ja times change en daar valt ook weinig aan te doen en zoals grace zegt ben ik blij dat ik nog de vieze altosfeer heb meegemaakt! en zou proberen mn kind wel in te laten zien dat het juist leuk kan zijn en dat het niet-leuke je veel kan leren.
@Kauai ja en ik zou direct na het festival diens spullen op straat zetten en het kind uit huis gooien. nee natuurlijk niet en ik heb ook helemaal geen kind of plannen dus weet ik veel, ik zou er vooral van tevoren voor willen zorgen dat kind het probeert en bij vrienden uithuilt als het zwaar wordt ipv naar huis te gaan.
@Kusjessoldaat ja het goorste festival dat ik ooit meemaakte i love it, echt precies wat ik nodig had op die leeftijd
moest een beetje huilen toen ik er een paar jaar terug op het nieuwe terrein was en alles netjes en goed geregeld was. op zich beter voor mijn 30jarige zelf die het rustig aan doet en wat meer wil slapen maar het was op de camping echt supersaai en ja de sfeer was gewoon echt anders. maar heeft ook wel met het smartphone tijdperk te maken.