Stel je persoonlijke vraag #55

Haha mooi
Mijn ouders vinden het superjammer dat ik mijn kind juist geen Drents geleerd heb (ik woonde al een provincie verder bij de geboorte)

2 likes

Zou jij zonder handleiding een IKEA Kallax kastje in elkaar kunnen zetten? Zo een met 4 vakken

• Ja, eitje
  • Het zal moeite kosten, maar uiteindelijk lukt het
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Heb zo eentje al een tijdje niet in elkaar gezet, dus zal wel ff puzzelen zijn

Dat zijn 7 planken als ik het goed inschat, dat lukt zo wel
Moeten er ook deurtjes aan dan kijk ik wel even in een boekje want ik weet nooit welke schroeven ze waar willen

Dat heb ik ook! Ben zeker niet accentloos :joy:

3 likes

https://www.nu.nl/binnenland/6366244/nederlandse-staat-vindt-leed-amerikaanse-trans-vrouw-onvoldoende-voor-asiel.html

• Eens
  • Oneens, die moeten we asiel verlenen

0 stemmers

1 like

Ik ben tweetalig opgevoed, Duits/ Nederlands en met Duits met een bepaald dialekt. Ik woon nu in een totaaal andere regio in Duitsland waar ze dus een heel ander dialekt spreken. Mijn Duitse familie lacht altijd als ik bepaalde woorden in het ‘nieuwe’ dialekt zeg :sweat_smile:
Ik probeer mijn dochter Nederlands te leren en ze heeft een harde g en een brabantse r :sweat_smile:

2 likes

@Loretje jazeker, de messentrekkers uut Diem :smiling_face_with_tear: Ik woon inmiddels al jaren niet meer daar in de buurt.

4 likes

Ja hoor, waarom zou dat zijn veranderd? :grinning:
In geschreven communicatie wordt het meestal smartphone maar in spreektaal is het eigenlijk altijd gsm.

3 likes

Als je eten invriest zoals zoals een soep of een saus dan doe je het in:

• Plastic zip lock zakje
  • Glazen bakje met plastic deksel
  • Plastic bakje met plastic deksel
  • Boterhamzakje
  • Aluminium bakje met kartonnen deksel
  • Ik vries nooit wat in

0 stemmers

Geloof jij dat je een IQ van 180+ kunt hebben? Zie net een cringe reclame voor een nieuw Linda de Mol programma voor extreem slimme mensen oid en die hebben zogezegd dat IQ

• Ja dat is echt
  • Nahhhh cap

0 stemmers

2 likes

Dit doet me denken aan die Walter O’Brien, de bedenker van de serie Scorpion. Ook een zelfverklaarde genie, die zegt dat hij ooit 190+ scoorde op een IQtest, hij had alleen de papieren niet bewaard.

3 likes

Dit is een antwoord op een vraag die ik niet stelde.

Niet iedereen heeft een IQ van 180+ zoals jij!

Hahaha er is ook de man met het hoogst gemeten IQ ooit, van 276, is heel actief op Twitter en dat is echt een fantastische scammer.

Hij is zelf ook voorzitter van het comitĂ© dat de test afneemt en hij begint al zijn tweets met ‘as the world’s highest IQ record holder’ en hij kan bevestigen dat God echt is want hij als slimste man vindt dat.

Echt een icoon wel. 180+ is echt saai gelul.

@Krabsalade het comité ZemraLuani heeft een IQ van 420 bij mij vastgesteld.

3 likes

Ben overgestapt op glazen bakjes van de ikea ipv de tientallen chinese take-aways bakjes. Vond dat met die microplastics blabla toch fijner voelen

6 likes

Moi mien wicht (denk de wijsvinger er even bij), alles goud? :neutral_face: <— geen lach, want volgens een Drents gezegde lacht de slechte mens met de mond en de goede met het hart.

1 like

Gvd is dit de Pokémonevolutie van de Cito score

6 likes

Volgens mij doet er een (voormalig?) forummer mee aan deze show.

3 likes

Haha Rundeeprunwild zeker

7 likes