Heb je weleens iemand publiek de huid vol gescholden?
- Ja, vaker
- Weleens
- Nee
0 stemmers
Heb je weleens iemand publiek de huid vol gescholden?
0 stemmers
Nee ik zei toch ook schouderluxatie erbij. Is ook niet gebroken. Dat ik half gebroken eruit ben getrokken tel ik dus niet mee en het gebroken sleutelbeen. Al helemaal niet bij een baby. *
Heb je dit met je ogen dicht getypt haha?
Als je ruimte hebt voor vier containers dan past er ook wel een heg/andere beplanting omheen toch
hoef je geen mega tuin voor te hebben
Laat me raden: dat zou jij noooooit doen, liever een polletje aanmaken op een forum? ![]()
Eh ik heb nooit zoān situatie meegemaakt, geen idee of ik dat zou doen maar wellicht wel als iemand totaal idioot doet? Gewoon nieuwsgierig
Nee jij snel dingen van vreemden aan? Bijv als iemand zegt dat een bepaalde bnnāer onaardig is dat je dat dan gelijk voor waarheid aanneemt?
0 stemmers
Beetje laat om op deze poll te reageren, maar de Vrije Keuze Coalitie vraagt bnnvara de scenes uit Dertigers te rectificeren, met uitgebreide uitleg over wat er fout gaat: https://www.vrijekeuzecoalitie.nl/statement-bnn-vara-dertigers/?fbclid=PAQ0xDSwMRX5NleHRuA2FlbQIxMQABp6inAGTcPH-kZI3lxSV7x-Im4QGWMq7A5xC2GLZETQ43_q3_3nQl64o0H13A_aem_7uKfXG0f8gykbqvJhIwumg
Ga je morgen naar de Sail in kijken?
0 stemmers
En zoja, waar ga je kijken?
0 stemmers
En hoe ga je er naartoe?
0 stemmers
Ik was niet van plan maar mān moeder belde me net heel enthousiast of ik met dār mee wilde morgen dus vooruit dan maar haha
Super goed! Ik heb het allemaal gelezen, thanks voor het wijzen hierop!
Ik vind het in dezelfde serie ook super raar dat een personage een glazen bierflesje richting een hele goede vriendin gooit en dat zij weg springt en het net niet tegen haar aan krijgt, en dat hier nooit meer over gesproken wordt?? (Ik ben een paar afl. verder dus wie weet daarna nog wel maar tot nu toe iig nietā¦). Dat is toch ook echt debiel.
Een gedeelte vaart door mijn wijk, dus ik ga wel even een rondje lopen in de buurt om te kijken of er wat te zien is. Anders zou ik hier nooit voor omfietsen denk ik.
Ik vond dat ook echt bizar. Zeker omdat zij uit een abusieve relatie met een alcoholist komt. Die verhaallijnen zijn echt wild.
Haha, leuk!
Ik ga ook omdat we nu op vakantie in Nederland zijn en de Sail parade toevallig valt op de laatste dag dat we in omgeving Amsterdam verblijven!
Heb een zoontje dat het helemaal leuk vindt om bootjes te kijken en grote āpiratenschepenā zijn natuurlijk nog spannender! ![]()
Hahaha in de felle zon. Geen aanrader. Zie nu pas hoe het er staat ![]()
Heb jij dingen als douchegel, shampoo, bodylotion, toilletpapier etc altijd ruim op voorraad?
0 stemmers
Ik keek gisteren boven in de voorrraadkast boven bij mn ouders en eerlijk wtf. Het leek wel zoān coupon spaarder uit amerika. Ben er nog steeds een beetje verbaasd over de hoeveelheid. Jemig. Ik zei mam dat is toch niet nodig? Maar zij vindt van wel. Er staan ook allemaal pakjes tampons, want ja stel ik of mn zus of??? Komt langs.
Ik hou van aanbiedingen met douchegel enzo maar ook van afwisselen dus ik heb denk ik wel 50 flessen op voorraad (voor drie mensen) Toiletpapier bestel ik om de keer bij Picnic dus dat is nooit op.
Ik heb een paar jaar geleden met black Friday flink ingeslagen omdat ik dacht dat het wel snel zou opgaan. Ik zit nu nog met de helft van de voorraad.
Ben jij weleens naar de DM gegaan (of een andere drogist) om teringveel producten in 1x te kopen omdat het goedkoop is oid
0 stemmers
Ja man 15 jaar geleden met vriendinnen naar de Primark in rotterdam alexandrium
Was dat een van de eerste Primarks in NL ofzo? Maar tassen vol en dan helemaal uitstallen op de grond om alles te heroverwegen enz