me nog iets te binnen van mijn buren, ze vertelden mij laatst dat zij soms de fiets pakken naar een dorpje verderop (5 min fietsen) om daar uit eten te gaan terwijl hun kind (1 jr) op bed ligt. Ze nemen ook de babyfoon mee.

Vind je dit kunnen?

• Ja
  • Geen mening
  • Nee

0 stemmers

1 like

Abso-fucking-lutely not. Echt van de zotte. Los van dat ik het überhaupt niet vind kunnen: stel je ziet op die babyfoon iets gebeuren (heeft die zover bereik?) dan duurt het dus nog MINIMAAL 10 minuten (want je kunt ook niet wegrennen zonder te betalen en sowieso naar je fiets en van 't slot halen etc) voor je thuis bent en dan kan er al zoveel shit loos zijn!? Jezus.

42 likes

Ik kan me hier ook echt helemaal niets bij voorstellen, wat bizar. Dat je dan ook gewoon relaxed uit eten kan gaan. Idd wat jij zegt, er kan zoveel mis gaan in een paar minuten of korter zelfs. En ja, waarschijnlijk gaat het steeds goed maar ik zou gewoon dat risico nooit willen lopen. Kan er echt niet bij dat je dan op de fiets stapt om uit eten te gaan. Als het nou een keer een noodgeval is oké, maar wat is dit ook voor reden. Regel dan gewoon een oppas. Hebben ze dan iig nog achterwacht of zo of weet je dat niet @Giulia?

3 likes

Ja, blijkbaar kunnen zij gewoon relaxed zitten. De babyfoon gaat op wifi en 5G dus reikt idd zo ver, maar ze doen dit dus om oppas kosten te besparen :cry: geen achterwacht. Was ook in shock, zeker omdat ze het zo tussen neus en lippen zeiden.

Vind het daarbij ook zo eng dat mócht er iets met hen gebeuren, niemand weet dat daar een jongetje alleen in huis is.

4 likes

Ook dat nog ja. Ik vind dit eigenlijk echt gevaarlijk en ook zo onnodig. Waarom niet gewoon wat vroeger uit eten en je kindje gezellig mee?

3 likes

Nog los van alle heftige dingen die kunnen gebeuren, als het kind huilend wakker wordt, duurt het dus ook nog minimaal 10 minuten voordat iemand kan komen troosten.

Ik ken het van meer ouders die dat doen, ik snap dat echt niet.

5 likes

Ik vind de Hoekse Waard al Zeeland vibes hebben, dus die mogen ze ook wel hebben vind ik. Brabant is breed genoeg dus kan na Roosendaal stoppen, dan kan Bergen op Zoom ook bij Zeeland en voelt Tholen zich niet zo eenzaam.

4 likes

Welk dorp dan :sob::sob::sob: Wij spreken heeeeel andere mensen geloof ik want heb geen idee. Tenzij je mijn dorp bedoelt lol. Ik kan alleen Meijel bedenken vanwege hun slogan ooit Mèèl blieft Mèèl oid toen er een nieuwe naam voor de gemeente verzonnen moest worden.

Ja ik vind het heel raar dat Lisse en de keukenhof Zuid-Holland zijn

2 likes

Het is zelfs strafbaar dat ze dit doen!

4 likes

Zeeland bestaat überhaupt uit allemaal verschillende eilanden die elkaars bestaan niet willen erkennen (vriendschappelijk wel) en ons dorp hoorde er ook niet bij want probeerde te veel een stad te zijn. We negeren even het feit dat de grootste stad in de buurt nog kleiner is dan Zeist en in de Randstad waarschijnlijk een dorp zou zijn geweest

Edit:
@Krabsalade Never forget dat toen mijn vader de ziekte kreeg (niet-erfelijke variant) dat zijn huisarts dacht dat het misschien de erfelijke variant was (lang verhaal waarom) en toen was ik bij de neuroloog voor het uitslaggesprek en vroeg ik er toch maar even naar en zei die alleen kom je uit Katwijk of heb je familie uit Katwijk. Ik zo nee en toen zei hij oké dan heb je het niet

2 likes

Dat vind ik qua afstand echt te ver. Maar bvb. bij twee vakantiehuisjes naast elkaar zou ik wel met de babyfoon in het andere huisje gaan zitten.

• Moet kunnen
  • Moet kunnen, maar zou ik zelf niet doen
  • Vind ik niet kunnen

0 stemmers

2 likes

Dan ben je gewoon knetter gek. Uit de ouderlijke macht zetten wat mij betreft .

6 likes

Noem mij protective maar ik wilde in hetzelfde huis zijn als mijn slapende baby/dreumes

9 likes

Eigenlijk is het niet zo raar, want het idee dat je als land bij elkaar hoort is ook maar verzonnen (en niet eens zo lang geleden) terwijl je alleen je eigen regio/gemeenschap echt kent. Ook als je individuen uit andere regio’s kent weet je totaal niet hoe het is om daarbij te horen/daar te leven. En om bij elkaar horen en je eigen ‘groep’ duidelijk te hebben moet je je natuurlijk altijd tegen anderen afzetten.

Ik ben verder geen socioloog ofzo hahaha maar ja al die verschillen en scheidslijnen lijken me best logisch. En natuurlijk een groot probleem voor de mensen die dit allemaal als land bij elkaar moeten houden en besturen.

7 likes

Ben je al naar wingstop geweest?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar ik wil wel
  • Wat is dat?

0 stemmers

1 like

Ik liep hier woensdag langs op Schiphol, maar jezus wat een rij. Ken het trouwens alleen van de tiktokfilmpjes die hier over gingen.