Gewoon zo lepelen. Met friet is niet te vreten
Alleen over doperwten, met kaneel. En dan wel zelfgemaakt met stukjes, niet van die vieze brij uit een potje.
Ja in de achtertuin is ook niet fraai voor jezelf idd. Tenzij de achtertuin dusdanig groot is dat je er geen last van hebt.
Ik zou zeggen plant je voortuin vol met mooie struiken en planten, dan vallen die klikoās een stuk minder op
Ja lelijk/asociaal/rommelig etc.
In de gemiddelde nieuwbouwwijk heb je in de voortuin helaas geen ruimte voor 4 containers en ook nog beplanting
En bij ons zijn alle hoek en tweekappers ook verplicht te parkeren op eigen terrein. Blijft denk ik netto 10m2 over waar je ook je verplichte door de gemeente beplantte en door jou te onderhouden beukhaagje hebt staan haha
Wij hebben een hek, overdwars, op driekwart van de tuin, neergezet door de gemeente
Geen idee waarom, je kunt daardoor niks met de ruimte maar weghalen mag niet (huurhuis)
Tja haha nou als je ruimte hebt. Verder een beetje een 1st world problem hoor
Heb je weleens iemand publiek de huid vol gescholden?
- Ja, vaker
- Weleens
- Nee
0 stemmers
Nee ik zei toch ook schouderluxatie erbij. Is ook niet gebroken. Dat ik half gebroken eruit ben getrokken tel ik dus niet mee en het gebroken sleutelbeen. Al helemaal niet bij een baby. *
Heb je dit met je ogen dicht getypt haha?
Als je ruimte hebt voor vier containers dan past er ook wel een heg/andere beplanting omheen toch hoef je geen mega tuin voor te hebben
Laat me raden: dat zou jij noooooit doen, liever een polletje aanmaken op een forum?
Eh ik heb nooit zoān situatie meegemaakt, geen idee of ik dat zou doen maar wellicht wel als iemand totaal idioot doet? Gewoon nieuwsgierig
Nee jij snel dingen van vreemden aan? Bijv als iemand zegt dat een bepaalde bnnāer onaardig is dat je dat dan gelijk voor waarheid aanneemt?
- Ja
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
- Nee
0 stemmers
Beetje laat om op deze poll te reageren, maar de Vrije Keuze Coalitie vraagt bnnvara de scenes uit Dertigers te rectificeren, met uitgebreide uitleg over wat er fout gaat: https://www.vrijekeuzecoalitie.nl/statement-bnn-vara-dertigers/?fbclid=PAQ0xDSwMRX5NleHRuA2FlbQIxMQABp6inAGTcPH-kZI3lxSV7x-Im4QGWMq7A5xC2GLZETQ43_q3_3nQl64o0H13A_aem_7uKfXG0f8gykbqvJhIwumg
Ga je morgen naar de Sail in kijken?
- Ja
- Nee
- Misschien
0 stemmers
En zoja, waar ga je kijken?
- In Amsterdam
- Ter hoogte van Zaandam
- Ter hoogte van Beverwijk
- IJmuiden
- Ergens anders, namelijkā¦
0 stemmers
En hoe ga je er naartoe?
- Met de auto
- Met de fiets
- Met de Pendelbus
- Anders, namelijk
0 stemmers
Ik was niet van plan maar mān moeder belde me net heel enthousiast of ik met dār mee wilde morgen dus vooruit dan maar haha
Super goed! Ik heb het allemaal gelezen, thanks voor het wijzen hierop!
Ik vind het in dezelfde serie ook super raar dat een personage een glazen bierflesje richting een hele goede vriendin gooit en dat zij weg springt en het net niet tegen haar aan krijgt, en dat hier nooit meer over gesproken wordt?? (Ik ben een paar afl. verder dus wie weet daarna nog wel maar tot nu toe iig nietā¦). Dat is toch ook echt debiel.