Zou kunnen. Zelf nooit geweest (al ben ik niet wit).
Ik hoor daar ook pas recent over, dus ik denk dat dit voorheen niet in het nieuws kwam, maar omdaf ICE nu meer in het nieuws komt vanwege Trump en alle oneerlijke uitzettingen en dergelijke (wat natuurlijk ook voot Trump al aan de gang was), dat ook deze situaties nu meer aan het licht komen.
Ervaar jij hinder vanwege de staking van de NS?
- Nee en ik woon wel in NL
- Nee maar ik woon ook niet in NL
- Ja werkafspraken gaan niet door
- Ja privƩafspraken gaan niet door
- Ja (Internationale) trein is gecanceld
- Ja ik ben nu extreem druk op werk
- Ja want het is nu extreem rustig op werk en mis hierdoor omzet
- Ja want ik werk bij de NS
- Ja door nog iets anders
0 stemmers
Ben jij ooit in de VS geweest?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ervaar drukte op de weg en bij de toegang tot mijn werk. Komen meer mensen met de auto.
Ben ook bang boor de spits op de terugweg.
Ja dat wel. Op de heenweg had ik er geen last van maar denk dat ik rond 14.00 uur in de auto stap en thuis verder ga werken. Moest de ochtend wel naar kantoor anders was ik de hele dag thuis gebleven.
Maar er zijn dus wel meerdere toeristen naar detentie centra gestuurd op het moment dat ze het land binnen wilden komen.
Het is misschien een super kleine kans en natuurlijk is het veel erger voor de mensen die er wonen, maar als het advies is om je social media te verwijderen en je telefoon te vergrendelen om makkelijker een land binnen te komen dan hoef ik daar persoonlijk niet heen.
Ik was bang dat meer mensen na de spits zouden vertrekken maar ik heb er niet langer over gedaan vanmorgen
Ik heb half getwijfeld of ik nog een langeafstandstocht wilde gaan lopen en dan nu in de VS, maar onder andere door de gang van zaken nu hoef ik daar om meerdere redenen niet heen.
Dit is idd altijd al zo geweest. Deze witte meid kon ook gewoon naar immigrations en de hele koffer open trekken, ondanks dat ik op dat moment in de VS woonde op een studentenvisum. Kwam doordat het een enkele vlucht was.
Mijn enkels!
Speel jij Toon Blast?
- Ja
- Nee
- Nooit van gehoord
0 stemmers
We hebben t over mensen van kleur die massaal het land uit worden gezet en eindigen met deze witte meid haar koffer werd een keer doorzocht op vakantie
De vraag ging over toeristen.
Niemand doet alsof witte toeristen het erger hebben dan immigranten.
Ik blijf ergens anders slapen omdat de treinen niet rijden.
Ik bedoel niet specifiek California, gister is ook een toerist opgepakt in New York en eerder al Duitse meisjes en een Deense man.
Dus ja toeristen zijn niet het hoofddoel of de slachtoffers, maar als toerist kan je kiezen om te komen en als ongedocumenteerde migrant ben je al daar.
Ik dacht dat dat die app van die commercials met J.Lo en Joan Collins was, maar dat is Coin Master
Die mega ontslagronde bij hun nationale parken was ook al niet echt een uitnodiging om naar de U.S. te gaan voor zoiets natuurlijk.
Gelukkig maar dat ze volgend jaar het WK Voetbal hosten en dan in 2028 de Olympische spelen
vibes
https://www.ad.nl/binnenland/dieven-van-knuffels-jeffrey-en-emma-hebben-spijt-we-hebben-eigenlijk-niemand-schade-aangebracht~abfbc01a/
Klinkt dit als spijt hebben?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dagje moeten vrijnemen om een familielid van schiphol te halen!