Niet perse omdat ik de vrede wil bewaren maar ik sta meestal gewoon met mn bek vol tanden.
En dan ‘‘s avonds in bed heb ik ineens allemaal ijzersterke comebacks, te laat!!!
Wat veel gebruiken eigenlijk een fohn. Ik haat het maar ik doe een bepaalde spray op mn natte haar wat alleen met hitte werkt. Dus ja de fohn dan toch maar gebruiken.
Ik heb zoveel geld uitgegeven door de jaren heen aan stijltangen. Echt insane uff. Maar ik heb de meest crappy fohns haha. Heb jij een goede fohn?
- Ja prima hoor
- Ik weet het niet
- Ik gebruik geen fohn
- Ja ok heb echt een goede namelijk:
0 stemmers
Hoeveel stijltangen heb jij in je leven gehad?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- Sowieso meer dan 5
0 stemmers
Ik denk serieus wel 50 omg whaa
On het begin wel crappy stijltang, dan heb ik mijn haar kort geknipt en had ik zo’n duimbrede tang. En nu met mijn lang haar heb ik eentje van Babyliss en de steampod
Ik had als eerste een stijltang waar je water in moest doen en zowat je hele haar verbrandde hahaha. Na zoveel geprobeerd te hebben blijf ik fan van Chi. Ik heb ook die Timo geprobeerd en eigenlijk alles. Nu heb ik serieus een mand vol stijltangen echt schaamtelijk haha. Babyliss heeft idd wel een paar fijne!
Een Babyliss die ik met mijn zakgeld bij de Blokker kocht
na een paar jaar jarenlang mijn zusje’s GHD gebruikt (fantastisch!!!) en toen ik uit huis ging mijn (huidige) Remington gekocht omdat ik skeer ben haha, als die kapot gaat wil ik wel heel graag een mooiere tang, maar volgens mij is dit ding onverwoestbaar
Mijn beste vriendin van de middelbare school had ook zo’n tangenobsessie, ze blijft terugkomen bij haar GHD Classic van 15 jaar oud ofzo maar in de tussentijd koopt ze de meest fancy tangen, heb nog steeds een beetje spijt dat ik haar aanbod om me haar Steampod cadeau te doen niet geaccepteerd heb
Dyson airwrap🥸
Remington heb ik ook nog in de mand liggen maar whaat nooit van een ghb stijltang gehoord. Ik ga direct kijken haha
Heb er echt 10 jaar ofzo eentje van de action gehad die op een blog was aangeraden omdat hij keramische platen had.
Toen ik er schokjes van begon te krijgen pas een nieuwe gekocht nog wel getwijfeld of ik hem niet naar zon repaircafe kon brengen, maar de nieuwe waarvan ik de temperatuur kon instellen was toen toch wel heel aantrekkelijk.
Ja en naja als je geluk hebt en glad/stijl haar van jezelf hebt dan is zo’n goede stijltang niet eens nodig. Mijn haar is zo vreselijk, wil je het stijl krijgen heb je echt een goede nodig. Daar ben ik wel eens jaloers op. Mensen die hun haren wassen, niet fohnen en dan gewoon de deur uitgaan. I wish haha, alles knapt en breekt dan af bij mij. Bleeeh
Blondeer jij jouw haren?
- Ja
- Nee
- Vroeger wel nu niet meer
0 stemmers
Wow over schokjes gesproken, memory unlocked. Ik stijlde vroeger mijn haar elke dag en heb in die jaren meerdere dezelfde stijltangen van Babyliss versleten. Vond die zo fijn dat ik elke keer als hij stuk ging exact dezelfde weer kocht. Maar bij deze stijltang kon je een bepaald knopje indrukken en dan zag je letterlijk kleine stroompjes lopen langs de rand van de platen??? Nu ik eraan denk super vaag en geen idee of het ook maar iets deed.
Nee, ik moet een nieuwe kopen, maar ik zie door het bomen het bos niet meer Twijfel tussen een normale föhn of een neppe airstrait
Mijn eerste stijltang was zo een met een waterreservoir zodat er stoom uit kwam. Gewonnen via een winactie in de Fancy
Maar die werkte voor geen meter. In mijn early twenties dé Chi stijltang gekocht. Die heb ik nu nog steeds, maar ik denk dat ik 'm in totaal <30x gebruikt omdat ik vrij krullend haar heb, maar vooral niet het geduld heb om het netjes sectie voor sectie te stijlen.
En dan een streep roze of blauw in het geblondeerde haha
Shark
50 stijltangen??? Bedoel je 5??
Nee, was het maar waar! Ik heb zo ongeveer elke stijltang uitgeprobeerd vanaf mn 11e tot aan nu. Vaak wel zo’n 3 per jaar. Wat er precies van over is gebleven weet ik niet. Maar wel duidelijk een zoektocht naar hoe ik zonder krullen door het leven kon gaan. (Wil ik nog steeds).
Heb jij wel eens een stijlbehandeling gehad bij de kapper? Dus dat het echt moet uitgroeien
Geen stijltangetje eroverheen.
- Ja meerdere keren
- 1 keer
- Nooit
0 stemmers
Wel een permanentje gehad als kind een keer. Helaas heb ik de foto’s nog.
Van mijn 6 tot mijn 25, elke maand voor een ontkroesbehandeling.
Vind 50 echt een ziek aantal, sorry hoor