Stel je persoonlijke vraag #55

Dat was dus de inspiratie voor de poll! Wij kwamen er halverwege de 2 weken vakantie achter dat we echt 100-200 euro per dag uitgaven aan lunchen, avondeten, drankjes en ijsjes. Dus nu vanavond even noedels met salade op de hotelkamer. Is ook gewoon echt lekker eigenlijk zo af en toe!

4 likes

Oh maar als ik twee weken weg ben is het met mijn gezin en dan zitten we in een huisje dus dan doe ik gewoon boodschappen

Kan me voorstellen dat je na twee weken in een hotel graag eens iets anders eet haha

1 like

Haha ja ik kijk ook liever niet op de rekening nu. :sweat_smile: Heerlijk! Ik ga morgen noodles halen haha. Van die goor lekkere in zo’n cup.

2 likes

Bij een paar dagen denk ik aan 3 of 4 dagen. Dan ga ik gewoon uit eten. Twee weken is wel een ander verhaal :joy:. Dan zouden er ook wel supermarkt avonden zijn.

2 likes

Wat is onaantrekkelijker?

• Een man van begin 30 die allemaal perfect mooie vrouwen stuk voor stuk inruilt voor de volgende omdat ie nooit een klik voelt, maar nooit met ze zoent
  • Een man van eind 30 die een meisje van begin 20 in een jacuzzi neemt tot 6 uur ‘s ochtends terwijl de vrouw die hij al twee weken aan het lijntje houdt het kan horen

0 stemmers

3 likes

Spoiler :rage:

5 likes

Snap nooit waarom mensen niet gewoon vooruit kijken :crazy_face::crazy_face:

4 likes

Haha ik ging net zeggen welk slechte tv programma is dit

3 likes

Is dit B&B? Zo ja dan moet ik toch maar eens gaan kijken, ik kwam niet door de 1e aflevering

2 likes

Wat is je eerste reactie?

• Scheef
  • Die is gek
  • Leuk

0 stemmers

Je laat een van deze tattoo’s zetten, welke? 2 heb ik weggelaten want anders kiest iedereen die, saai

• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

0 stemmers

even wat anders

• Goed initatief, ik zie dit voor me
  • PvdD love you maar dit idee nee
  • Echt Nederland weer dit

0 stemmers

2 likes

Wij hadden een rood broekje en wit shirt echt huilon

1 like

Ik mis 053 nog in dit rijtje met tatoeages :joy: Dat is ook zo’n typische.

4 likes

Jep, afl 26.

1 like

Verre schoonfamilie heeft zo’n afgesloten varkensstal en ik vind echt dat dat verboden zou moeten zijn. Je ziet, hoort en ruikt die dieren niet en ze hebben dus een verschrikkelijk leven. Als je daar vlees van consumeert vind ik dat je er ook naar moet kijken.

19 likes

Ja, heb simpelweg geen geld om veel uit eten/lunchen te gaan. Maar dan eet ik het liever op in een idyllisch parkje ofzo dan op een hotelkamer

4 likes

Zo ik was echt helemaal in de war omdat het ook over eten ging in een hotelkamer. Dus dacht echt: pasta in een tube van DM?? :exploding_head:

Anyways, welke tandpasta is het?

Op lange termijn? De vertalers en copywriters voelen het in elk geval nu al hoor.

4 likes

Ik heb hetzelfde, is jouw favoriet ook Dontodent Sensitive? :joy:

4 likes

Ja, en de kwaliteit van zelfs bekende merken etc wordt ook steeds meer om te huilen.

6 likes

Ik word ook helemaal naar van de AI modellen die gebruikt worden voor kleding etc.

3 likes