Zo’n kant en klare bodem en dan zelf beleggen.
heb jij een lievelings lichaamsdeel om te kraken/poppen
- nek
- schouders
- heupen
- rug
- vingers/tenen(?)
- iets anders;
- nvt ik kraak niets
0 stemmers
nee ik haat dingen die kraken maar dat is geen optie!!
Ik haat mensen die naast me kraken!!
M’n enkels.
m’n kaak
Maar niet in de trein ofzo hoor zo van krikkrek hier kom ik met mijn gekraak
Mijn tenen!
M’n pols!
Dit doet me eraan denken dat ik een keer op egf had geschreven dat ik mijn nek kan kraken sinds ik ooit bij de chiropractor ben geweest. Toen heeft iemand me een dm gestuurd dat ik daar mee moest stoppen, want haar tante was daaraan dood gegaan.
Mijn sleutelbeen
Ik snap het helemaal als mensen kritiek hebben op de Amerikaanse politiek en daardoor hier niet op vakantie willen maar als je als voornamelijk witte Europeaanse toerist nu bang bent voor ICE dan mis je echt het punt. Het echte, structurele probleem ligt bij het systematisch racistische optreden van ICE tegen Latino en zwarte ongedocumenteerde migranten. Mensen die al jarenlang keihard werken, een gezin en een heel leven hier hebben opgebouwd en nu op onmenselijk (en gewelddadige) wijze behandeld worden.
Niet Pietje die naar Disneyworld gaat…
Maar de vraag is: “Zou jij je veilig voelen daar nu op vakantie te gaan?”. Met een samenleving die op scherp staat en het wapenbezit daar, lijken me de VS niet de meest ontspannen plek, al hoef ik inderdaad van ICE niets te vrezen.
Mijn kaak
Ik zie jullie echte structurele probleem wel iets breder dan dat hoor. Denk dat je als witte toerist ICE inderdaad niet te vrezen hebt, maar zie toch hier en daar wat andere risico’s.
Ik vind die verse pizzas van Albert Heijn echt teleurstellend. Nam laatst gewoon zo’n casa di mama pizza en die vond ik oprecht 100x lekkerder dan alle keren dat ik zo’n dure ah pizza had geprobeerd.
Geen idee in hoeverre alle verhalen echt zijn, maar heb ook al een paar keer gehoord dat (soms) ook witte toeristen volledig worden onderzocht. Wanneer je te veel of te weinig kleding in je koffer hebt, vinden ze dat verdacht. Telefoons worden gecheckt, met name app gesprekken en social. Mis je een nachtje reservering in een hotel omdat je op de bonnefooi wil, ben je ook de lul. Als dit klopt dan is het al met al een nog engere teringzooi.
Iedereen van buitenaf*
Maar dit is altijd al zo? Die grenscontrole is nooit een relaxte ervaring geweest. Ken ook een witte meid die een paar jaar geleden al een volle dag in een hokje aan de grens heeft gezegen.
Dat kunnen zoveel redenen hebben.
Dit gebeurt al als je geen terugvlucht hebt geboekt.