Een gedeelte vaart door mijn wijk, dus ik ga wel even een rondje lopen in de buurt om te kijken of er wat te zien is. Anders zou ik hier nooit voor omfietsen denk ik.
Ik vond dat ook echt bizar. Zeker omdat zij uit een abusieve relatie met een alcoholist komt. Die verhaallijnen zijn echt wild.
Haha, leuk! Ik ga ook omdat we nu op vakantie in Nederland zijn en de Sail parade toevallig valt op de laatste dag dat we in omgeving Amsterdam verblijven!
Heb een zoontje dat het helemaal leuk vindt om bootjes te kijken en grote āpiratenschepenā zijn natuurlijk nog spannender!
Hahaha in de felle zon. Geen aanrader. Zie nu pas hoe het er staat
Heb jij dingen als douchegel, shampoo, bodylotion, toilletpapier etc altijd ruim op voorraad?
- Nee
- Mwah naja wel okay, een klein beetje
- Ruim op voorraad ik heb kasten vol
0 stemmers
Ik keek gisteren boven in de voorrraadkast boven bij mn ouders en eerlijk wtf. Het leek wel zoān coupon spaarder uit amerika. Ben er nog steeds een beetje verbaasd over de hoeveelheid. Jemig. Ik zei mam dat is toch niet nodig? Maar zij vindt van wel. Er staan ook allemaal pakjes tampons, want ja stel ik of mn zus of??? Komt langs.
Ik hou van aanbiedingen met douchegel enzo maar ook van afwisselen dus ik heb denk ik wel 50 flessen op voorraad (voor drie mensen) Toiletpapier bestel ik om de keer bij Picnic dus dat is nooit op.
Ik heb een paar jaar geleden met black Friday flink ingeslagen omdat ik dacht dat het wel snel zou opgaan. Ik zit nu nog met de helft van de voorraad.
Ben jij weleens naar de DM gegaan (of een andere drogist) om teringveel producten in 1x te kopen omdat het goedkoop is oid
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja man 15 jaar geleden met vriendinnen naar de Primark in rotterdam alexandrium
Was dat een van de eerste Primarks in NL ofzo? Maar tassen vol en dan helemaal uitstallen op de grond om alles te heroverwegen enz
Oh drogist HHAHAHA laat maar
ligt eraan wie het zegr, heb bijv. een collega die dingen nogal erg kan overdrijven.
als iemand is die dicht bij mij staat goede vriend/vriendin dan zal ik het denk ik wel sneller aannemen. al ligt er ook aan, waar degene het op baseert.
nouja wat is teringveel? ik ga 1x per 2 maanden naar de dm en koop dan mān vaste producten voor de komende tijd. dus bijv 3x douchegel, 3x doucheolie, 3x shampoo, 3x micellair water etc. er staat dus altijd voldoende van alles in mān kast, omdat weiger in het dubbele voor mān producten te betalen als ze op zijn
Maar ik woonde ook echt heel dichtbij de grens dus dat was vaste prik. Even tanken in Duitsland, langs de DM en nog even langs de bakker en boodschappen doen etc.
Als het fotowaardig is voor in āt DM Topic zegmaar
@Drawster de vraag is niet of je weleens in de DM bent geweest maar of je er dan ook superveel koopt
Dit was echt fantastisch! Ik was meer gericht op mijn mandje vol krijgen voor zo min mogelijk geld dan op daadwerkelijk leuke kleding uitzoeken
Totaal niet met duurzaamheid bezig, ethisch verantwoorde productie maar echt puberaal winkelen.
Ik denk er nu anders over maar toen was het echt genieten
Ik vind voorraad iets voor winkels. Als iets op is, of bijna op, koop ik iets nieuws. Dingen zijn altijd wel in de aanbieding.
Wow, als ik elke twee maanden 3 doucheolies, 3 shampoos en 3 micellair waters zou kopen zou binnen een half jaar mijn voorraadkast echt extreem uitpuilen. Ik doe rustig 2 maanden met 1 douchegel (en koop tegenwoordig vaak 750 ml verpakkingen en dan doe ik er rustig een half jaar of meer mee)
Het is gebaseerd op een belgische serie, de nederlandse serie loopt er een jaar ofzo op achter. Vind de verhaallijnen ook maar raar en typisch. Je kunt al afleveringen van het volgende belgische seizoen op youtube kijken kwam ik achterš
Maar dan wel producten die ik echt heel erg fijn vind om te gebruiken en als ik dan bij mijn ouders ben sla ik even in. (Dus 3x een face wash, 3 droog shampoo, etc.)
Maar dan ben ik ook wel weer voor minstens half jaar klaar.
het was een voorbeeld meer van, ik haal dat wat ik denk de komende twee maanden nodig te hebben van mān vaste producten! ik was in juni geweest en ga nu ergens half september weer maar micellair water en doucheolie heb ik nog meer dan genoeg. douchegel moet ik wel halen want ik douche 's zomers vaker dus meer gebruikt.