Oh drogist HHAHAHA laat maar
ligt eraan wie het zegr, heb bijv. een collega die dingen nogal erg kan overdrijven.
als iemand is die dicht bij mij staat goede vriend/vriendin dan zal ik het denk ik wel sneller aannemen. al ligt er ook aan, waar degene het op baseert.
nouja wat is teringveel? ik ga 1x per 2 maanden naar de dm en koop dan mān vaste producten voor de komende tijd. dus bijv 3x douchegel, 3x doucheolie, 3x shampoo, 3x micellair water etc. er staat dus altijd voldoende van alles in mān kast, omdat weiger in het dubbele voor mān producten te betalen als ze op zijn
Maar ik woonde ook echt heel dichtbij de grens dus dat was vaste prik. Even tanken in Duitsland, langs de DM en nog even langs de bakker en boodschappen doen etc.
Als het fotowaardig is voor in āt DM Topic zegmaar

@Drawster de vraag is niet of je weleens in de DM bent geweest maar of je er dan ook superveel koopt
Dit was echt fantastisch! Ik was meer gericht op mijn mandje vol krijgen voor zo min mogelijk geld dan op daadwerkelijk leuke kleding uitzoeken ![]()
Totaal niet met duurzaamheid bezig, ethisch verantwoorde productie maar echt puberaal winkelen.
Ik denk er nu anders over maar toen was het echt genieten
Ik vind voorraad iets voor winkels. Als iets op is, of bijna op, koop ik iets nieuws. Dingen zijn altijd wel in de aanbieding.
Wow, als ik elke twee maanden 3 doucheolies, 3 shampoos en 3 micellair waters zou kopen zou binnen een half jaar mijn voorraadkast echt extreem uitpuilen. Ik doe rustig 2 maanden met 1 douchegel (en koop tegenwoordig vaak 750 ml verpakkingen en dan doe ik er rustig een half jaar of meer mee)
Het is gebaseerd op een belgische serie, de nederlandse serie loopt er een jaar ofzo op achter. Vind de verhaallijnen ook maar raar en typisch. Je kunt al afleveringen van het volgende belgische seizoen op youtube kijken kwam ik achterš
Maar dan wel producten die ik echt heel erg fijn vind om te gebruiken en als ik dan bij mijn ouders ben sla ik even in. (Dus 3x een face wash, 3 droog shampoo, etc.)
Maar dan ben ik ook wel weer voor minstens half jaar klaar.
het was een voorbeeld
meer van, ik haal dat wat ik denk de komende twee maanden nodig te hebben van mān vaste producten! ik was in juni geweest en ga nu ergens half september weer maar micellair water en doucheolie heb ik nog meer dan genoeg. douchegel moet ik wel halen want ik douche 's zomers vaker dus meer gebruikt.
Haha ik dacht heel even dat je gewoon bij je ouders de voorraadkast kwam plunderen ![]()
Stel je gaat een paar dagen naar een redelijk luxe hotel. Ontbijt zit er bij in, maar avondeten niet. Ga je dan wel eens naar een supermarkt voor avondeten (bijvoorbeeld maaltijdsalade, stokbrood, noedels of iets anders wat niet klaargemaakt hoeft te worden). Of ga je iedere avond in het hotel/in de stad eten?
- Ik haal ook wel eens eten in de supermarkt.
- Ik ga alleen uit eten (eten afhalen bij een pizzaria o.i.d. valt hier ook onder)
0 stemmers
Als ik alleen reis, ga ik vaker naar de supermarket. Maar als ik met anderen reis, zeker een korte stedentrip is het eigenlijk altijd restaurant
In een hotel ga ik niet zelf eten halen maar in elk ander soort verblijf wel
Uit eten is mijn grootste hobby en dat mag ook gerust iets eenvoudigs zijn plus dat ik thuis verantwoordelijk ben voor het maken van alle maaltijden dus als ik dat drie dagen niet hoef ben ik heul blij
Voor een paar dagen/citytrip niet, dan zou ik lekker uit eten. Maar bij een week ofzo zou ik het ook wel chill vinden om een keer eten bij de supermarkt te halen en dat op de kamer of picknickend op te eten.
Denken jullie dat in Amerika binnen 2 jaar (dus binnen het huidige tweede ambtstermijn van Trump) het homohuwelijk wordt teruggedraaid?
- Ja, binnen dat termijn.
- Ja, maar het gaat langer duren.
- Nee, ik denk van niet.
- Geen idee
0 stemmers
Koop jij wel eens van dat āverpakte fruitā (dus bijv. mango in stukjes), bijvoorbeeld omdat je geen zin of mogelijkheid hebt om fruit te snijden waar je bent maar wel behoefte hebt aan iets gezonds? Of koop je altijd āonverpaktā fruit?
- Regelmatig
- Soms
- In een heel uitzonderlijke situatie (bijv. op vakantie)
- Nooit
0 stemmers
Denk jij dat AI op langere termijn er daadwerkelijk voor gaat zorgen dat veel mensen werkloos worden? Of past de werkomgeving zich daarop aan (met eventueel het ontstaan van nieuwe functies)?
- Meer mensen zullen werkloos worden (waarvan een deel heel moeilijk aan een nieuwe baan zal komen).
- Banen zullen veelal inhoudelijk veranderen (en misschien zullen er nieuwe functies bij komen).
- Sommige landen zullen hard geraakt worden, andere landen hoeven niet bang te zijn voor de ontwikkelingen m.b.t. AI.
- De situatie in Nederland zal niet veranderen denk ik.
- Ik heb werkelijk geen idee.
- Andersā¦
0 stemmers
Doet een outfit bestaande uit een korte donkere sportlegging en een groot oversized T-shirt (vooral helemaal wit) je denken aan gym op de basisschool en in het voortgezet onderwijs?
- Ja
- Nee
- Ik heb geen associaties bij die outfit.
0 stemmers
Ik ben as we speak op vakantie en vooral uit eten maar door deze post heb ik zin in instant noodles. Al zo lang niet op en nu MOET ik het.
Niet omdat het goedkoop is maar mān lievelingstandpasta is van het DM huismerk en ik kom heel weinig bij de DM dus een van de laatste keren heb 10 tubes gekocht. Topbeslissing want daarvoor kocht ik er altijd maar 1 of 2 en dan zat ik steeds zonder en was ik 2 keer per dag heel chagrijnig mān tanden aan het poetsen met andere tandpasta.