Stel je persoonlijke vraag #55

Het is me echt een doorn in het oog 3 van die grote bakken met gekleurde deksels, maar hier in de straat kan het niet anders. Denk dat zo’n 2% van de huizen via buiten bij hun achtertuin kunnen.

Ik snap dat op zich ook niet maar nu ik in een wijk woon waar mensen letterlijk elke dag hun hele huisraad, gigantische kartonnen dozen en volle vuilniszakken naast de containers zetten kan ik mij er iets bij voorstellen :sob:

3 likes

Ja, dit indd. In heel veel huizen kan je alleen via je voordeur naar je achtertuin.

3 likes

Nou dit, wij hebben het ook en ik vind het echt lelijk dus als we de tuin aanpakken gaan we iets van beschutting oid maken ervoor, maar in de achtertuin wil ik gewoon echt niet. Die 10m2 die we hebben vind ik al kut genoeg en dan zou ik ook nog met m’n stoel onderhand naast een stinkende kliko gaan zitten, nee bedankt.

2 likes

Duur en storingsgevoelig.

2 likes

Huh, ik snap de verbaasde emoji niet, heel veel mensen hebben toch geen achterom? Mijn ouders moesten ook door de voordeur en door het huis naar de achtertuin, maar sleepten iedere week de container die aan de beurt was door het huis. Echt heftig, dan zou ik ze 100 keer liever in de mini-voortuin zetten.

3 likes

Ik heb 3 botbreuken voor m’n 20e gehad :face_in_clouds: kan toch gewoon pech zijn

2 likes

nee je bent fysiek incapabele Hummus :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Tuurlijk kan het pech zijn? Maar dan is 3 botbreuken voor je 20e nog steeds veel.

3 likes

Er zit geen oordeel in, hoogstens dat ik idd even m’n calcium zou laten checken.

Ik ken niemand met een huis met tuin zonder achterom, maar dat is toeval dan denk ik!

4 likes

Grappig zeg, in het dorp waar ik vandaag kom hadden volgens mij alle vriendjes/buren met een achtertuin een sloot erachter en dus geen poort. In mijn huidige huis heb ik het wel en vind het echt chill!

1 like

Ohh dat is echt m’n droom, een tuin aan het water (ok sloot is dan wel de minst fancy optie maar dan nog wel gezellig)

Ik heb ooit drie keer in één jaar m’n arm gebroken, je kan ook gewoon ellendig onhandig zijn

5 likes

Bijna mijn hele wijk heeft geen achterom en iedereens bakken staan dus ook in de voortuin. Ik vind dat niet zo erg, maar ik vind het vooral irritant dat ik mijn fietsen bijvoorbeeld altijd in de voortuin heb staan.

4 likes

Wij hebben in de hoek van onze voortuin een perfect nisje voor de bakken, maar direct daarnaast zit de voordeur van de buren en ik vind het wel lullig als zij iedere keer erlangs moeten lopen, dus ze staan voor ons raam. En de groenbak staat wel achter want die gebruiken we dagelijks. In onze straat is het 50/50.

Echt nog nooit over nagedacht dat dat aso zou kunnen zijn haha. Hier heeft iedereen ze voor.

7 likes

Ik heb buren verderop in de straat die ze wel voor het huis hebben staan en daar klachten over hebben gehad. Echt het is maar waar je je druk om maakt hoor.

3 likes

Maar waarom, omdat het lelijk staat?
Ik zou ze liever in de voortuin hebben, in je achtertuin breng je zelf de meeste tijd door…
Maar wij hebben de keuken achter, dus dan is aan de voorkant niet heel praktisch.

3 likes

Dat heeft mijn vader met appelmoes.

Appelmoes:

• Kan bij al het eten.
  • Alleen bij frietjes.
  • Nee dankje.

0 stemmers

2 likes