Stel je persoonlijke vraag #55

Haha ik dacht heel even dat je gewoon bij je ouders de voorraadkast kwam plunderen :joy:

3 likes

Stel je gaat een paar dagen naar een redelijk luxe hotel. Ontbijt zit er bij in, maar avondeten niet. Ga je dan wel eens naar een supermarkt voor avondeten (bijvoorbeeld maaltijdsalade, stokbrood, noedels of iets anders wat niet klaargemaakt hoeft te worden). Of ga je iedere avond in het hotel/in de stad eten?

• Ik haal ook wel eens eten in de supermarkt.
  • Ik ga alleen uit eten (eten afhalen bij een pizzaria o.i.d. valt hier ook onder)

0 stemmers

3 likes

Als ik alleen reis, ga ik vaker naar de supermarket. Maar als ik met anderen reis, zeker een korte stedentrip is het eigenlijk altijd restaurant

4 likes

In een hotel ga ik niet zelf eten halen maar in elk ander soort verblijf wel

6 likes

Uit eten is mijn grootste hobby en dat mag ook gerust iets eenvoudigs zijn plus dat ik thuis verantwoordelijk ben voor het maken van alle maaltijden dus als ik dat drie dagen niet hoef ben ik heul blij

1 like

Voor een paar dagen/citytrip niet, dan zou ik lekker uit eten. Maar bij een week ofzo zou ik het ook wel chill vinden om een keer eten bij de supermarkt te halen en dat op de kamer of picknickend op te eten.

13 likes

Denken jullie dat in Amerika binnen 2 jaar (dus binnen het huidige tweede ambtstermijn van Trump) het homohuwelijk wordt teruggedraaid?

• Ja, binnen dat termijn.
  • Ja, maar het gaat langer duren.
  • Nee, ik denk van niet.
  • Geen idee

0 stemmers

Koop jij wel eens van dat ‘verpakte fruit’ (dus bijv. mango in stukjes), bijvoorbeeld omdat je geen zin of mogelijkheid hebt om fruit te snijden waar je bent maar wel behoefte hebt aan iets gezonds? Of koop je altijd ‘onverpakt’ fruit?

• Regelmatig
  • Soms
  • In een heel uitzonderlijke situatie (bijv. op vakantie)
  • Nooit

0 stemmers

Denk jij dat AI op langere termijn er daadwerkelijk voor gaat zorgen dat veel mensen werkloos worden? Of past de werkomgeving zich daarop aan (met eventueel het ontstaan van nieuwe functies)?

• Meer mensen zullen werkloos worden (waarvan een deel heel moeilijk aan een nieuwe baan zal komen).
  • Banen zullen veelal inhoudelijk veranderen (en misschien zullen er nieuwe functies bij komen).
  • Sommige landen zullen hard geraakt worden, andere landen hoeven niet bang te zijn voor de ontwikkelingen m.b.t. AI.
  • De situatie in Nederland zal niet veranderen denk ik.
  • Ik heb werkelijk geen idee.
  • Anders

0 stemmers

Doet een outfit bestaande uit een korte donkere sportlegging en een groot oversized T-shirt (vooral helemaal wit) je denken aan gym op de basisschool en in het voortgezet onderwijs?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb geen associaties bij die outfit.

0 stemmers

5 likes

Ik ben as we speak op vakantie en vooral uit eten maar door deze post heb ik zin in instant noodles. Al zo lang niet op en nu MOET ik het.

1 like

Niet omdat het goedkoop is maar m’n lievelingstandpasta is van het DM huismerk en ik kom heel weinig bij de DM dus een van de laatste keren heb 10 tubes gekocht. Topbeslissing want daarvoor kocht ik er altijd maar 1 of 2 en dan zat ik steeds zonder en was ik 2 keer per dag heel chagrijnig m’n tanden aan het poetsen met andere tandpasta.

11 likes

Dat was dus de inspiratie voor de poll! Wij kwamen er halverwege de 2 weken vakantie achter dat we echt 100-200 euro per dag uitgaven aan lunchen, avondeten, drankjes en ijsjes. Dus nu vanavond even noedels met salade op de hotelkamer. Is ook gewoon echt lekker eigenlijk zo af en toe!

4 likes

Oh maar als ik twee weken weg ben is het met mijn gezin en dan zitten we in een huisje dus dan doe ik gewoon boodschappen

Kan me voorstellen dat je na twee weken in een hotel graag eens iets anders eet haha

1 like

Haha ja ik kijk ook liever niet op de rekening nu. :sweat_smile: Heerlijk! Ik ga morgen noodles halen haha. Van die goor lekkere in zo’n cup.

2 likes

Bij een paar dagen denk ik aan 3 of 4 dagen. Dan ga ik gewoon uit eten. Twee weken is wel een ander verhaal :joy:. Dan zouden er ook wel supermarkt avonden zijn.

2 likes

Wat is onaantrekkelijker?

• Een man van begin 30 die allemaal perfect mooie vrouwen stuk voor stuk inruilt voor de volgende omdat ie nooit een klik voelt, maar nooit met ze zoent
  • Een man van eind 30 die een meisje van begin 20 in een jacuzzi neemt tot 6 uur ‘s ochtends terwijl de vrouw die hij al twee weken aan het lijntje houdt het kan horen

0 stemmers

3 likes

Spoiler :rage:

5 likes

Snap nooit waarom mensen niet gewoon vooruit kijken :crazy_face::crazy_face:

4 likes

Haha ik ging net zeggen welk slechte tv programma is dit

3 likes

Is dit B&B? Zo ja dan moet ik toch maar eens gaan kijken, ik kwam niet door de 1e aflevering

2 likes

Wat is je eerste reactie?

• Scheef
  • Die is gek
  • Leuk

0 stemmers

Je laat een van deze tattoo’s zetten, welke? 2 heb ik weggelaten want anders kiest iedereen die, saai

• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

0 stemmers

even wat anders

• Goed initatief, ik zie dit voor me
  • PvdD love you maar dit idee nee
  • Echt Nederland weer dit

0 stemmers