Stel je persoonlijke vraag #55

Vooral nu zip locks omdat er dan zoveel meer in de diepvries past en heb het dubbele portie koken echt uitgevonden, wereld voor me opgegaan.

3 likes

Idk man waarom stel je al deze vragen alsof het normaal is om dingen te weten over IQ :sob::sob: is dat tegenwoordig een ding in Nederland?

6 likes

Ja iedereen is hier tegenwoordig hoogbegaafd omdat we ons vervelen.

1 like

Wtf ik besef nu pas wat er in die naam staat
Echt nog nooit eerder gezien? Ik maakte er altijd iets van rendier (rundeer??) en wild van ofzo

Nu sws niet geslaagd voor hoogbegaafdheid zeker :1st_place_medal:

14 likes

Ik heb hem ooit in het echt ontmoet, bijzondere gast was dat. Vind het nu achteraf gezien ook nog gekker dat er mannen op een meiden/vrouwenforum zaten haha.

3 likes

Op je 21e een kind adopteren

• Ja hoor waarom niet
  • Nee is te jong
  • Ik ben sowieso tegen adoptie

0 stemmers

1 like

Ik snap niet hoe je sowieso tegen adoptie kan zijn. Adoptie uit het buitenland kan gelukkig niet meer, blij dat dat afgeschaft is. Maar bijv een neefje/nichtje adopteren omdat diens ouders zijn overleden kan toch een prima oplossing zijn in sommige gevallen?

23 likes

Je kunt op je 21e ook zelf een kind krijgen, dus ik zou dat voor adoptie niet anders vinden. En ik ga er van uit dat iemand bij adoptie niet over een nacht ijs gaat dus daar ook goed over heeft nagedacht

Je hebt helemaal gelijk! Ik stemde eerst dat ik tegen was maar had hier nog niet bij stilgestaan

1 like

Van wat ik van haar zie op socoal media denk ik dat ze een hele lieve moeder is. Dus waarom ook niet?

6 likes

Ja daar ben ik ook voor.

4 likes

Met deze redenatie kan een dertienjarige ook adopteren?

15 likes

Ik was te snel met reageren, ging meteen uit van adopteren uit het buitenland, oeps!
Adopteren als een kind toch al bij je woont of familie of iets dergelijks is natuurlijk in de meeste gevallen mooi dat het kan.
21 vind ik wel erg jong

1 like

Context maakt wel uit. Vind het wel anders als je bijv op je 21ste je broertje ofzo adopteert dan een wildvreemd kind.

11 likes

Wie heeft er op 21jarige leeftijd iemand geadopteerd?

2 likes

De context is hier dat het twee miljonairs zijn: de zoon van Jon Bonjovi en 11 uit Stranger Things.

4 likes

Hoe weten jullie gelijk waar dit over gaat? :joy:

5 likes

Ik vind het echt creepy dat ze al jaren de wens hebben om te adopteren. Dan heb je dus als tiener de hele tijd nagedacht over hoe leuk het zou zijn om een kindje te ‘redden’?

Edit: vind naast de leeftijd sowieso veel van de hoeveelheid celebs die adoptie/draagmoederschap als voorkeursroute nemen.

20 likes

Heel veel doomscrollen

3 likes

Kindsterretjes hebben zo’n bizar leven dat het me dan ook weer niet zo verbaasd. Die hebben meestal geen normaal wereldbeeld.

3 likes