Ik snap niet hoe je sowieso tegen adoptie kan zijn. Adoptie uit het buitenland kan gelukkig niet meer, blij dat dat afgeschaft is. Maar bijv een neefje/nichtje adopteren omdat diens ouders zijn overleden kan toch een prima oplossing zijn in sommige gevallen?
Je kunt op je 21e ook zelf een kind krijgen, dus ik zou dat voor adoptie niet anders vinden. En ik ga er van uit dat iemand bij adoptie niet over een nacht ijs gaat dus daar ook goed over heeft nagedacht
Je hebt helemaal gelijk! Ik stemde eerst dat ik tegen was maar had hier nog niet bij stilgestaan
Van wat ik van haar zie op socoal media denk ik dat ze een hele lieve moeder is. Dus waarom ook niet?
Ja daar ben ik ook voor.
Met deze redenatie kan een dertienjarige ook adopteren?
Context maakt wel uit. Vind het wel anders als je bijv op je 21ste je broertje ofzo adopteert dan een wildvreemd kind.
De context is hier dat het twee miljonairs zijn: de zoon van Jon Bonjovi en 11 uit Stranger Things.
Hoe weten jullie gelijk waar dit over gaat? ![]()
Ik vind het echt creepy dat ze al jaren de wens hebben om te adopteren. Dan heb je dus als tiener de hele tijd nagedacht over hoe leuk het zou zijn om een kindje te āreddenā?
Edit: vind naast de leeftijd sowieso veel van de hoeveelheid celebs die adoptie/draagmoederschap als voorkeursroute nemen.
Heel veel doomscrollen
Kindsterretjes hebben zoān bizar leven dat het me dan ook weer niet zo verbaasd. Die hebben meestal geen normaal wereldbeeld.
ik vind allebei
leg je bril niet waar die niet hoort en ga niet zomaar zitten zonder te kijken
Terwijl ik het schreef dacht ik al aan deze comment haha. Maar de vraag was niet op welke leeftijd het wel oud genoeg zou zijn (geen idee ook) maar als ik puur kijk naar 21 dan denk ik tsja waarom niet
Never forget dat ik dacht dat dit een IndiĆ«r was genaamd, op zān Engels uitgesproken, Rundee Prundee ![]()
![]()
![]()
![]()
ja sinds jij dat vertelde een paar jaar terug woont er soms een paar dagen een punjab man in mijn hoofd die steeds ārundee prundeeā zegt
Dit dacht ik ook ![]()
Rundeep, vond het wel een mannelijke naam maar dacht zal wel een bollywood acteur zijn.
Dot heb ik ook jaren gehad ![]()
Oh nu geloof ik er idd direct wel in.
![]()