Er zit geen oordeel in, hoogstens dat ik idd even m’n calcium zou laten checken.
Ik ken niemand met een huis met tuin zonder achterom, maar dat is toeval dan denk ik!
Grappig zeg, in het dorp waar ik vandaag kom hadden volgens mij alle vriendjes/buren met een achtertuin een sloot erachter en dus geen poort. In mijn huidige huis heb ik het wel en vind het echt chill!
Ohh dat is echt m’n droom, een tuin aan het water (ok sloot is dan wel de minst fancy optie maar dan nog wel gezellig)
Ik heb ooit drie keer in één jaar m’n arm gebroken, je kan ook gewoon ellendig onhandig zijn
Bijna mijn hele wijk heeft geen achterom en iedereens bakken staan dus ook in de voortuin. Ik vind dat niet zo erg, maar ik vind het vooral irritant dat ik mijn fietsen bijvoorbeeld altijd in de voortuin heb staan.
Wij hebben in de hoek van onze voortuin een perfect nisje voor de bakken, maar direct daarnaast zit de voordeur van de buren en ik vind het wel lullig als zij iedere keer erlangs moeten lopen, dus ze staan voor ons raam. En de groenbak staat wel achter want die gebruiken we dagelijks. In onze straat is het 50/50.
Echt nog nooit over nagedacht dat dat aso zou kunnen zijn haha. Hier heeft iedereen ze voor.
Ik heb buren verderop in de straat die ze wel voor het huis hebben staan en daar klachten over hebben gehad. Echt het is maar waar je je druk om maakt hoor.
Maar waarom, omdat het lelijk staat?
Ik zou ze liever in de voortuin hebben, in je achtertuin breng je zelf de meeste tijd door…
Maar wij hebben de keuken achter, dus dan is aan de voorkant niet heel praktisch.
Dat heeft mijn vader met appelmoes.
Appelmoes:
- Kan bij al het eten.
- Alleen bij frietjes.
- Nee dankje.
0 stemmers
Gewoon zo lepelen. Met friet is niet te vreten ![]()
Alleen over doperwten, met kaneel. En dan wel zelfgemaakt met stukjes, niet van die vieze brij uit een potje.
Ja in de achtertuin is ook niet fraai voor jezelf idd. Tenzij de achtertuin dusdanig groot is dat je er geen last van hebt.
Ik zou zeggen plant je voortuin vol met mooie struiken en planten, dan vallen die kliko’s een stuk minder op
Ja lelijk/asociaal/rommelig etc.
In de gemiddelde nieuwbouwwijk heb je in de voortuin helaas geen ruimte voor 4 containers en ook nog beplanting ![]()
En bij ons zijn alle hoek en tweekappers ook verplicht te parkeren op eigen terrein. Blijft denk ik netto 10m2 over waar je ook je verplichte door de gemeente beplantte en door jou te onderhouden beukhaagje hebt staan haha
Wij hebben een hek, overdwars, op driekwart van de tuin, neergezet door de gemeente
Geen idee waarom, je kunt daardoor niks met de ruimte maar weghalen mag niet (huurhuis)
Tja haha nou als je ruimte hebt. Verder een beetje een 1st world problem hoor