ja vond het heel chill maar ik was wel altijd bang dat mijn ouders nooit meer terug zouden komen, dat ze een ernstig ongeluk zouden krijgen ofzo
was altijd zo opgelucht als ze er weer waren haha
ja vond het heel chill maar ik was wel altijd bang dat mijn ouders nooit meer terug zouden komen, dat ze een ernstig ongeluk zouden krijgen ofzo
was altijd zo opgelucht als ze er weer waren haha
Alles smaakt met satƩsaus
0 stemmers
Met melk ga ik echt nooit begrijpen. Het ziet er dan ook gelijk heel vies uit die kleur. Ik sprak een keer zoān brit en die vond dat je echt een psycho was als je geen melk in je thee deed haha pff
Dit was in de jaren ā90 toch ook best wel wild lol? Ik kreeg echt geen scheutje drank in mān frisdrank, want ik mocht niet eens frisdrank laat staan alcohol. En ik ben helemaal niet heel streng opgevoed denk ik.
Vind jij het raar als een kind jonger dan 4/5 cola of prik drinkt?
0 stemmers
Een kind van 2 kan toch gewoon prima alleen water drinken bijvoorbeeld.
Ja het is ook maar net wat je gewend bent natuurlijk, het ziet er dan inderdaad uit alsof het niet goed meer is
Maar dat vind ik ook van andere dranken zonder prik, altijd maar appelsap ofzo.
Ik snap ook niet waarom je je kind zo vroeg dat aan zou bieden? Een buurvrouw had een kind van op dat moment nog geen 1 nou die hield zo van chips daar kon hij echt niet meer zonder! Dan ben ik zoān kut die vraagt hoe je dat weet want het is toch niet dat ze op die leeftijd zelf naar de Jumbo fietsen met hun zakgeld.
Ja vind appelsap in de speeltuin ook niet nodig, haha heb niet eens een kind maar ben wel moedermaffia kennelijk.
Mn nichtje drinkt gewoon altijd water behalve als we echt uit eten gaan of iets speciaal doen, dan mag ze een sapje. Dan blijft het ook een beetje bijzonder toch? Haha godverdomme ik zie mezelf dit typen en ik voel toch dat calvinistische bloed van geen toastjes met Franse kaas doordeweeks!!!
Ja, misschien overdreven maar waarom zou je zoān klein kind al cola geven. Moet gelijk denken aan dat kind van de Jelies die cola in haar fles kreeg wtf. Denk dat ze nog geen 2 was.
Ja bij meer dan verwacht geeft die ene roze moeder ook steeds volle flessen appelsap aan kinderen van 1,5, maar goed als je er 3 stil moet houden zou je wss snel je principes verliezen.
Een volwassene toch ook?
Ik kreeg voor mān 12e verjaardag een breezer om te delen met een vriendin . Denk dat er toen toch wel makkelijker gedacht werd over alcohol dan nu!
Hahaha to be fair die kreeg ik ook, maar toen waren we samen met onze ouders en oudere broers/zussen op een bbq dus het was wel een veilige omgeving en hoeveelheid etc.
Maar scheutje in de limo van een 5 jarige daar kan ik echt niet bij haha.
Ik keek de afgelopen aflevering van de fomo show en ze gaan dan naar āthe villagesā een plaats in florida waar alleen maar 55+ wonen en het is zo fascinerend. Het lijkt wel een sims dorp en een pretpark in 1.
Zou jij in zoān plaats willen wonen als je 55+ bent?
0 stemmers
En kinderen mogen wel op bezoek komen maar niet langer dan 30 dagen achter elkaar blijven hahaha
Prik zou ik niet heel raar vinden als het kind het lust, cola wel vanwege de caffeine. Maar stel het zou gaan om sparkling ice tea zou ik het niet heel vreemd vinden
Ja of je kind drinkt niks anders
2 van de 3 bij ons wilden alleen moeder melk, en niks anders. Ik wilde in de zomer met een kind van bijna 1 niet elke 10min mān tiet er uit gooien. Zonder drinken ze beide gewoon 10u niet
Optimel en limonade dronken ze wel. Nou prieeeemaaa. Steeds meer verdund tot ze na 3-4mnd ook water accepteerde
Edit: heb het niet over cola maar over waarom je iets anders dan water zou aanbieden
Ik zie het probleem niet zo en ik snap ook niet waarom alle reacties gaan over kinderen die alleen maar sap of prik drinken, want dat is de vraag helemaal niet. Mijn dochter mag best slokjes van wat ik drink, zolang dat geen alcohol of koffie is.
Oh maar ik heb geen mening over water hoor, het gaat me echt om dingen die je nog wel kunt proberen als je naar groep 8 gaat ofzo (ja ok chips wat eerder maar dat is geen babyvoedsel)
Nee daās slim om dan iets te geven vol met suiker, worden ze lekker rustig van ja