Stel je persoonlijke vraag #55

Ik heb nog steeds een studio Brussel keycord van pukkelpop 2001 aan m’n sleutels hangen🥰.

1 like

Ik heb soms ook wel het idee dat festivals zoals Lowlands veranderen omdat het publiek ouder lijkt te worden? Ik zie eigenlijk nog maar zelden tieners op festivals, en wat oudere mensen hebben vaak meer te besteden en meer eisen, en zijn voor commerciële dingen ook interessanter I guess?

@grace ja dat opgroeien in de stad zou wel goed wat verschil kunnen maken! Al kwam ik wel als enige van mijn vrienden uit Osdorp en no way dat mijn ouders me met uitgaan alleen naar huis lieten fietsen als 15-jarige haha, maar goed dan sliep ik bij vrienden/vriendinnen en deden we idd als nog wat we wilden. Maar goed ook dan verschillen ouders gewoon heel erg, ik heb toentertijd ook echt wel van helikopterouders van een vriendinnetje op de middelbare school geprofiteerd die haar per se wilde komen halen om niet met al m’n shit in de trein terug te hoeven na Lowlands hahaha

4 likes

Ik vind het juist bikkel als je het kan opbrengen om elke dag te douchen :joy: volgens mij heb ik bij m’n meerdaagse festival met tent ervaringen 0 tot max 1 keer gedoucht :joy: (melt, nachtdigital, fusion)

Nu ben ik daar echt te oud voor en slaap ik lekker in een huisje vlakbij als ik binnenkort naar draaimolen ga, no shame :heart:

5 likes

Ik heb nog nooit gedouched op een festival :sweat_smile: We deden maar een beetje alsof met wat vochtige babydoekjes in de tent haha. Daar kan ik me nu ook niks meer bij voorstellen hoor.

@lacri ik denk dat je wel gelijk hebt. Ik woon waar ik vroeger ook ben opgegroeid, hier is niks en alles ligt ver uit elkaar, dus als je wil uit gaan moet je door velden/bossen/afgelegen stukken fietsen. Er stopt hier zelfs geen bus meer dus heel veel opties zijn er niet :sweat_smile:

2 likes

Mijn eerste keer lowlands was toen ik 16 was. En omdat het dichtbij was werd ik gebracht en gehaald. Bleef wel kamperen maar het idee dat als er wat was ik wel gewoon naar huis kon gaan vond mijn moeder wel fijn.

1 like

Mijn eerste dagfestival - niet eens een weekend met kamperen - was bij ons in het dorp, kon met vrienden mee naar huis fietsen maar wilde liever dat papa mijn kant op kwam fietsen om me op te halen :joy:🩷

3 likes

Festivals

• Fantastisch
  • Wel leuk
  • Liever niet
  • Nee
  • Vreselijk

0 stemmers

• Meerdaags please
  • Meerdaags maar dan glamping
  • Een dagje
  • Gewoon niet
  • Ik sterf nog liever

0 stemmers

Naar lowlands, met een tentje

• Heerlijk
  • Leuk
  • Mwah
  • Nee
  • Vreselijk

0 stemmers

2 likes

Ik vond het altijd heerlijk, maar aangezien ik inmiddels voor de prijs van een weekend festival ook een week op vakantie kan (met een echt bed, eigen badkamer en betaalbaar eten en drinken) doe ik dat toch liever. Als ik het geld (en de vakantiedagen) had voor allebei zou ik het zo doen, maar helaas :woman_shrugging:t3:

5 likes

Ik vind het idee festivals wel leuk maar mijn 30±jarige rug en voeten vinden het tegenovergestelde. Toen ik vorig na denk ik 8 jaar niet op een meerdaags festival geweest te zijn weer eens ging stond ik echt kermend te strompelen elke avond. Ik weet echt niet meer hoe ik dat vroeger deed.

3 likes

Hoe oud schat jij deze vrouw?

• 31-35
  • 36-40
  • 41-45
  • 46-50
  • 51-55
  • 56-60
  • 61-65
  • 66-70
  • 71-75
  • 76-80
  • Ouder dan 80

0 stemmers

ze is 39 maar mijn collega’s en ik dachten allemaal 65+. Het is overigens wel een “slechte” foto want op andere foto’s oogt ze wel gewoon haar leeftijd.

6 likes

Die bril, lippenstift en oorbellen maken haar ook wat ouder. Als je die wegdenkt ziet ze er niet per se oud uit.

4 likes

En het haar toch.

9 likes

Never forget Pukkelpop 2012 toen ik mijn voet brak en ik mijn ouders belde of ze me konden oppikken en ze waren fucking boos omdat ze niet geloofden dat ik mijn voet echt had gebroken.

Pas toen ik in het gips van de orthopedist terugkwam (MET DE BUS :sob:) geloofden ze mij, maar een sorry heb ik nooit gekregen en ja daar ben ik nog altijd zuur over.

15 likes

Oh wat een ontzettend onflatteuze foto zeg. Ik heb haar even gegoogled en op alle andere foto’s die ik van haar zie, ziet ze er minimaal 15-20 jaar jonger uit. Ze heeft van dat assig geblondeerde haar, maar hier lijkt het grijs en die bril, het colbertje en lippenstift helpen niet echt.

2 likes

oeff echt een slechte foto zeg. maar volgens mij wel typisch nu.nl. kiezen die niet ook altijd zo’n rare foto van Anna Nooshin uit? Beetje petty ofzo om dat zo te doen vind ik.

3 likes

Dit had de tweelingzus van Marc Marie kunnen zijn

16 likes

Haha ik had precies dezelfde gedachte toen ik dat artikel zag, waarom die carry slee stijl :sob:

3 likes

Naar aanleiding van de waarschijnlijk vierde botbreuk van mijn vriend voor zijn veertigste: Heb jij ooit een bot gebroken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hij eet geen zuivel, en weigert supplementen te slikken.

1 like

Mas toch ff kijken wat zn calcium waarde is😂

2 likes

Ja of iets doen aan zijn lompheid/onhandigheid/zichzelf niet meer zo overschatten/weet ik t wat hier speelt

7 likes