Namens ons motorisch gestoorden: als we hier iets aan hadden kunnen doen dan hadden we dat natuurlijk allang gedaan!1!!
2x met een stoeprandje verkeerd afstappen, dit was teen stoten. Het gekke is, ik ben de onhandige in de relatie.
Persoon legt een bril op de bank neer en diens partner gaat er vervolgens op zitten. Wie zit hier fout?
- Degene die de bril op de bank legt want die hoort daar niet
- Degene die gaat zitten zonder te kijken en daardoor een bril kapot maakt
0 stemmers
Ik heb dit gedaan bij de nieuwe zonnebril van vriend. Ik vond dat hij fout zat😂
Iets wat er niet ligt kun je ook niet op gaan zitten
Mijn vriend legt hem steeds op de bank neer en het is nog niet misgegaan maar ik vraag steeds of ie daar mee kan stoppen en hij vindt dat ik maar moet kijken voor ik ga zitten🥲
Ik ga hem deze poll laten zien
Festivals = life, maar ik ben inmiddels wel boomer leeftijd, dus een dag is zat en camping voor geen goud.
Dat is toch niet veel/raar? Krijg het idee dat je dat vindt ofzo?
4 botbroken voor je 40e is megaveel haha als je nou professioneel snowboarder was ofzo…
4x een bot breken is toch objectief gewoon veel en meer dan het gemiddelde?
Ik heb nog nooit iets gebroken dus 4x klinkt voor mij echt abnormaal
dat zou wel echt classic forumcontext zijn haha
ja zijn beroep is wel olympisch snowboarder en als hobby is hij wereldkampioen zwaargewicht mma
Nou ik vind dat ook best veel hoor.
Bij mij braken ze mn sleutelbeen tijdens de geboorte, en ik had ook een navelbreuk (en schouderluxatie) maar dat heb ik nooit als een botbreuk meegeteld. Bij een baby is dat allemaal nog zo zacht.
Stel ze braken een bot bij je tijdens de geboorte zou je dit dan meetellen als ze vragen heb je wel eens wat gebroken? Dat heb ik namelijk nog nooit meegeteld.
Zou jij dit meetellen?
- Nee joh
- Ja eigenlijk wel
- Ik weet het niet
0 stemmers
En los van het sleutelbeen zit ik anders op 3. Maar alle 3 botten was op dezelfde dag dus iig efficient.
Hopelijk breek ik nooit meer wat.
Nee, en als ik per ongeluk in het criminele circuit zou belanden en iemand zou me een bekentenis willen afdwingen door opzettelijk mijn pols te breken zou ik het ook niet meetellen.
Klopt dat ik het raar vind, vooral als de oorzaak 4x een ongelukje met een (stoep) rand is. En het is niet dat hij American History X -achtige dingen doet.
zegt deze referentie je niets? Het googlen van deze film + curb is op eigen risico.
Huh
Maar een navelbreuk is toch geen gebroken bot?
Kliko’s in de voortuin
- Asociaal
- Heb ik ook
- Zal mij een worst wezen dat mensen dat hebben
- Acceptabel maar zou het zelf niet doen
- Alleen oké als ze uit het zicht staan
0 stemmers
Echt geen porum maar ik snap 100% dat mensen het doen. In nieuwbouw wijken hebben bewoners 4 containers en een postzegel als achtertuin. Waar moeten ze die dingen anders zetten?
Ik ben zelf betrokken bij projectontwikkeling en ik pleit er al jaren voor dat die dingen moeten worden mee ontworpen in het stedenbouwkundig plan.
In heel veel wijken waarin ik dat zie snap ik niet waarom er gekozen is voor kliko’s ipv ondergrondse vuilniscontainers. Vooral voor papier en plastic; scheelt zo weer twee van die grote kliko’s.
ik bedenk me nu pas, is hier iets mis mee dan?
ze moeten naar de stoep en dan rol ik ze dus zo naar buiten ipv helemaal om het huis heen.
waarom zou dat niet ok zijn?